מאמרי BDI

בדיקה מיוחדת של CofaceBdi מגלה: נרשמתם למכון כושר פרטי? 60% מכם לא יחדשו את המנוי לשנה השניה

הישראלים הוציאו על מכוני כושר 3.275 מיליארד שקל בשנה החולפת העלייה בתחרותיות מכיוון רשתות הלואו קוסט מביאה לזינוק בסיכון הענף 60% מהנרשמים למכוני הכושר הפרטיים בישראל לא ממשיכים את המנוי לשנה השניה. כך עולה מסקירה ענפית שביצעה חברת המידע העסקי CofaceBdi, בנוגע לענף מכוני הכושר בישראל. על פי נתוני החברה, למרות שיעור הנטישה הגבוה, הענף […]

CofaceBdi :היזמות הישראלית מפתיעה כל פעם מחדש

הארץ מאי 2018 (מוסף ATLAS AWARD) לפני מספר שבועות ארחנו במשרדינו נציג בכיר מאד של תאגיד ענק צרפתי . האיש חולש על תקציבים של מיליארדי יורו הגיע לישראל "כעולה לרגל " . לא הוא לא לקח חלק בטקסים דתיים ולא השתתף בחגי ישראל , הוא הגיע כחלק ממגמה עולמית ,לבחון מקרוב את תעשיית ההייטק הישראלית, […]

CofaceBdi : ישראלים מוציאים בחומוסיות 750 מיליון ₪ בשנה

לקראת יום החומוס הבינלאומי (שיחול ב13/5) חברת בידיאי ביצעה בדיקה שמראה שבישראל אנחנו מוציאים 750 מיליון ש"ח בשנה.

ההנחות והפטורים מארנונה למגורים לאוכלוסיות חלשות בערים מגיעות בממוצע ל- 32% מסך הגבייה

הנטל נופל על האוכלוסיות המשלמות ומגיע בערים מסוימות למעל מ – 1000 ש"ח בשנה.

רק 2% מהחברות ששרדו מלפני קום המדינה הן חברות בניה

רק 2% מהחברות ששרדו מלפני קום המדינה הן חברות בניה

בוני הארץ: חברות הנדל"ן שנוסדו לפני קום המדינה ועדיין איתנו

ביום העצמאות ה-70 למדינת ישראל פועלות במשק הישראלי כ-800 חברות שהוקמו לפני קום המדינה – כ-7% מהן מהוות חברות הנדל"ן והבנייה. במסגרת פרויקט מיוחד של וואלה! נדל"ן ו CofaceBdi חזרנו לעבר והתחקנו אחר חברות הנדל"ן שהוקמו בתחילת המאה

70 שנות עבודה: העסקים שהוקמו לפני המדינה

חנות כלי הבית שגולדה מאיר לא הסכימה לקבל ממנה מתנה, מוכר הפלאפל שהבריטים הסתלבטו עליו, המקום בו הרכיבו פעם ג'יפים ישירות מהקופסה ומוכר הפרוות שהסטודנטיות רדפו אחריו בשנות ה-50. צפו בארבעה בתי עסק שהוקמו לפני יותר מ-70 שנה – ופועלים גם היום

אחת מכל שבע חברות בענף מוצרי התינוקות נמצאת בסכנת קריסה

בדיקה: 1 מכל 7 חברות בענף מוצרי התינוקות נמצאת בסכנת קריסה המשבר הבא? מבדיקה של CofaceBdi עולה כי רמת הסיכון של החברות והרשתות המוכרות מוצרים, בגדים וריהוט המיועדים לתינוקות – זינקה ב-7.3% בתוך שנתיים. הסיבות: עלייה ברכישות האונליין של מוצרים אלה והחרפת התחרות בענף כתוצאה מכניסת שחקניות חדשות להמשך הכתבה ב YNET