בדיקה: 1 מכל 7 חברות בענף מוצרי התינוקות נמצאת בסכנת קריסה המשבר הבא? מבדיקה של CofaceBdi עולה כי רמת הסיכון של החברות והרשתות המוכרות מוצרים, בגדים וריהוט המיועדים לתינוקות – זינקה ב-7.3% בתוך שנתיים. הסיבות: עלייה ברכישות האונליין של מוצרים אלה והחרפת התחרות בענף כתוצאה מכניסת שחקניות חדשות להמשך הכתבה ב YNET
קשה להאמין אך השנה "אחגוג" חמש עשרה שנה מאז שלגמרי במקרה הפרקטיקה המקצועית שלי החלה להתמקד בממשק בין תעשיית ההיי טק וההון סיכון, אז בהתהוות, של סין לבין זו של ישראל. מטבע הדברים, מעת לעת נתבקשתי לשתף חברים ולקוחות בלקחים שהפקתי במהלך שנים אלה ואת חלקם אני משתף אתכם להלן:
היזם אבי זיתוני מספר על השת"פ הארוך עם האחים גינדי, על החיבה לעיסקאות קומבינציה ועל ההתמקדות רק במעגל השני של תל אביב