|
|
|
|
בשנת 2020 מוערך שהכנסות הענף עמדו על כ- 800 מיליוני שקלים, קיטון של כ- 10% בהשוואה לשנת 2019,
הצוללת
האירועים הכלכליים שמקיפים אותנו הם לפעמים מעין סיפור אחד בהמשכים. מורכבים, עתירי ניואנסים, אינטרסים ואותיות קטנות. לפעמים כל מה שצריך כדי להבין אותם, זה לצלול לעומק ולספר את הסיפור מההתחלה. מגישים: אורי פסובסקי והילה ויסברג. עורכת: הילה ויסברג. פרק חדש בכל יום חמישי.
דווקא בשנת משבר הקורונה, אשר פגעה משמעותית בענפים רבים במשק והובילה לקריסת עסקים, נרשמה ירידה בשיעור החברות הנמצאות בסכנת קריסה מיידית בהשוואה לשנת 2019, זאת מבדיקה שביצעה חברת המידע העסקי Coface Bdi. מהבדיקה עולה כי שיעור הדוחות עם הערת עסק חי בבורסה עומד על 6.4%, ולפיכך אחת מכל 16 חברות בבורסה נמצאת בסכנת קריסה מיידית. […]
"נדגמת להשתתף בסקר מיוחד". נדמה כי מספר הודעות ה-SMS הדומות שנשלחו לאזרחי ישראל במסגרת בחירות 2019 עבר את גבול הטעם הטוב. לחברות הסקרים (ולמי שמזמין אותם) זוהי דרך נוחה ומהירה להגיע לרחשי ליבו של הבוחר הישראלי – אך זו גם פלטפורמה נוחה להטיית סקרים והשפעה על קבלת החלטות הבוחרים אם הסקרים לא כוללים את כל המפלגות העומדות לבחירה. יו"ר ועדת הבחירות החליט להילחם בכך. בהחלטה שנתן ביום 26.3.19, קבע כי חברות התקשורת עלולות להיות אחראיות בגין הפצת הודעות כאמור על ידי משתמשיהם, כולל משתמשי קצה שאינם לקוחות ישירים שלהם אם לא יסייעו לחשוף את שמות השולחים.