BDI

אקסיומה ישראל

אולי יעניין אותך גם


חדשות 12 : לפי הערכה שקיימה חברת המידע העסקי CofaceBdi, עשרות אלפי עסקים בישראל צפויים לקרוס

תחזית קודרת: כ-25 אלף עסקים בישראל יקרסו עד סוף השנה לפי הערכה שקיימה חברת המידע העסקי CofaceBdi, עשרות אלפי עסקים בישראל צפויים לקרוס כתוצאה ממשבר הקורונה. מלבד ענפי התעופה, התיירות והפנאי שכבר נפגעו – ההערכה מדברת על פגיעה גם בשירותים, במסחר שאינו מזון ובתחבורה. "מדובר במשבר הכלכלי החמור ביותר מאז מלחה"ע השנייה" לכתבה המלאה ב […]

סקר החברות שהכי טוב לעבוד בהן 2022 – Coface Bdi – נמצא בעיצומו

שקלול של הפרמטרים החשובים ביותר לעובד הישראלי בבחירת מקום העבודה (מדגם מייצג מעל 2,000 נסקרים של אוכלוסיית המועסקים), בציונים שניתנו על ידי הנשאלים למקומות עבודתם.

תניית הגבלת אחריות בהסכמים , מאת: עו"ד ארז רזניק, שותף במשרד DLR

כיום מקובל, בהרבה מאד הסכמים, במיוחד בהסכמי רישיונות תוכנה, הסכמי ייצור, הסכמים למתן שירותי מחשוב והסכמי ייעוץ, לכלול "סעיף הגבלת אחריות" במסגרתו מבקש היצרן/ הספק/ נותן השירותים/ היועץ להגביל את אחריותו, לנזקים שהוא עשוי לגרום ללקוח עמו הוא מתקשר. הגבלה של האחריות בדרך כלל תתייחס הן לסוג הנזק והן לגובה האחריות מבחינה כספית.

איך לבחור עורך דין לענייני תאונות דרכים

אירועים לא צפויים שמתרחשים במהלך חיינו, יכולים לגרום לנו לבצע פעולות מסוימות שלא צפינו אותן. בין היתר, יתכן שבנסיבות מיוחדות נצטרך להסתייע בשירות מסוים של איש מקצוע. לאחר תאונות דרכים למשל, אחד הדברים המומלצים ביותר הוא לבחור עורך דין, על מנת שזה יהיה מסוגל לסייע לנו מבחינה משפטית. כך תבחרו עורך דין לאחר תאונת דרכים.