![]() |
|
תהילה ינאי, מנכ"לית משותפת ב-CofaceBdi אומרת: "הקניונים בישראל צריכים להמציא את עצמם מחדש בכל הקשור לחוויית השוכר ולחוויית הלקוח. המעבר לרכישת מוצרים בסחר מקוון מהווה איום מהותי על העסקים המקומיים בתחום הקמעונאות, והעלייה בסיכון של אותם עסקים משפיעה על הקניונים שמתקשים לאכלס את שטחי המסחר בשוכרים יציבים לאורך זמן. תהילה ינאי תהילה ינאיצביקה גולדשטיין "בשנה […]
אנו מזמינים אתכם להצטרף לעשרות החברות
שכבר שם, ולבצע את הסקר הפנים אירגוני של BDI
הסקר ללא עלות!
כ-50% מחברות שמייבאות מסין: כבר קיים מחסור במוצר הסופי הנמכר לצרכן הישראלי
חברות תיירות: צניחה של מעל 30% בביקוש של הישראלים לחופשות בחו"ל, 67% השיבו כי ניכרת כבר השפעה על הזמנת החופשות לקיץ
גוגל מבססת מעמדה זו השנה השנייה ברציפות כחברה שהכי טוב לעבוד בה בישראל