BDI

דרים ישראל בע"מ

יזמות נדל"ן, ניהול ופיקוח, התחדשות עירונית

פרופיל

שנת הקמה 2006
כתובת מצדה 7, מגדל בסר 4, בני ברק
טלפון *2701
דוא"ל [email protected]
רשתות חברתיות
אתר החברה www.dream-israel.co.il

מנהלים

איתן אורי, מייסד-שותף יו"ר ומנכ"ל הקבוצה, דרים ישראל בע"מ

איתן אורי

מייסד-שותף יו"ר ומנכ"ל הקבוצה

לירן שורק, מייסד-שותף דרים ניהול וסמנכ"ל פעילות ופרוייקטים, דרים ישראל בע"מ

לירן שורק

מייסד-שותף דרים ניהול וסמנכ"ל פעילות ופרוייקטים

ניסים שלי, מייסד-שותף סמנכ"ל שיווק, דרים ישראל בע"מ

ניסים שלי

מייסד-שותף סמנכ"ל שיווק

אשר אוחיון, מייסד-שותף סמנכ"ל כספים, דרים ישראל בע"מ

אשר אוחיון

מייסד-שותף סמנכ"ל כספים

דן ויזמן, מנהל שיווק ומכירות, דרים ישראל בע"מ

דן ויזמן

מנהל שיווק ומכירות

אודות דרים ישראל בע"מ


מאז הקמתה בשנת 2006 נחשבת קבוצת "דרים ישראל" לאחת החברות המובילות בתחום היזמות האורבנית בישראל. הקבוצה עוסקת ביזמות נדל"ן, בניהול פרויקטים ובפיקוח על הבנייה במסלולי התחדשות עירונית (תמ"א 38 ופינוי בינוי). ברבות השנים בנו "דרים ישראל" ומייסדיה מאות יחידות דיור חדשות ובימים אלה מקדמים פרויקטים חדשים בשלבים שונים של תכנון או ביצוע ובהם מעל ל-600 יחידות דיור חדשות ותוספות בנייה. הקבוצה יוזמת ובונה בכל רחבי הארץ - בחיפה, בירושלים, בתל אביב, ברמת גן, בנתניה, ברעננה, בבת ים, בראשון לציון, באשדוד וברחובות. כל הפרויקטים שקבוצת "דרים ישראל" מעורבת בהם מתאפיינים באיכות גבוהה ביותר של תכנון וביצוע.

קבוצת "דרים ישראל" היא, למעשה, חברת אחזקות המאגדת תחתיה כ-20 חברות שכל אחת מהן אחראית למספר פרויקטים, וכמו כן, חברת ניהול ופיקוח, חברת שיווק וחברת מימון – כולן בבעלות משותפת. לאור הצלחתה של "דרים ישראל" חברו אליה בשנת 2015 קבוצות משקיעים פרטיות מצרפת ומארה"ב וכך היא נהנית מגב פיננסי רחב המאפשר לה ליזום פרויקטים בכל היקף כלכלי.

הכול תחת קורת גג אחת
קבוצת "דרים ישראל" מלווה כל פרויקט החל משלב הייזום והפיתוח ועד לסיומו המוצלח. הקבוצה מעסיקה ומנהלת אנשי מקצוע מהטובים בתחומם, לרבות מהנדסים, מפקחי בנייה, מנהלי פרויקטים, מנהלת רישוי, מנהלת קשרי דיירים, מנהל קשרי משקיעים, אדריכלית שינויי דיירים, אנשי שיווק ועוד. מייסדי הקבוצה הטמיעו בענף הנדל"ן את התפיסה של "One Stop Shop", וכך, כשכל השירותים זמינים תחת קורת גג אחת – הלקוחות פטורים מכל דאגה ויכולים להתנהל בשלווה נפשית לאורך כל התהליך.
הקבוצה חרטה על דגלה את ערכי המצוינות, המקצועיות וההגינות, וגאה ביכולתה להעניק יחס אישי וחם אישי וליווי צמוד לכל אחד מרוכשי הדירות תוך הבנת צרכיו הייחודיים. ואכן, כל הדיירים זוכים לחוויית לקוח מושלמת, וכך הקבוצה מצליחה לטפח עימם וקשרים ארוכי טווח.

"דרים ניהול ופיקוח"
כחלק מקבוצת "דרים ישראל" פועלת חברת ניהול ופיקוח עצמאית "דרים ניהול ופיקוח". החברה אחראית באופן בלעדי לניהול השוטף ולפיקוח על כלל הפרויקטים של הקבוצה. החברה מספקת מעטפת שירותים לכל פרויקט והניהול כולל את כל שלבי הבנייה – החל מבדיקות מקדימות, הפקת דוחות אפס ודוחות מעקב לפרויקטים, ניהול תקציבי ותזרימי וניהול צוותי מתכננים ויועצים; דרך ייצוג בוועדות התכנון השונות והקידום מול הרשויות והבדיקות ההנדסיות; ועד תיאום התכנון, ניהול מכרזי הקבלנים ופיקוח על הבנייה.
"דרים ניהול ופיקוח" מעסיקה את אנשי המקצוע המוכשרים והמנוסים ביותר בענף. כמו כן, החברה מנהלת ומפקחת על פעילותם של מאות יועצים חיצוניים, מהטובים בארץ, שנשכרו עבור הפרויקטים של "דרים ישראל". מנהלי הפרויקטים של "דרים ניהול ופיקוח" נמצאים מדי יום באתרי הבנייה ומספקים מענה מקצועי מיידי לכל בעיה המתעוררת בשטח ומבצעים את הניהול השוטף של האתרים.

מייסדי החברה
בראשות קבוצת "דרים ישראל" עומדים שני המייסדים-השותפים:
איתן אורי, יזם צרפתי-ישראלי, בעל ניסיון של כ-30 שנה ביזמות ושיווק נדל"ן באירופה ובישראל. עם עלייתו לישראל שימש כמנהל שיווק בקבוצת הנדל"ן "י.ח. דמרי", שם הקים את מחלקת "תושבי חוץ" והביא עשרות רוכשי דירות מחו"ל לישראל. לימים שותף-משקיע במספר יזמויות ופרויקטים של התחדשות עירונית. מכהן כמנכ"ל הקבוצה ואגף קשרי משקיעים.
לירן שורק, יזם נדל"ן ישראלי ותיק ומוכר בענף, עם למעלה מ- 20 שנות ניסיון בייזום, הקמת פרויקטים, ניהול ופיקוח על הבנייה. שורק הגיע לענף הנדל"ן כמהנדס בכיר בענף ההייטק בהבנה ברורה שיש להטמיע קדמה טכנולוגית בענף הבניה. ואכן, הוא הביא עימו שיטות עבודה חדשניות ומתקדמות המייעלות את תהליכי התכנון והביצוע תוך עמידה קפדנית בזמנים ובתקציב שהוגדר מראש.
משנת 2007 ובמרוצת השנים הקים שורק מספר חברות בענף העוסקות בייזום פרויקטים, הניהול והפיננסים. כיום הוא מכהן כבעל מניות ודירקטור בחברות הללו.

 

דירוגים


אולי יעניין אותך גם


מתוך גלובס : דירוג אשראי אישי: מה אומרים המספרים ואיך ניתן לשפרו

הדרך היחידה לשפר את הדירוג לאורך זמן היא באמצעות התנהגות אשראי נכונה

בעקבות הפלישה של רוסיה לאוקראינה 225 מיליון אנשים בעולם חשופים לאי ביטחון תזונתי

בעקבות הפלישה של רוסיה לאוקראינה 225 מיליון אנשים בעולם חשופים לאי ביטחון תזונתי בעיקר באזורים: דרום אסיה, מזרח אפריקה, מערב אפריקה ודרום אמריקה. מהנתונים שעולים במחקר של Coface אנו צופים סיכונים בסקטור חקלאות ומזון.   למקור >