BDI

ברטוב ושות' עורכי דין

חדלות פירעון, הבראת חברות והסדרים בשוק ההון, ליטיגציה כלכלית וסכסוכי בעלי מניות, הסכמי מיזוג ורכישה והסכמי מימון

פרופיל

שנת הקמה 2022
כתובת ברקוביץ 4, מגדל המוזיאון, קומה 6, תל אביב 6423806- ראה מפה
טלפון 03-7464651
דוא"ל [email protected]
   
   

מנהלים

אמיר ברטוב, עו"ד מייסד ובעלים, ברטוב ושות' עורכי דין

אמיר ברטוב

עו"ד מייסד ובעלים

אודות ברטוב ושות' עורכי דין


ברטוב ושות' - משרד עורכי דין, משרד בוטיק מוביל שהוקם בשנת 2022 על ידי עו"ד אמיר ברטוב, עוסק בתחום חדלות פירעון ומתמחה בעיקר בהבראת חברות והסדרים בשוק ההון, כמו גם בליטיגציה כלכלית, סכסוכי בעלי מניות, הסכמי מיזוג ורכישה והסכמי מימון.

עו"ד ברטוב רותם לטובת לקוחותיו את הניסיון המקצועי העשיר שצבר במשך כ-25 שנה. את טרום ההתמחות עשה בבית המשפט המחוזי בתל אביב אצל כבוד השופטת אסתר קובו. בשנים 1996 – 2016 היה שותף בכיר במשרד ליפא מאיר ושות', ובשנים 2017 – 2021 שימש כשותף בכיר במשרד עורכי הדין שמעונוב ושות'. במשרד שהקים לפני כשנה הוא משמש כשותף מייסד.

תחומי התמחות
במהלך השנים עסק ברטוב והתמחה במגוון תחומים: טיפול בחברות במשבר, הסדרי נושים, הליכי חדלות פירעון, לרבות הקפאת הליכים, פירוק וכינוס חברות, וכן ייצוג חברות, בעלים, משקיעים ונושים.
צוות המשרד
משרד עורכי הדין ברטוב ושות' מעסיק שלושה עורכי ועורכות דין. צוות המשרד מעניק ללקוחות שירות מקצועי, אישי, זמין, מיידי ומסור. עו"ד ברטוב מקפיד להיות מעורב באופן אישי בכל תיק המטופל במשרד.

ערכי המשרד
ידע מקצועי, מיומנות, יסודיות, קפדנות ומצוינות ללא פשרות, בשילוב עבודת צוות – כל הערכים הללו מיושמים בכל תיק המטופל על ידי צוות משרד. בזכותם הערכים הללו צבר המשרד את המוניטין שלו בקרב לקוחותיו.

לקוחות המשרד
חברות ואנשי עסקים פרטיים, מהבכירים במשק הישראלי, נמנים עם לקוחות המשרד. עו"ד ברטוב היה מעורב בעשרות רבות של אירועי משבר עסקיים ואישיים, מהגדולים במשק, ובהם, למשל, המשבר בחברת אפריקה-ישראל. עו"ד ברטוב ייצג את אפריקה-ישראל השקעות בשני ההסדרים של הקבוצה – בשנת 2009 כמייצג מחזיקי אגרות החוב ובשנת 2016 כמייצג של החברה עצמה.
במהלך השנים ייצג עו"ד ברטוב גם את קבוצת זאבי, קבוצת אידיבי, קרדן אן.וי, דלק נדל"ן, בית החולים הדסה, דואר ישראל, רוב משקיעי קרן קלע, קבוצת הליסינג קל אוטו, קבוצת לוזון ודורי בנייה.
כמו כן שימש כבעל תפקיד במספר מקרים מורכבים: הוא שימש נאמן של מגה קמעונאות בע"מ, ועבור לקוחות רבים הוביל הליכי הבראה, הסדר והליכי כינוס ופירוק מורכבים ביותר.
כיום, משרד עורכי דין ברטוב ושות' מייצג את חברת All year שהנפיקה אג"ח בישראל בהיקף של כ-2.5 מיליארד ₪ בהליכי ההבראה וההסדר, לרבות פעילות שוטפת עם הליכי חדלות פירעון בארה"ב ובאיי הבתולה הבריטיים.
המשרד עוסק גם בפשיטות רגל של יחידים, חלקם אנשי עסקים שנקלעו לקשיים.

פעילות פרו בונו
עבור לקוחות מעוטי יכולת הפעילות נעשית בהתנדבות מלאה. משרד ברטוב ושות' מרבה בפעילות פרו בונו במסגרתה הוא מייצג חייבים פושטי רגל שידם אינה משגת לייצוג משפטי הולם. לקוחות אלה מופנים למשרד על ידי עמותה והפעילות מתבצעת מתוך הכרה בחשיבותה של התרומה לקהילה.

עוד על עו"ד אמיר ברטוב
עו"ד אמיר ברטוב סיים בהצטיינות יתרה תואר ראשון במשפטים באוניברסיטת בר אילן, שם סיים בהצטיינות גם תואר שני במשפטים.
עו"ד ברטוב מרצה בפורומים שונים, במכללות אקדמיות, בלשכת עורכי דין ובלשכת רואי החשבון.

 

אולי יעניין אותך גם


שימוש בזרע לאחר פטירה

הטבח הנוראי שהתחולל ביום 07.10.23 והקורבנות הרבים אותם גבה הטרור, העלו את המודעות לצורך בהוצאת זרע מן הנפטר והשימוש בו לאחר מותו, לצורך הפריה והבאת ילדים בעתיד.

עדכון לקוחות: החלטה של רשות הפרטיות האירית בעניין העברת מידע על ידי חברת מטא לארה"ב

אייל שגיא, אור רוטר הפילוני וצוות פרטיות בינלאומית במחלקת משפט וטכנולוגיה

הרצליה הדיחה את נס ציונה בדירוג הערים היציבות

עיריית הרצליה דורגה השנה לראשונה כעירייה היציבה ביותר בדירוג היציבות הפיננסית של הערים הגדולות בישראל.

נקודת איזון חדשה ישנה

דירוג החברות שהכי טוב לעבוד בהן 2023