|
על רקע פתיחת סניפים של חלק מהרשתות הגדולות ועליית מחירים ממוצעת לצרכן של כ- 8%, בשנה החולפת שוק בתי המאפה והקונדיטוריות חווה שגשוג בהכנסות שהיו אף גבוהות יותר מאשר בתקופת טרום הקורונה
פורסם בגלובס: 25/8/22 גלובס: חנויות הסטוק מתחזקות: נוגסות יותר מחמישית משוק החזרה ללימודים שוק מוצרי החזרה לבית הספר מאופיין במכירות של ילקוטים, כלי כתיבה וציוד נלווה בחודשים יולי-ספטמבר. מוערך כי בשנת 2022 הכנסות שוק מוצרי החזרה לבית הספר יסתכמו בכ- 375 מיליוני שקלים, גידול של כ- 7% ביחס ל- 2021. בין הסיבות לגידול […]
בשנת 2020, חל קיטון משמעותי בעקבות השלכות משבר הקורונה והכנסות הענף (בריכות שחיה המוכרות מנויים, כרטיסיות וכרטיסי כניסה חד פעמיים לציבור הרחב) עמדו על כ- 480 מיליוני שקלים, קיטון של כ- 68% ביחס לשנה שגרתית, טרום משבר הקורונה, אז ההכנסות השנתיות נאמדות בכ- 1.5 מיליארדי שקלים. אמנם בחודשים האחרונים, עם פתיחת המשק מחדש, בריכות השחייה […]