BDI

סופר-פארם (חנויות הרשת והמשרד המרכזי)

רשת דראגסטור קמעונאית

פרופיל

שנת הקמה 1978
כתובת רח' שנקר אריה 16, הרצליה פיתוח 4672516 - ראה מפה
טלפון 09-9725000
פקס 09-9725050
רשתות חברתיות
אתר החברה www.super-pharm.co.il
פרופילים נוספים סופר-פארם (חנויות הרשת והמשרד המרכזי)
   

מנהלים

ניצן לביא, מנכ"ל, סופר-פארם (חנויות הרשת והמשרד המרכזי)

ניצן לביא

מנכ"ל

ליאון קופלר, יו"ר, סופר-פארם (חנויות הרשת והמשרד המרכזי)

ליאון קופלר

יו"ר

אודות סופר-פארם (חנויות הרשת והמשרד המרכזי)


סופר פארם היא רשת בתי המרקחת המובילה בישראל. החברה נוסדה בשנת 1978 על ידי משפחת קופלר. היא כוללת כיום כ-280 סניפי סופר-פארם ברחבי הארץ המופעלים בידי זכיינים, 78 סניפים בפולין ואתר סופר-פארם אונליין. בשנתיים החולפות הרחיבה החברה את פעילותה באמצעות כניסה לתחומי פעילות נוספים ובאמצעות תתי פורמטים חדשים: דיילי’ס (Daily’s) רשת המתמחה במזון טרי בשיטת GRAB & GO לצד תרופות ומוצרי טואלטיקה, גאלרי (GALLERY) חנות חווייתית בתחום הביוטי המציעה מגוון רחב של מותגי ביוטי מובילים, וביוטי קליניק (Beauty Clinic) – רשת מרפאות אסתטיקה מתקדמת אנטי אייג’ינג וטיפולי עור.

בחנויות סופר-פארם ניתן למצוא מגוון רחב של תרופות, מוצרי בריאות, ויטמינים ומינרלים, קוסמטיקה, אופטיקה, טואלטיקה ומוצרי תינוקות. מחזור המכירות לשנת 2020 לרבות הפעילות הבינלאומית בפולין עמד על כ-6.2 מיליארד שקל. הצלחתה העסקית, החדשנות הקמעונאית, שיטות השיווק והפרסום, מבנה הרשת ותפעולה, הפכו את סופר-פארם מודל לחיקוי.

סופר-פארם נבנתה בהשראת רשת SHOPPERS DRUG MART, רשת דראגסטור מובילה בקנדה, שאותה ייסד מורי קופלר ב-1962. סופר-פארם הביאה לישראל קונספט שקודם לכן היה קיים רק בחו"ל ומיצבה את עצמה כפורצת דרך. גישתה החדשנית בתחום הקמעונאות מאפשרת לה לשמור על מובילותה גם כיום באמצעות חוויית קנייה מבודלת, הטמעת טכנולוגיות ייחודיות, והתאמתם לצרכי הצרכנים.
מעבר לכך, כוחה של סופר-פארם נובע מהפן האנושי שלה. עובדי הזכיינים האיכותיים שעובדים בחנויות הרשת – הם הנכס החשוב ביותר של הרשת. חברות הזכיין המפעילות את חנויות הרשת, מעסיקות כ-9,000 עובדים בכל רחבי הארץ במגוון תפקידים, ומעניקים שירות מקצועי, יעיל ורגיש לכ-5.4 מיליון לקוחות בחודש. סופר-פארם פועלת בשיטת זכיינות ייחודית. הזכיין מכונה עמית. העמית הוא בעל החברה המפעילה את החנות. הרכוש הקבוע, הרישיונות והאשראי הכספי, כמו גם התמיכה השיווקית ותנאי הסחר – מגיעים מהמשרד המרכזי. שיטה זו מתמרצת את העמית להצליח, מאפשרת מסלול התקדמות ומשיגה את התוצאות הטובות ביותר הן עבור סופר-פארם והן עבור עמיתיה. העמית על פי רוב מקודם מתוך הרשת לאחר שעבר הכשרה מקצועית וניהולית.

בתי מרקחת
חנויות סופר-פארם הן בתי מרקחת המשרתים את מבוטחי קופות החולים ולקוחות פרטיים ומציעים מגוון רחב של תרופות, מוצרי טבע, תוספי תזונה ודרמו-קוסמטיקה.

קוסמטיקה
בנוסף למותגים של החברות הגדולות הנמכרים בסניפים, סופר-פארם מייבאת מותגי קוסמטיקה שייחודיים לה כדי להציע ללקוחותיה חוויה מבודלת – ONLY AT.

אופטיקה
סופר-פארם מציעה מחלקות אופטיקה עם בדיקות ראייה בכ-80 חנויות, וזאת בנוסף למשקפי ראייה, שמש, מכונות לשכפול משקפיים וכן עדשות ותמיסות.

Life (לייף)

סופר-פארם היא חלוצת המותג הפרטי בישראל, והיא מציעה מותג פרטי במחירים משתלמים מאז 1995. המותג הפרטי Life חולש על שורה ארוכה של קטגוריות ביניהן מוצרי טואלטיקה, תרופות, ויטמינים, מזון ומוצרי תינוקות.

אונליין
ב-2017 סופר-פארם השיקה את אתר הקניות המקוון שלה המציע את מגוון המוצרים הנמכרים בחנויות. כמו כן ניתן לקנות באתר מוצרים של מוכרים בשלל תחומים, בנוסף ממוצרי חשמל, ריהוט, אופנה ועוד.

LifeStyle
סופר-פארם הייתה החברה הראשונה בישראל שהשיקה מועדון לקוחות בשנת 1997 – כיום, המועדון מונה למעלה מ-600 אלף לקוחות שנהנים ממבצעים וקופונים אטרקטיביים לקניות בסופר-פארם וברשתות מובילות נוספות. זאת בנוסף להטבות ומבצעים המשתנים מעת לעת בתחומים שונים כגון תרבות ופנאי, מופעים, אופנה, כלי רכב ומשירותים פיננסיים ייחודיים – הצעות ביטוח, הלוואות בתנאים מועדפים. הלקוחות נהנים גם מימי מכירה בלעדיים, עם מבצעים אטרקטיביים לאורך כל השנה ומהנחות קבועות אוטומטיות באלפי בתי עסק ברחבי הארץ.

המשפחה – ערך מרכזי
סוד צמיחתה של רשת סופר-פארם נעוץ בשורה של ערכים – מובילות, שירות, יושרה, שיטת העמית ומשפחה. ערך המשפחתיות מלווה את סופר-פארם מיום הקמתה, וגם היום, לאחר שצמחה והתפתחה, סופר-פארם היא בראש וראשונה משפחה, שאנשים נשארים בה שנים ארוכות ומבקשים להצטרף אליה הודות ליחס החם, לפרגון והתמיכה ולעבודת הצוות.

מסלול פיתוח קריירה
מרבית המנהלים בחנויות הרשת התקדמו לאורך השנים מתפקידים זוטרים ועד לעמדות ניהול: החל במנהלי משמרת, מנהלי מחלקות ועד לעמיתים – אפשרות הקוסמת לרבים ומושכת כוח אדם איכותי. בנוסף, מונה המשרד המרכזי של סופר-פארם כ-400 עובדים, וגם בו מוצעים מגוון תפקידים.

אוניברסיטה לעובדי החנויות
חנויות סופר-פארם משקיעות רבות בהכשרה, העשרה ופיתוח עובדי החנויות ב"אקדמיית קופלר לקמעונאות". פעילות האקדמיה כוללת 5 פקולטות מקצועיות: ניהול, רוקחות, שירות, קוסמטיקה ואופטיקה.
במסלולים השונים מקבלים עובדי החנויות, שנבחרו על ידי העמיתים, כלים שיסייעו להם להעניק את רמת השירות הגבוהה המאפיינת את הרשת, ידע בניהול, בקמעונות בתחום הפיננסי וכן הדרכות מקצועיות בנושאי רוקחות, קוסמטיקה ואופטיקה. במסגרת האקדמיה נערכים גם קורסים בשיתוף פעולה עם אוניברסיטאות מובילות.

סופר-פארם למען הקהילה
סופר-פארם מאמינה במעורבות ובתרומה לקהילה, וככזו פועלת רבות לטובת ארגונים שונים, הן ברמת החנויות והן ברמת הרשת הארצית: אימוץ פנימיות של ילדים, סיוע במחלקות ילדים בבתי חולים ועוד. בנוסף, סופר-פארם מקיימת מדי שנה מספר התרמות לעמותות שונות, בהן האגודה לסוכרת נעורים (ליאון קופלר יו"ר סופר-פארם הוא נשיא האגודה), עמותת חיים, וראייטי, מרכזי סיוע לנפגעות תקיפה מינית ועוד.
ב-2021 סופר-פארם נרתמה למאבק באלימות במשפחה עם מיזם “אלימות במשפחה זה לא נורמלי". במסגרת המיזם הקימה סופר-פארם, בהובלת רחלי מישורי, מאגר כלים ומידע לזיהוי סימני אלימות בתא המשפחתי, או בסביבה הקרובה. בנוסף לסימנים המזהים, המאגר מנגיש גם הפנייה ישירה לארגונים ולעמותות הפועלים בתחום. הפעילות הורחבה והמשיכה גם ב-2022 והפכה גם לכותרת של מרוץ הנשים של סופר-פארם ועיריית ת"א, והמשיכה בשבוע שבו כל עובדי סניפי ומטה סופר-פארם לבשו חולצות עם מסר ברור נגד האלימות במשפחה.

שביעות הרצון של העובדים
סופר-פארם מקפידה לבדוק את מידת שביעות הרצון של עובדי חנויות העמיתים והמשרד המרכזי. בין השאר, סופר-פארם משתתפת בסקר שביעות הרצון בקרב העובדים שמקיימת CofaceBdi זה מספר שנים. ממצאי הסקר מלמדים כי שביעות הרצון של עובדי חנויות סופר-פארם והמשרד המרכזי גבוהה משמעותית מהממוצע במשק- באופן כללי ובענף בפרט היא זוכה לציונים הגבוהים ביותר. האיתנות של המותג סופר-פארם היא קריטריון הזוכה לציון גבוה במיוחד בקרב עובדי החנויות והמשרד המרכזי, כמו גם יחסי העבודה הטובים בחנויות, ההווי והאווירה. סופר-פארם אף דורגה במקום ה-509 בדירוג המעסיקים הטובים בעולם של פורבס.

אולי יעניין אותך גם


בחברת Coface Bdi מערכים שהמשק ישלם כ-1.5 מיליארד שקלים בעקבות השבתת הלימודים וסגירת הכבישים עקב לווית הרב קנייבסקי

תהילה ינאי: הפסד תוצר כתוצאה מ"סגירת"גוש דן כתוצאה מלווית קנייבסקי מוערך בכ1.5 מיליארד שח.בנוסף, כמובן יש להתייחס לעלות אלטרנטיבית של שרותי המשטרה שמופנים לטובת הלוויה ולא לטובת בטחון פנים (פשיעה) וכמובן גם עלות אלטרנטיבית של שרותי בטחון ובריאות באזור גוש דן.   לכתבה במאקו> צבע הכסף (כאן ב) כמה עלה שיתוק מרכז הארץ עקב לווית […]

מאמר באתר תפנית : אשראי חוץ בנקאי – תהילה ינאי CofaceBDI

שוק האשראי בשנים האחרונות, התאפיין בהגדלת התחרות ומגוון השחקנים הפעילים