BDI

י.א.מ ייבוא וייצוא בע"מ

ייבוא , עיבוד פלדה לענף הבנייה והתשתיות

פרופיל

כתובת כתובת באקה אל-גרביה 30100 - ראה מפה
טלפון 04-6869987
פקס 04-6441089
דוא"ל [email protected]
   
   

אודות י.א.מ ייבוא וייצוא בע"מ


חברת י.א.מ יבוא ויצוא בע"מ הינה חברה ליבוא ועיבוד ברזל לבניין ולייצור כלונסאות מרותכות. בנוסף, החברה מייצרת אלמנטים מורכבים ובהם כלונסאות על-פי מפרטים מיוחדים לתחומי התעשייה, הבנייה והתשתיות. במהלך השנים צברה החברה ידע ומיומנות בניהול כלל שרשרת הייצור והאספקה - משלב הייבוא, היישור, החיתוך, הכיפוף והריתוך של האלמנטים עד למוצר הסופי. מאז הקמתה שואפת החברה להעניק ללקוחותיה הנאמנים מוצרים באיכות הטובה ביותר - ברמת דיוק אופטימלית, בערכי שירות גבוהים ובזמני אספקה קצרים. מתוך כך, מעמידה החברה לרשות לקוחותיה צוות תכנוני, הנדסי מנוסה ומיומן אשר מסייע למהנדסי הפרויקטים בתכנון מוצרי הברזל, לרבות כלונסאות ואלמנטים מורכבים.

מוצרי החברה

חברת י.א.מ יבוא ויצוא ברזל הוקמה בשנת 2016, ועוסקת ביבוא, עיבוד ושיווק של ברזל לענפי הבנייה והתשתיות. המפעל ממוקם על שטח של 22 דונם, בסמוך למחלף באקה וכביש 6.

ברזל לבניין ומוצריו

י.א.מ מפעילה מערך לעיבוד ברזל לבניין ומאפשרת מענה יעיל ומהיר לכל הלקוחות ברחבי הארץ.

אלמנטים מורכבים ומרותכים

במפעל החברה מיוצרים אלמנטים מורכבים ומרותכים לשימושים שונים, כגון כלונסאות בכל הקטרים עד לאורך 24 מטר, ראשי קורה לגשרים וברזל מכופף בכל הקטרים.

ערכי החברה

מחויבות מקצועית ואיכות ללא פשרות – חברת י.א.מ יבוא ויצוא בע"מ חרטה על דגלה קוד מקצועי בלתי מתפשר המבוסס על שירות מעולה, יעיל ומקצועי ללא רבב, תוך עמידה בתקנים הישראלים.

חדשנות ומחשוב – החברה נמצאת כל העת עם יד על הדופק והיא מטמיעה בצורה עקבית טכנולוגיות והליכי עבודה חדשניים המסייעים לה לצמוח ולשגשג. כל תהליכי הייצור נתמכים במערכות מחשוב ובתוכנות ייעודיות מתקדמות המאפשרות לחברה לספק ללקוחות מוצר איכותי בדיוק מרבי, בתכנון מראש ועל פי צרכים ספציפיים.

חזון ופיתוח

חברת י.א.מ ממשיכה לפתח את מערך העיבוד במפעל, ובימים אלה שוקדת על הקמת מערך ייצור רשתות לענף הבניין והתשתיות.

בחברה שואפים להכפיל בשנתיים הקרובות את מחזור המכירות, לספק ברזל מעובד גם לחברות הגדולות בענף הבנייה, ולהמשיך להיות נאמנים לדרכה ולערכיה – לאמינות, לאיכות ולשירות מיטבי.

אולי יעניין אותך גם


כ-765 חברות שפועלות היום במשק הוקמו עוד לפני קום המדינה

חברות המזון והמשקאות שהוקמו לפני שנת 1948 הן תנובה, אסם, שטראוס, יוניליוור, מאפיית ברמן ויפאורה-תבורי.

גמלא הראל – הסכם טל בר גמלא הראל

קבוצת גמלא חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם קבוצת טל בר, שבמסגרתו תשקיע וכן תממן – באמצעות חברת הבת גמלא הראל – את כל הפרויקטים המבוצעים על ידי טל בר, שהיקפם נאמד בכחצי מיליארד שקלים. טל בר היא חברה יזמית בבעלות דודי פיטוסי וליאור כהן, המתמחה בייזום פרויקטים של התחדשות עירונית. לקבוצה מוניטין רב בערים […]

נתוני CofaceBDi בסקירה של אגף המחקר של הכנסת : סקירה וניתוח מדיניות סיוע לעסקים בישראל ובמדינות מפותחות בתקופת המשבר

סקירת וניתוח מדיניות סיוע לעסקים בישראל ובמדינות מפותחות בתקופת משבר נגיף הקורונה        

בעת הזאת גם לעסק שלכם דרוש חיסון ! , דעו הכול על הלקוח לפני שתיפגעו

דירוג הסיכון שלנו ב-CofaceBdi אומד את הסיכון במתן אשראי מסחרי לחברות ועסקים בישראל, תוך ניתוח החוזקות והחולשות של החברה והסביבה עסקית בה היא פועלת