BDI

א. גלי המרכז לחומרי בנין בע"מ

שיווק חומרי בניין, כלי עבודה ומנופים

פרופיל

שנת הקמה 2012
כתובת יוסף דב 1, ירושלים- ראה מפה
טלפון 02-6718378
פקס 02-5667902
דוא"ל [email protected]
אתר החברה www.a-gali.com
   
   

מנהלים

אחמד גית, מנכ"ל, א. גלי המרכז לחומרי בנין בע"מ

אחמד גית

מנכ"ל

נדאל גית, סמנכ"ל, א. גלי המרכז לחומרי בנין בע"מ

נדאל גית

סמנכ"ל

מוחמד גית, סמנכ"ל, א. גלי המרכז לחומרי בנין בע"מ

מוחמד גית

סמנכ"ל

אודות א. גלי המרכז לחומרי בנין בע"מ


חברת א. גלי המרכז לחומרי בניין בע"מ, החלה את דרכה בשנת 2012 על ידי האחים גית - נדאל, מוחמד ואחמד, שסללו את דרכם מחנות חומרי בניין קטנה לחברה סיטונאית, מהגדולות בירושלים. עם השנים הרחיבה החברה את פעילותה ממכירת חומרים וכלי עבודה ללקוחות פרטיים, למרכז הפצה מרכזי של ספקים ומותגים כלל עולמיים מהמובילים בענף, ובהם פזקר, טמבור, אורבונד, תרמוקיר, סיקה, ועוד. בנוסף החברה פתחה סניף חדש ובו מפעל לייצור ועבוד ברזל.

הכל תחת קורת גג אחת

חנות החברה ממוקמת בסמוך לצומת פת בירושלים, באזור מרכזי ונגיש עם שפע חנייה. במקום ניתן להשיג מגוון גדול של מוצרים, חומרים ופתרונות לבנייה מהטובים שבשוק – מוצרי צבע וציוד מלווה, מוצרי גבס, חשמל וכלי עבודה חשמליים, אינסטלציה, עץ, קרמיקה וחיפוי אבן חיצוני, חומרי מחצבה, חול, מלט, בלוקים ומוצרי איטם באיכות הכי גבוהה שיש.

כמו כן ניתן להזמין ברזל לפי משקל ובתרשימים לפי דרישה.

סניף חדש ומפעל לייצור ברזל

במהלך 2023 החברה התרחבה ופתחה סניף חדש באזור התעשיה עטרות (ירושלים), המשתרע על שטח של כ-8 דונם, שבחלקו הגדול הקימה מפעל ברזל  עם מכונות חדישות ומתקדמות , שבו מייצור ומעובד ברזל לבנייה לפי הזמנות ותרשימים , מוטות  ורשתות, עם הפצה כלל ארצית. כמו כן, החברה מתמחה ביבוא ברזל מטובי המפעלים בעולם.

אספקה והפצה ישירה

החברה מציעה שירותי הובלה לפי הצורך – החל מהובלת טנדר ועד הובלת מנופים במגוון גבהים (6-44 מטרים). בנוסף, החברה מציעה שירותי אספקה ישירות מהספק אל הלקוח, בהפצה כלל ארצית.

הקנייה בחנות – חוויה של ממש

החברה מעסיקה עשרות עובדים מקצועיים, לרבות מהנדסים וקבלנים, לצורך מתן ייעוץ ושירות מקצועי. המקצוענות והידע הרב מאפיינים את אנשי הצוות כמו גם את חברי ההנהלה.

חברת א. גלי ידועה ברמת המקצועיות, בסגנון השירותיות, בתקשורת הבינאישית הבלתי אמצעית  ובאווירה המשפחתית הנלווית לקשרים עם הלקוחות. כל לקוח המגיע לחנות החברה מתקבל מייד במאור פנים, השיחה איתו מתנהלת בגובה העיניים, והוא זוכה לשירות מקצועי ומסור. כל אלה הופכים את הקנייה בחנות לחוויה של ממש. כך גם מתנהל הקשר עם הלקוחות – במגרש החברה, באתרי הבנייה או בחנויות הקמעונאיות.

 

אולי יעניין אותך גם


שוק מופעי חנוכה היה צפוי לגלגל מעל 120 מיליון ש"ח ועקב המלחמה רוב ההצגות נעצרו

ישנם גם מספר ישובים אשר בחנוכה צפויים לסבסד ולקיים הצגות באולמות קטנים ובינוניים ללא עלות לצופים שמיועדים למפונים, כוחות הביטחון והתושבים

ברכות למשרדים בבסר 3 בני ברק שדורגו בדירוג הקוד 2021

    אביבית מוסקוביץ חברת עורכי דין שירי מלכה משרד עורכי-דין סיגון – הלוי, עורכי דין    

חוק ההשקעות הזרות – הקלות והזדמנויות לחברות ישראליות בסין זיסמן אהרוני גייר (ZAG S&W)

בזמן שמלחמת הסחר בין ארצות הברית וסין מחריפה, ישראל מצליחה לחזק קשרים כלכליים עם שתי המעצמות וחברות ישראליות יותר ויותר נכנסות לפעילות בסין. בנוסף, בשנים האחרונות חברות סיניות הופכות דומיננטיות יותר בכלכלה הישראלית, בין בהשקעות ובין באמצעות JV . כחלק מהתגובות של סין למלחמת הסחר עם ארה"ב ולטענות ארה"ב בדבר חוסר השוויון של סין כלפי […]