BDI

איטונג ישראל

אולי יעניין אותך גם


בדיקה מיוחדת של Coface Bdi – גלידריות בישראל , 2021

בשנת 2020 מוערך שהכנסות הענף עמדו על כ- 800 מיליוני שקלים, קיטון של כ- 10% בהשוואה לשנת 2019,

תהילה ינאי, מנכ"לית משותפת ב Coface Bdi בפודקאסט "הצוללת" של גלובס

הצוללת
האירועים הכלכליים שמקיפים אותנו הם לפעמים מעין סיפור אחד בהמשכים. מורכבים, עתירי ניואנסים, אינטרסים ואותיות קטנות. לפעמים כל מה שצריך כדי להבין אותם, זה לצלול לעומק ולספר את הסיפור מההתחלה. מגישים: אורי פסובסקי והילה ויסברג. עורכת: הילה ויסברג. פרק חדש בכל יום חמישי. 

Coface Bdi: בשנת 2020 נרשמה ירידה במספר החברות בבורסה עם הערת "עסק חי"

דווקא בשנת משבר הקורונה, אשר פגעה משמעותית בענפים רבים במשק והובילה לקריסת עסקים, נרשמה ירידה בשיעור החברות הנמצאות בסכנת קריסה מיידית בהשוואה לשנת 2019, זאת מבדיקה שביצעה חברת המידע העסקי Coface Bdi. מהבדיקה עולה כי שיעור הדוחות עם הערת עסק חי בבורסה עומד על 6.4%, ולפיכך אחת מכל 16 חברות בבורסה נמצאת בסכנת קריסה מיידית. […]

דיני הבחירות 2019 – חוק התעמולה ואחריות פלטפורמות תוכן – AYR – עמר רייטר ז'אן שוכטוביץ ושות'

"נדגמת להשתתף בסקר מיוחד". נדמה כי מספר הודעות ה-SMS הדומות שנשלחו לאזרחי ישראל במסגרת בחירות 2019 עבר את גבול הטעם הטוב. לחברות הסקרים (ולמי שמזמין אותם) זוהי דרך נוחה ומהירה להגיע לרחשי ליבו של הבוחר הישראלי – אך זו גם פלטפורמה נוחה להטיית סקרים והשפעה על קבלת החלטות הבוחרים אם הסקרים לא כוללים את כל המפלגות העומדות לבחירה. יו"ר ועדת הבחירות החליט להילחם בכך. בהחלטה שנתן ביום 26.3.19, קבע כי חברות התקשורת עלולות להיות אחראיות בגין הפצת הודעות כאמור על ידי משתמשיהם, כולל משתמשי קצה שאינם לקוחות ישירים שלהם אם לא יסייעו לחשוף את שמות השולחים.