BDI

סאל אור חברה לבנין

יזמות, תכנון ופיתוח של פרויקטים למגורים ומסחר

פרופיל

שנת הקמה 1993
כתובת הברזל 11, תל אביב- ראה מפה
טלפון 074-7379098
דוא"ל [email protected]
אתר החברה https://salor.co.il
   

אודות סאל אור חברה לבנין


מאז הקמתה עוסקת חברת סאל אור בתחום היזמות, ההשקעות והבנייה - יוזמת, מתכננת, מבצעת, מנהלת ומשווקת פרויקטים למגורים ומסחר באזורים שונים בארץ, ונחשבת לחברת יזמות וביצוע מובילה. החברה, שהוקמה בשנת 1993 על ידי הקבלן הוותיק יצחק כלפון, מנוהלת כיום על-ידי בני הדור השלישי במשפחה, המחזיקים במניות החברה. לחברה ניסיון רב באיתור מוצלח של קרקעות והפיכתן למתחמי מגורים יוקרתיים. החברה כבר הוציאה לפועל מאות פרויקטים מוצלחים, שכבר מאוכלסים בדיירים מרוצים. יכולותיה הפיננסיות וניסיונה רב השנים של החברה הם הסוד לצמיחתה ושמירה על פרופיל עסקי יציב.

הכול תחת קורת גג אחת

החברה פועלת הן כיזמית והן כקבלנית ביצוע – שילוב מנצח המעניק לה עצמאות, אי תלות בגורמים חיצוניים ויכולת בקרה מוחלטת על כל פרויקט שהיא מובילה. ניסיונה העשיר של החברה מאפשר לה להתמודד עם כל התרחישים והמצבים הבלתי צפויים ועם המורכבויות המאפיינות את תחום ההתחדשות העירונית, תוך שהיא מצליחה לעמוד בלוחות הזמניים ולמסור את הדירות ללקוחותיה המרוצים.

רכישת קרקעות ויזמות בנייה: החברה מאתרת ורוכשת בכל רחבי הארץ קרקעות המיועדות למגורים או מסחר, משווקת את חלקן ללקוחות ושומרת על חלקן בבעלותה. עם סיום הליך הרכישה יוזמת, מתכננת ומקדמת בשטחים הללו פרויקטים למגורים ומסחר, ומבצעת את בנייתם עד למסירת המפתח והרישום בטאבו.

התחדשות עירונית: החברה יוזמת, מתכננת, מנהלת מבצעת פרויקטי תמ"א 38/2 ופינוי בינוי. החברה מתמחה בכל תהליכי התכנון ורישוי הסבוכים ומפעילה את הקבלנים הטובים היותר בשלבי הביצוע השונים.  כל הפרויקטים מתוכננים במפרט עשיר ונבנים באיכות מרבית וברמת גימור גבוהה. כל הפרויקטים מלווים על ידי בנקים מתחילתם ועד למסירת המפתחות לדיירים. תחת כנפי החברה נוהלו ומנוהלים פרויקטים רבים של תמ"א ופינוי בינוי.

רכישת קרקעות חקלאיות: החברה בעלת יכולת יוצאת דופן לאיתור קרקעות בעלות פוטנציאל להפשרה ולקידום מוצלח של הליכי הפשרה. בשלושת העשורים האחרונים זיהתה החברה הליכי הפשרה רבים והוציאה לפועל פרויקטים יוקרתיים.

מצוינות, יעילות, איכות ביצוע מרבית

החברה חרטה על דגלה תכנון, ביצוע, ניהול הפרויקטים ושירות לקוחות בסטנדרטים הגבוהים ביותר. פעילות החברה מונחית בראש ובראשונה על עקרון המצוינות, יעילות, איכות ביצוע מרבית, הקפדה על לוח הזמנים תוך כדי שימוש במערכות בקרה חדשניות, וליווי אישי של הדיירים לכל אורך הפרויקט וגם לאחר האכלוס. החברה עושה ככל יכולה כדי העניק ללקוחותיה שקט נפשי ורווח כלכלי לשנים רבות.

חזון החברה הוא להמשיך לבנות ולתרום בפרויקטים רבים בארץ ולהתמיד באיכות הביצוע והניהול.

פרויקטים נבחרים בשלבים שונים (תכנון, ביצוע ולאחר אכלוס)

תל אביב

רח' בית הלל – בניית בניין בוטיק בן 5 קומות בשכונת מונטפיורי המבוקשת בתל אביב. תמהיל הדירות כלל 34 דירות בנות 2 ו-3 חדרים.

רח' בר כוכבא 7 – בניית בניין יוקרה בן 5 קומות הכולל דירות בנות 3 ו-4 חדרים.

ראשון לציון

מתחם ז'בוטינסקי-רוטשילד – הקמת פרויקט יוקרה המשלב מגורים ומסחר.

רמת גן

רח' יד שלום 7 – החברה מתכננת פרויקט למגורים, בתמהיל דירות מגוון.

רח' עטרות 7 – פרויקט חדשני הממוקם בלב רמת גן, ברחוב שקט הקרוב לכל צירי התנועה המרכזיים. כל הדירות בעיצוב אדריכלי עוצר נשימה המאפשר ניצול מיטבי של שטחי הדירה.

מתחם הצלע – ברחוב הצלע ברמת גן החברה יוזמת תוכנית לבניין משרדים בן כ-50 קומות ובו דירות להשכרה ושטחי מסחר.

הרצליה

רח' סוקולוב 57 – בניית בניין יוקרה בן 13 קומות ושתי קומות מסחר. הפרויקט ממוקם בלב הרצליה וכולל שטחי מסחר ו-47 דירות בנות 3, 4 ו-5 חדרים.

רח' סוקולוב 51 – בניית בניין יוקרה בן 13 קומות ושתי קומות מסחר. הפרויקט ממוקם בלב הרצליה וכולל 50 דירות בנות 3, 4 ו-5 חדרים.

פתח תקווה

רח' שבדיה 3 – בנין יוקרה בן 4 קומות הכולל דירות בנות 4 ו-4.5 חדרים.

אזור התעשייה קריית אריה – בניית תחנת דלק ובניין משרדים.

מתחם היצירה – החברה מקדמת פרויקט של בניין בן כ-20 קומות למשרדים, מלונאות ושטחי מסחר.

רמת השרון

בניית בתי יוקרה ברמת גימור גבוהה ובמפרט טכני עשיר במיוחד.

 

אולי יעניין אותך גם


עפ"י ניתוח של חברת Coface Bdi פחתו הערות האזהרה ב60% בתוך 7 שנים

האיתנות המפתיעה של החברות הנסחרות בבורסה ב7 שנים האחרונות

CofaceBdi : הכנסות ענף הצמיגים בישראל כ-1.7 מיליארד ש"ח בשנה

כ-4 מיליון צמיגים נמכרים בשנה.
בשוק היבוא שולטות 3 חברות שמחזיקות כ-55%-50% מההכנסות היבואנים

תהילה ינאי, מנכ"ל משותף: "המסחר המקוון נכנס לענף הצמיגים כערוץ שיווק נוסף אם כי נמצא עדיין בשוליים. אולם, נראה כי הכנסות האונליין של צמיגים מצויות במגמת גידול בשנים האחרונות והשחקנים בשוק רואים זאת כמנוע צמיחה".

מגזין נפוסי

שיווק נדל"ן: פרויקטים חדשים ויוקרתיים של חברת יזמות נדל"ן בישראל