BDI

קבוצת אטריום

ייזום פרויקטי נדל"ן בארץ ובחו"ל

פרופיל

שנת הקמה 1999
כתובת הירקון 5 , בני ברק , בנין A קומה 20 5120125 - ראה מפה
טלפון 074-7017175
דוא"ל [email protected]
אתר החברה http://www.atrium-il.com
   

מנהלים

מיכאל ישראלי, מנכ"ל ושותף מייסד, קבוצת אטריום

מיכאל ישראלי

מנכ"ל ושותף מייסד

יעל ארגמן, שותפה מייסדת ואדריכלית החברה, קבוצת אטריום

יעל ארגמן

שותפה מייסדת ואדריכלית החברה

תום זמירה, סמנכ"ל ושותף, קבוצת אטריום

תום זמירה

סמנכ"ל ושותף

אודות קבוצת אטריום


אטריום יזמות אורבנית הינה חברה המתמחה בייזום פרויקטי נדל"ן ונמנית על חברות הבוטיק המובילות בתחום ההתחדשות העירונית בישראל. פעילות החברה כוללת ייזום פרויקטי תמ"א 38 על סוגיה השונים ופרויקטי פינוי בינוי בגוש דן והמרכז, תוך התמקדות בעיר תל אביב - יפו. הקבוצה מקדמת היום למעלה מ-20 פרויקטים.

החברה הוקמה בשנת 1999 ולאורך השנים פיתחה פעילות נדל"ן ענפה בחו"ל, שכוללת ייזום של פרויקטים למגורים ושל מרכזים מסחריים באירופה ובארה"ב. במסגרת זו, הקבוצה השלימה פרויקטים בהיקף של למעלה מ-1,300 דירות לצד ייזום, אחזקה וניהול של מרכזים מסחריים בהיקף של למעלה מ–130 אלף מ"ר להשכרה. החל משנת 2012 הקבוצה משקיעה בייזום של פרויקטים למגורים ובנדל"ן מניב – בתחום המגורים להשכרה – בניו-יורק וב-Mid West שבארה"ב. החל מ-2015 הקבוצה החלה בפעילותה בישראל.
סוד כוחה של הקבוצה טמון בהון האנושי שלה. בראש הקבוצה עומדים אנשי מקצוע עם עשרות שנות ניסיון מצטבר בכל מרחב הפעילות היזמית. הקבוצה חותרת לאיכות מקסימלית, ללא פשרות, לכל רוחב היריעה של העשייה היזמית. הקבוצה נהנית מאיתנות פיננסית ומניסיונם העשיר של השותפים בתחומי התכנון, הניהול, הבנייה והמימון בפרויקטים רחבי היקף.

בעלי השליטה והנהלת החברה
מיכאל ישראלי, מנכ"ל ושותף מייסד – יזם נדל"ן מוערך עם ניסיון עשיר של למעלה מ-20 שנה. אדריכל בהשכלתו, בוגר הפקולטה לארכיטקטורה ובינוי ערים בטכניון. מיכאל, באמצעות קבוצת אטריום, יוזם ומוביל פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית בת"א ובמרכז הארץ. כמו כן, ייסד מספר חברות נוספות הפועלות בחו"ל, לרבות ATRIUM CENTERS שעסקה ביזום, בניה ואחזקה של נדל"ן מסחרי מניב באירופה, Atrium Residence שעוסקת בנדל"ן יזמי למגורים ובאחזקת נכסים מניבים בארה"ב ו-Vibe Properties היוזמת פרויקטים למגורים אקסקלוסיביים במזרח אירופה.
יעל ארגמן, שותפה מייסדת ואדריכלית החברה – אדריכלית בהשכלתה, בוגרת אוניברסיטת קארדיף. בעלת ניסיון עשיר של למעלה מ-20 שנה. המייסדת של חברת התכנון הבינלאומית Casiopea Group אשר פעילה משנת 2001 ונמנית על החברות בקבוצת אטריום. בהובלתה קסיופאה תכננה והשלימה עשרות פרויקטים של מרכזים מסחריים, פרויקטים של שימושים מעורבים – לרבות משרדים ומלונאות – ופרויקטי מגורים בהיקף של למעלה מ-20,000 דירות, תוך פעילות בארצות רבות כמו פולין, הונגריה, צ'כיה, רומניה, סרביה וארצות נוספות, ותוך שיתוף פעולה עם חברות ישראליות ואירופאיות מובילות כמו מבנה, אשטרום, BIG, פלזה סנטרס, מלונות ים סוף, אפריקה ישראל, שיכון ובינוי, סולל בונה ועוד.
תום זמירה, סמנכ"ל ושותף – תום הינו יזם עם ניסיון מקיף ומעמיק של למעלה מ-10 שנים בתחום הנדל"ן, לרבות בתחומי הניהול ההנדסי של פרויקטים, בביצוע, רישוי, פיתוח עסקי, עבודה מול רשויות ודיירים. בוגר לימודי הנדסה אזרחית בשנקר ומנהל פרויקטים מוסמך מהטכניון. בימים אלו, תום הינו סמנכ"ל ושותף בקבוצת אטריום ומוביל בה פרויקטים רבים ומגוונים בתחום ההתחדשות העירונית בת"א והמרכז.

הדיירים כשותפים מלאים לדרך
קבוצת אטריום מאמינה כי בהתחדשות עירונית בעלי הדירות הם שותפים מלאים להצלחת הפרויקט. עיקרון זה מקרין על תודעת השירות המפותחת המייחדת את הקבוצה. הקבוצה דוגלת בקיום דיאלוג שוטף וקבוע עם בעלי הדירות, ומתוקף זה הצוות הניהולי, לרבות מנכ"ל וסמנכ"ל הקבוצה, זמינים באופן מלא עבור בעלי הדירות והדיירים תוך הבנה, הקשבה ורגישות לצרכיהם ובקשותיהם.

איכות ומקצועיות
הקבוצה חרטה על דגלה לחתור לאיכות בכל תחומי פעילותה, לרבות איכות בעיצוב הפרויקטים, בתכנונם ובביצועם. הדבר מיושם תוך שימת דגש רב על המקצועיות והאנושיות של נותני השירות איתם בוחרת הקבוצה לעבוד כולל אדריכלים, יועצים, מתכננים, עורכי דין וחברות קבלניות.

יושרה, הוגנות ושקיפות כערכים עליונים
יושרה, הוגנות ושקיפות הינם הבסיס של ד.נ.א החברה. אלו הם עקרונות היסוד המנחים את הקבוצה בפעילותה מיום הקמתה. החברה דוגלת ומקפידה על תודעת שירות גבוהה ודוגלת בשקיפות מלאה כלפי בעלי הדירות בפרויקטים אותם היא בוחרת לבצע, תוך מתן עדכונים שוטפים במהלך הליכי הרישוי, התכנון והביצוע של הפרויקטים.

  1. פרויקטים נבחרים
    מתחם YAPI, יפו – החברה מקדמת פרויקט התחדשות עירונית רחב היקף ביפו, ברחובות, פעמונית, קהילת קנדה וחיננית, הכולל מתחם של שבעה בניינים, המשתרעים על שטח של כ-10 דונם, אשר במסגרתו יבנו כ-226 יחידות דיור חדשות לצד שיפוץ מהיסוד של שטחי הפיתוח והפיכתם לפארק במרכז המתחם. חלק מהבניינים יעברו חיזוק במסגרת תמ"א 38/1 וחלקם יבוצעו במתווה הריסה ובניה במסגרת תמ"א 38/2. פרויקט זה נחשב לפרויקט הדגל של הקבוצה והוא מבוצע בשותפות עם חברת עמרם אברהם הציבורית.
    מניה וישראל 13 שוחט, צפון תל אביב – פרויקט תמ"א 38/1. הפרויקט ממוקם בשכונת רמת אביב בת"א, במסגרתו יתווספו לבניין הקיים 2.5 קומות ובהן 10 דירות חדשות (8 דירות יוקרה של 5 חדרים ו-2 פנטהאוזים). הפרויקט נמצא בשלבי בנייה מתקדמים והשלמתו צפויה ב-2024.
    משה שרת 61-69, אזור (פרויקט המגדל על הפארק) – פרויקט במתווה פינוי-בינוי, במסגרתו תפנה החברה מבנה שיכון משנות ה-60' הכולל 36 יחידות דיור קיימות ותבנה פרויקט המשלב בניה מרקמית עם מגדל יוקרתי ומתקדם בן 25 קומות הכולל כ-116 יח"ד חדשות, מעל קומת הקרקע ובה שימושים לטובת הציבור. הפרויקט מצוי בהליכי תכנון מתקדם ולאחר חתימת רוב של למעלה מ-95% מבעלי הדירות.
    בזל 41, תל אביב – פרויקט תמ"א 38/2. הפרויקט ממוקם בלב רובע 3, בשכונת "הצפון הישן" של ת"א. במסגרת הפרויקט ייהרס בניין קיים בן 4 קומות ו15 יח"ד ויבנה בניין בן 6.5 קומות ו 24 יח"ד.
    שטרוק 13, תל אביב – פרויקט תמ"א 38/2. הפרויקט ממוקם בלב רובע 4 בשכונת "הצפון החדש", של ת"א. במסגרת הפרויקט ייהרס בניין קיים בן 4 קומות ו-13 יח"ד ויבנה בניין בן 7.5 קומות ו-23 יח"ד.
    עלית הנוער 8, תל אביב – פרויקט תמ"א 38/2. הפרויקט ממוקם ברובע 9 בלב שכונת נחלת יצחק, של ת"א. במסגרת הפרויקט ייהרס בניין בן 4 קומות ו-12 יח"ד ויבנה בניין בן 10 קומות ו-27 יח"ד.
    גלעינית 1, ת"א – פרויקט תמ"א 38/2 בשכונת יפו ד' המתפתחת של ת"א. במסגרת הפרויקט ייהרס בניין בן 4 קומות ו-32 יח"ד ויבנה בניין בן 10 קומות ו-62 יח"ד.
    גלעינית 5, ת"א – פרויקט תמ"א 38/2 בשכונת יפו ד' המתפתחת של ת"א. במסגרת הפרויקט ייהרס בניין בן 4 קומות ו-32 יח"ד ויבנה בניין בן 10 קומות ו-72 יח"ד.
    גולומב 2, הרצליה – פרויקט תמ”א 38/2 בלב שכונת הרצליה הירוקה, הרצליה. במסגרת הפרויקט יהרס בניין בן 4 קומות ו-12 יח"ד ויבנה בניין בן 8 קומות ו 28 יח"ד.
    ירמיהו 18, תל אביב – פרויקט תמ"א 38/1 יוקרתי בלב רובע 3 של ת"א, במסגרתו תוסיף הקבוצה 2 קומות לבניין בן 3.5 קומות.

 

אולי יעניין אותך גם


סקר CofaceBdi לקראת יום האישה הבינלאומי 2020

פערי שכר?
56% מהמנהלות בישראל סבורות כי השכר שלהן אינו הולם את תפקידן
38% מהנשים המנהלות בגילאים עד 35 לא יציעו עצמן לקידום בתפקיד מתפנה בארגון גם אם הוא עונה על כישוריהן
נשים מנהלות עד גילאי 35 לחוצות פחות מגברים מנהלים בשכבת הגיל שלהן

ניתוח נתונים מיוחד של חברת Coface Bdi – שווקים בעולם ספגו זעזוע קשה בעקבות המשבר באוקראינה

שווקים בעולם ספגו זעזוע קשה בעקבות החלטת מוסקבה לצאת למלחמה, ואת אותותיה עוד נראה בעתיד. אלה ההשלכות של המלחמה והסנקציות נגד פוטין על הכלכלה שלנו פה בישראל.

הסיכויים של עסקים לקרוס עלו באופן משמעותי בשני הרבעונים הראשונים של השנה (2023)

מדד הסיכון של CofaceBDi הוא מדד מקצועי המשמש כמעט את כל גופי האשראי בישראל עבור אומדן של סיכון העסק בעת בקשת מימון. המדד מראה מהי רמת סיכון הקריסה של עסק מסוים, ובהתאם לכך גופי האשראי מחליטים אם לתת לו מימון ובאילו תנאים.

מספר העובדים הממורמרים נמצא בעלייה

העובדים בישראל פחות שבעי רצון. שיעור העובדים המקומיים שמרגישים שמנהליהם מכירים אותם באופן אישי ומגלים כלפיהם אכפתיות צנח ב-2021