BDI

אביסרור התחדשות עירונית .

יייזום בניה למגורים, בניה תעשיתית, בניית משרדים, מסחר ומוסדות ציבור

פרופיל

שנת הקמה 1977
כתובת רח' בן צבי 7, בית אביסרור, ת.ד. 442, באר-שבע 8410302 - ראה מפה
טלפון 073-2555555|מוקדמכירותארצי*5508
פקס 073-2555505
דוא"ל [email protected]
רשתות חברתיות
אתר החברה www.avisror.com
פרופילים נוספים אביסרור משה ובניו התחדשות עירונית

מנהלים

משה אביסרור ז"ל, מייסד החברה, אביסרור התחדשות עירונית .

משה אביסרור ז"ל

מייסד החברה

אלי אביסרור, מנכ"ל, אביסרור התחדשות עירונית .

אלי אביסרור

מנכ"ל

יצחק (ג'קי) אביסרור, סמנכ"ל, אביסרור התחדשות עירונית .

יצחק (ג'קי) אביסרור

סמנכ"ל

יורם אביסרור, סמנכ"ל שיווק, אביסרור התחדשות עירונית .

יורם אביסרור

סמנכ"ל שיווק

אודות אביסרור התחדשות עירונית .


בשנים בהם שוק הנדל"ן חווה תמורות וחקיקות רבות שתכליתן לצנן את שוק הדיור, חברת אביסרור משה ובניו הייתה מהחברות החלוצות אשר זיהו את הפוטנציאל האדיר בתחום ההתחדשות העירונית. לפני יותר מעשור הוציאה החברה את היתר הבניה הראשון לפרויקט פינוי בינוי בשכונת מערב רחובות. הפרויקט כלל פינוי של 86 משפחות והקמה של 960 יחידות דיור בשטח של כ-77 דונם באחת מהשכונות שחוו מהפך תדמיתי. החברה ביצעה את הקמת שכונת המגורים בסטנדרט בניה מצוין, עודדה קליטתן של משפחות בעלות רקע סוציו אקונומי גבוה להיות חלק מנוף השכונה, ביצעה שדרוג תשתיות של סלילת כבישים חדשים והקימה פארקים וגני ילדים ומבני ציבור לרווחת התושבים והכול מתוך ניסיון וידע במשך 40 שנות פעילות. כיום החברה בשלבי ביצוע ותכנון של 3 המגרשים האחרונים בפרויקט. הצפי לסיומו של הפרויקט הינו 12/2023.

החברה שמאמינה כי תחום זה ימשיך לצמוח, המשיכה בעשייה וכיום מקדמת מספר פרויקטים:

רובע א' באשדוד

פרויקט "מתחם הנשיא" כולל פינוי של 186 משפחות והקמה של כ-1,126 יחידות דיור, מסחר ומבני ציבור לרווחת התושבים. הפרויקט לקראת קבלת אישור לדיון בוועדה המחוזית.

פרויקט "הרצל" כולל פינוי של 72 משפחות והקמת 387 יחידות דיור ב-3 מגדלי מגורים מגורים. הפרויקט בשלבי תכנון מתקדמים ולקראת דיון בוועדה המקומית לתכנון ובניה.

פרויקט קריית משה, רחובות – פרויקט התחדשות עירונית תחת חסות משרד הבינוי והשיכון ועיריית רחובות. בחודש 10/2019 הפרויקט קיבל תוקף של הותמ"ל עד כה השלימה החברה החתמה של כ-75% מהדיירים בשלושה מתחמים שונים אשר יניבו כ-750 יחידות דיור. בשלב ראשון משרד הבינוי והשיכון יוציא מכרז בשיטת "קול קורא" לפיו רק יזמים בעלי שיעור חתימות משמעותי יוכלו להשתתף במכרז ולבצע את הפרויקט בשיטת "בינוי-פינוי" בקרקע המשלימה.

מתחם הרב שאולי ברובע ד', אשדוד – הפרויקט כולל 40 יחידות דיור קיימות, במקומן מתוכננות כ-220 יחידות דיור, מסחר, תעסוקה ומבני ציבור. סטטוס התוכנית, לאחר קליטה ולפני וועדה מקומית.

אולי יעניין אותך גם


רפואה דיגיטלית, אסדרה אנלוגית | מאמר דעה מאת אריאל יוספי ודן שלו- הייטק (הרצוג פוקס נאמן)

הטכנולוגיה והיכולת לעשות שימוש ב-AI הולידו בשנים האחרונות יישומים רפואיים חדשניים, שעד לפני שנים לא רבות היו בגדר מדע בדיוני. אך מי אמור לפקח על עיבוד המידע והתובנות הרפואיות, שיופקו על-ידי הטכנולוגיה החדשה? מתברר שהדרך לאסדרה אפקטיבית של רפואה דיגיטלית מבוססת בינה מלאכותית עוד ארוכה

סקירת Coface Bdi – מחזור המכירות הישיר של כינוסים ותערוכות מקצועיים בישראל הסתכם ב–2019 בכ–1.4 מיליארד שקל בשנה

מחזור המכירות הישיר של כינוסים ותערוכות מקצועיים בישראל הסתכם ב–2019 בכ–1.4 מיליארד שקל בשנה

בדיקה שערכת חברת Coface Bdi לכבוד יום השוקולד הבינלאומי שחל ב7.7

בשנת 2022 הכנסות הענף יסתכמו בכ-1.73 מיליארדי שקלים

לפתור מראש את בעיית הלימונים: חברות נדרשות להסדיר את האפשרות של נושאי המשרה לנצל הזדמנויות עסקיות הנקרות בדרכם – עו"ד גדעון אבן אור – עמר רייטר ז'אן שוכטוביץ ושות'

נוכח פסיקות בתי המשפט מהעת האחרונה, חברות יעשו נכון אם "יקדימו תרופה למכה", ויגדירו מראש, באופן ברור יותר, אילו הזדמנויות עסקיות שייכות לחברה ואילו מצויות מחוץ לתחום עיסוקה.