BDI

ויינברג ושות' - משרד עורכי דין

דיני‭ ‬נזיקין‭, ‬בעיקר‭ ‬תביעות‭ ‬נזקי‭ ‬גוף‭ ‬בגין‭ ‬רשלנות‭ ‬רפואית‭, ‬תאונות‭ ‬דרכים‭, ‬תאונות‭ ‬עבודה

פרופיל

שנת הקמה 1948
כתובת צייטלין 1, בית הכהנים קומה 6, תל אביב
טלפון 03-6098833
פקס 03-5469655
דוא"ל [email protected]
אתר החברה https://www.weinbergdor.com/
   
   

מנהלים

תיאודור‭ ‬ויינברג, עו‭"‬ד‭ ‬ מייסד‭ ‬ומנהל, ויינברג ושות' - משרד עורכי דין

תיאודור‭ ‬ויינברג

עו‭"‬ד‭ ‬ מייסד‭ ‬ומנהל

דור‭ ‬ויינברג, עו‭"‬ד‭ ‬ מייסד‭ ‬ומנהל, ויינברג ושות' - משרד עורכי דין

דור‭ ‬ויינברג

עו‭"‬ד‭ ‬ מייסד‭ ‬ומנהל

אודות ויינברג ושות' - משרד עורכי דין


משרד עורכי הדין ויינברג ושות' הוא משרד בוטיק העוסק בתחום דיני נזיקין, מתמחה בתיקים מורכבים מאוד והטביע את חותמו בתביעות ענק בתחום נזקי גוף חמורים מאוד, רשלנות רפואית חמורה, רשלנות רפואית בהריון ולידה, תאונות דרכים קטלניות ותאונות עבודה קשות, שגרמו לנכות קשה, לשיתוק, לנזק בלתי הפיך ולמוות כתוצאה מפגיעות נוירולוגיות ופגיעות אורתופדיות או סיום היריון. המשרד עוסק גם בתביעות נזקי גוף בגין תאונות עקב רשלנות, תאונות ספורט, תאונות תלמידים, רשלנות רפואית בתחום רפואת שיניים, ואף מטפל בזכויות נכי צה"ל ונפגעי פעולות איבה.

צוות המשרד, בראשות מייסדו עורך דין דור ויינברג, חרט על דגלו לייצג נפגעים בלבד, מתוך תחושת שליחות ומחויבות עמוקה בעיקר לנפגעים מהאוכלוסיות המוחלשות, ונאבק בנחישות רבה כדי להעניק ללקוחותיו את השירות המקצועי הטוב ביותר. הצוות רותם את כל הידע, הניסיון המשפטי שצבר במהלך השנים, המקצועיות ללא פשרות והיצירתיות כדי לנהל בהצלחה תביעות בגין נזקי גוף חמורים מאוד הגורמים לנכות, לשיתוק, לנזק בלתי הפיך ולמוות.
תביעות מורכבות מול הגורמים המבטחים
המשרד מלווה את לקוחותיו עד לסיום כל ההליכים כנגד הגורמים המבטחים הרלוונטיים – המוסד לביטוח לאומי (תביעות בגין תאונת עבודה, תאונה בדרך לעבודה והידרדרות המצב הבריאותי עקב העיסוק במהלך העבודה), חברות הביטוח (תביעות בגין מוות מכל סיבה כולל התאבדות, נזק גופני בתאונות דרכים ואובדן כושר עבודה) קופות החולים, בתי חולים, ורופאים פרטיים (בגין רשלנות רפואית) ומשרד הביטחון (בגין פגיעה ונכות במהלך השירות הצבאי, כולל בדרך לצבא ומהצבא הביתה).
עו"ד ויינברג וצוות משרדו בוחנים בקפידה כל תיק לפני נקיטת פעולה משפטית כלשהי, ובמקרה הצורך אינם נרתעים מניהול תביעות מקבילות מול גורמים שונים, זאת במטרה להשיג את סכום הפיצויים המרבי המגיע ללקוח. צוות המשרד מעניק לכל לקוח ליווי אישי ומקצועי. עם זאת, מתוך מחויבות לנפגעים ובני משפחותיהם – עו"ד ויינברג מקפיד להציג בפני לקוחותיו הערכה ריאלית של סכום הפיצויים שהם צפויים לקבל ונמנע מהבטחות שווא.
המשרד פועל בשיתוף פעולה הדוק עם קרן ג'סטיס השקעות משפטיות – הקרן המובילה בישראל להשקעות בהליכים משפטיים, לכיסוי הוצאות התובע (הנפגע) וכך הוא מאפשר ללקוחות המשרד לקבל פיצוי מלא או להגיע להסדרי פשרה מקסימאליים ללא הוצאה וללא סיכון.
מאז הקמתו בשנת 1948 סייע המשרד ללקוחות רבים לממש את כל זכויותיהם ולזכות בפיצויים בסכומי עתק, שהגיעו לעיתים עד כדי עשרות מיליוני שקלים.

התמחות בתחומי רשלנות רפואית, תאונות דרכים ותאונות עבודה
המשרד מתמחה, בין היתר, בתביעות נזיקין חמורות בשל רשלנות רפואית, תאונות דרכים קטלניות, תאונות עבודה קשות ועוד, הגורמות לנכות, שיתוק, פגיעות נוירולוגיות ואורתופדיות (בעמוד השדרה ובמוח), קטיעות איברים ועד מוות. למשרד עורכי הדין ויינברג ושות' ניסיון רב בהשגת אחוזי נכות גבוהים ופיצוי כספי הולם של הנזקים הגופניים, המגבלות הרפואיות, התפקודיות והצרכים הרפואיים, שנגרמו כתוצאה מהפגיעה. צוות המשרד מבסס את תביעות הנזיקין על חוות דעת רפואיות של מיטב המומחים הרפואיים בארץ כדי להוכיח את חומרת הנזק או כדי להוכיח שהנזק נגרם כתוצאה מרשלנות רפואית.
רשלנות רפואית בהריון ובלידה – עורך הדין דור ויינברג וצוות המשרד מתמחים בתביעות חמורות בשל רשלנות רפואית בכל שלבי ההיריון (בדיקות גנטיות של העובר ומעקב היריון) והלידה (נזקים ליילוד וליולדת). תביעות בגין רשלנות רפואית עשויות להיות מוגשות כנגד הצוות הרפואי, רופאי נשים (גניקולוגים), רופאים במעקב ההיריון, בבדיקות הגנטיות, בקופות החולים, בבתי החולים ועוד. צוות המשרד מבסס את התביעה על חוות דעת של רופאים מומחים, גנטיקאים, סורקים, גניקולוגים ורופאי חדר לידה כדי להוכיח את הקשר הסיבתי בין הרשלנות לנזק שנגרם, להגביר את הסיכוי להצלחת התביעה להגדיל את סכום הפיצוי.
תאונות דרכים קטלניות – צוות המשרד מתמחה בתביעות נזיקין חמורות בשל תאונות דרכים (כנהג וכהולך רגל), שעלולות לגרום לנזק בלתי הפיך ולעיתים למוות כתוצאה מפגיעות ראש, פגיעות במוח או פגיעות בחוט השדרה, קטיעות רגליים וידיים. משרד עורכי דין ויינברג ושות' ידוע כמוביל בתביעות בשל השגת אחוזי נכות ופיצויים גבוהים בגין תאונת דרכים קטלניות.

מייסד המשרד, עו"ד דור ויינברג
עורך הדין דור ויינברג הוא בן לשושלת של עורכי דין – הסב ישראל ויינברג ז"ל שייסד את המשרד המשפחתי בשנת 1948, האב תאודור ויינברג, עורך דין המתמחה במקרקעין ונוטריון, והאח רואי ויינברג, עורך דין וארכיטקט.
עו"ד דור ויינברג הוא בוגר תואר ראשון במשפטים מטעם המסלול האקדמי המכללה למינהל בשנת 2004 וחבר בלשכת עורכי הדין משנת 2006. באחרונה מונה על ידי לשכת עורכי הדין לנשיאות ועדת נזיקין במחוז תל אביב. ואכן, זהו תחום התמחותו: הוא עוסק בעיקר בתחום דיני הנזיקין ובפרט בתחום נזקי גוף.
עוד הוא מגשר מוסמך מטעם הלשכה (מ-2017), מוסמך לעריכת ייפוי כוח מתמשך, הנחיות מקדימות לצורך מינוי אפוטרופוס ומסמך הבעת רצון לפי חוק הכשרות המשפטית והאפוטרופסות (מ-2019), בוגר קורס רפואה למשפטנים מטעם המכון לאומנויות המשפט באוניברסיטת תל אביב (2021) ובוגר קורס קביעת דרגת נכות על פי דין: הביטוח הלאומי מטעם המרכז האקדמי ללימודי המשך ברפואה באוניברסיטת תל אביב (2020).
כליטיגטור מוכשר ומנוסה בתחום דיני הנזיקין והרשלנות הרפואית – הניסיון המשפטי, המקצועיות ללא פשרות, החוכמה, היצירתיות ויכולת הניסוח הגבוהה, הם שמובילים אותו להצלחה מסחררת בייצוג הנפגעים מול חברות הביטוח הענקיות ומוסדות המדינה.
עו"ד דור ויינברג ידוע כמקצוען ללא פשרות, הנאבק בחברות הביטוח ובכל הגופים המבטחים האחרים. הוא לעולם לא מייצג את הגופים הללו אלא נאבק בהם למען הנפגעים והחלשים. הוא עושה כל מאמץ להוכחת חומרת הנזק ואחוזי הנכות על ידי שילוב חוות דעת של רופאים בעלי שם להדגשת פגיעה רב מערכתית, וכל זאת במטרה למקסם עבור לקוחות המשרד את הפיצויים המגיעים להם.
כמי שעוסק בזמנו הפנוי בריצות מרתון, הוא אומר: "אחרי למעלה משני עשורים במקצוע, אני עדיין רץ למרחקים ארוכים – גם בתיקים שאני מנהל וגם פיזית ברחובות העיר. עבור שתי האהבות הללו נדרשות יכולות דומות: אסטרטגיה, טקטיקה, נחישות ותחכום. גם בתביעות אנו רצים למרחקים ארוכים ונלחמים עד שנשיג את הזכויות עבור הנפגעים ובני משפחותיהם".

אולי יעניין אותך גם


סקר מנהלים מיוחד של CofaceBDi על רקע מלחמת חרבות ברזל

על רקע המלחמה, חברת המידע העסקיCoface Bdi ערכה שאלון מיוחד בקרב 550 חברות ועסקים הפועלים במגוון תחומי פעילות במשק הישראלי.

רפואה מרחוק : ומי שומר על הפרטיות ? מאת : לימור גורביץ

פרסום מסמך חדש ( 16.2.2022 ) להערות הציבור של הרשות להגנת הפרטיות במשרד המשפטים בנושא הגנה על פרטיות מטופלים במתן שירותי רפואה מרחוק – המוכר גם כשרותי טלה רפואה ,מעלה לקדמת הבמה את הדיון ליתרונות וחסרונות בשימוש בשירותי רפואה מרחוק.