BDI

סופר-פארם (חנויות הרשת והמשרד המרכזי)

רשת דראגסטור קמעונאית

פרופיל

שנת הקמה 1978
כתובת רח' שנקר אריה 16, הרצליה פיתוח 4672516 - ראה מפה
טלפון 09-9725000
פקס 09-9725050
רשתות חברתיות
אתר החברה www.super-pharm.co.il
פרופילים נוספים סופר-פארם (חנויות הרשת והמשרד המרכזי)
   

מנהלים

ניצן לביא, מנכ"ל, סופר-פארם (חנויות הרשת והמשרד המרכזי)

ניצן לביא

מנכ"ל

ליאון קופלר, יו"ר, סופר-פארם (חנויות הרשת והמשרד המרכזי)

ליאון קופלר

יו"ר

אודות סופר-פארם (חנויות הרשת והמשרד המרכזי)


סופר-פארם היא רשת הדראגסטור המובילה והגדולה בישראל. שנת 2020 הרשת מונה כ-260 חנויות בפריסה ארצית מקריית שמונה בצפון ועד אילת בדרום וכן חנויות נוספות בפולין. מחזור המכירות הרשת לשנת 2019 בישראל ובחו"ל נאמדות על כ-5.8 מילארד ₪.

סופר-פארם הוקמה בישראל בשנת 1978 על ידי משפחת קופלר, אשר ייסדה בשנות ה-60 בקנדה, את רשת Shoppers Drug Mart, שהינה הרשת המובילה בקנדה. סופר-פארם הביאה גישה חדשנית לישראל

סופר-פארם הוקמה בישראל בשנת 1978 על ידי משפחת קופלר, אשר ייסדה בשנות ה-60 בקנדה, את רשת Shoppers Drug Mart, שהינה הרשת המובילה בקנדה. סופר-פארם הביאה גישה חדשנית לישראל וממשיכה לעמוד בחוד החנית של הקמעונות בישראל. סוד ההצלחה של סופר-פארם טמון בשיטות השיווק החדשניות שלה, בחוויית הקניה שהיא מעניקה ללקוחות וביכולת להסתגל למצבים משתנים ולתת מענה לצורכי הצרכנים. מעבר לכך, כוחה של סופר-פארם נובע מהפן האנושי שלה. העובדים האיכותיים שעובדים בחנויות הרשת – הם הנכס החשוב ביותר של הרשת. חברות הזכיין המפעילות את חנויות הרשת, מעסיקות כ-8,500 עובדים בכל רחבי הארץ במגוון תפקידים, ומעניקים שירות מקצועי, יעיל ורגיש לכ-4.8 מיליון לקוחות בחודש.

חנויות סופר-פארם כוללות בתי מרקחת המשרתים את מבוטחי קופות החולים ולקוחות פרטיים ומציעים מגוון רחב של תרופות ומוצרי טבע. כל חנות כוללת גם מחלקת קוסמטיקה שבה נמכרים מוצרי בישום, איפור וטיפוח של מגוון רחב של מותגים, מחלקת טואלטיקה ותינוקות. סופר-פארם הייתה הראשונה להציע כבר ב-1995 מותג פרטי בישראל, כיום נמכרים מוצרי Life במגוון רחב של מוצרי טואלטיקה, תרופות, ויטמינים ומוצרי תינוקות.

ב-2018 השיקה סופר-פארם את מותג הקוסמטיקה MILUCCA, על פיתוחו עבדה עם צוות בינלאומי.

הזכיינים – שיטת העמית

סופר-פארם פועלת בשיטת זכיינות ייחודית. הזכיין מכונה עמית. העמית הוא בעל החברה המפעילה את החנות. הרכוש הקבוע, הרישיונות והאשראי הכספי, כמו גם התמיכה השיווקית ותנאי הסחר – מגיעים מהמשרד המרכזי. שיטה זו מתמרצת את העמית להצליח, מאפשרת מסלול התקדמות ומשיגה את התוצאות הטובות ביותר הן עבור סופר-פארם והן עבור עמיתיה. העמית על פי רוב מקודם מתוך הרשת לאחר שעבר הכשרה מקצועית וניהולית באקדמיית קופלר לקמעונאות.

המשפחה – ערך מרכזי

סוד צמיחתה של רשת סופר-פארם נעוץ בשורה של ערכים – מובילות, שירות, יושרה, שיטת העמית ומשפחה. ערך המשפחתיות מלווה את סופר-פארם מיום הקמתה, וגם היום, לאחר שצמחה והתפתחה, סופר-פארם היא בראש וראשונה משפחה, שאנשים נשארים בה שנים ארוכות ומבקשים להצטרף אליה הודות ליחס החם, לפרגון והתמיכה ולעבודת הצוות.

וממשיכה לעמוד בחוד החנית של הקמעונות בישראל. סוד ההצלחה של סופר-פארם טמון בשיטות השיווק החדשניות שלה, בחוויית הקניה שהיא מעניקה ללקוחות וביכולת להסתגל למצבים משתנים ולתת מענה לצורכי הצרכנים. מעבר לכך, כוחה של סופר-פארם נובע מהפן האנושי שלה. העובדים האיכותיים שעובדים בחנויות הרשת – הם הנכס החשוב ביותר של הרשת. חברות הזכיין המפעילות את חנויות הרשת, מעסיקות כ-8,500 עובדים בכל רחבי הארץ במגוון תפקידים, ומעניקים שירות מקצועי, יעיל ורגיש לכ-4.8 מיליון לקוחות בחודש.

חנויות סופר-פארם כוללות בתי מרקחת המשרתים את מבוטחי קופות החולים ולקוחות פרטיים ומציעים מגוון רחב של תרופות ומוצרי טבע. כל חנות כוללת גם מחלקת קוסמטיקה שבה נמכרים מוצרי בישום, איפור וטיפוח של מגוון רחב של מותגים, מחלקת טואלטיקה ותינוקות. סופר-פארם הייתה הראשונה להציע כבר ב-1995 מותג פרטי בישראל, כיום נמכרים מוצרי Life במגוון רחב של מוצרי טואלטיקה, תרופות, ויטמינים ומוצרי תינוקות.

ב-2018 השיקה סופר-פארם את מותג הקוסמטיקה MILUCCA, על פיתוחו עבדה עם צוות בינלאומי.

הזכיינים – שיטת העמית

סופר-פארם פועלת בשיטת זכיינות ייחודית. הזכיין מכונה עמית. העמית הוא בעל החברה המפעילה את החנות. הרכוש הקבוע, הרישיונות והאשראי הכספי, כמו גם התמיכה השיווקית ותנאי הסחר – מגיעים מהמשרד המרכזי. שיטה זו מתמרצת את העמית להצליח, מאפשרת מסלול התקדמות ומשיגה את התוצאות הטובות ביותר הן עבור סופר-פארם והן עבור עמיתיה. העמית על פי רוב מקודם מתוך הרשת לאחר שעבר הכשרה מקצועית וניהולית באקדמיית קופלר לקמעונאות.

המשפחה – ערך מרכזי

סוד צמיחתה של רשת סופר-פארם נעוץ בשורה של ערכים – מובילות, שירות, יושרה, שיטת העמית ומשפחה. ערך המשפחתיות מלווה את סופר-פארם מיום הקמתה, וגם היום, לאחר שצמחה והתפתחה, סופר-פארם היא בראש וראשונה משפחה, שאנשים נשארים בה שנים ארוכות ומבקשים להצטרף אליה הודות ליחס החם, לפרגון והתמיכה ולעבודת הצוות.

מסלול פיתוח קריירה

סופר-פארם מציעה לעובדי החנויות מסלולי קריירה ארוכי שנים. מרבית המנהלים בחנויות העמיתים התקדמו לאורך השנים מתפקידים זוטרים ועד לעמדות ניהול: החל במנהלי משמרת, מנהלי מחלקות ועד לעמיתים – אפשרות הקוסמת לרבים ומושכת כוח אדם איכותי. בנוסף, מונה המשרד המרכזי של סופר-פארם כ-320 איש, וגם בו מוצעים מגוון תפקידים. כל אחד מעובדי החנויות המיועד לתפקידי ניהול עובר הכשרות באקדמיית קופלר לקמעונאות – האוניברסיטה של סופר-פארם.

אקדמיית קופלר לקמעונאות – אוניברסיטה לעובדי החנויות

חנויות סופר-פארם משקיעות רבות בהכשרה, העשרה ופיתוח עובדי החנויות  באקדמיית קופלר לקמעונאות. פעילות האקדמיה הורחבה במהלך שנת 2011, והיא כוללת כיום 5 פקולטות מקצועיות, הפקולטה לניהול, הפקולטה לרוקחות, הפקולטה לשירות, הפקולטה לקוסמטיקה ופקולטה לאופטיקה. בכל פקולטה שלושה מסלולים מרכזיים – בסיסי, מתקדם ומסלול לקמעונאות בכירה.

במסלולים השונים מקבלים עובדי החנויות, שנבחרו על ידי העמיתים, כלים שיסייעו להם להעניק את רמת השירות הגבוהה המאפיינת את הרשת, ידע בניהול, בקמעונות בתחום הפיננסי וכן הדרכות מקצועיות בנושאי רוקחות, קוסמטיקה ואופטיקה. במסגרת האקדמיה נערכים גם קורסים בשיתוף פעולה עם האוניברסיטאות המתקדמות בישראל. לדוגמא, קורס שנתי ללימודי המשך ברוקחות בשיתוף עם הפקולטה ללימודי רוקחות באוניברסיטה העברית בירושלים.

סופר-פארם למען הקהילה

סופר-פארם מאמינה במעורבות ובתרומה לקהילה, וככזו פועלת רבות לטובת ארגונים שונים: אימוץ פנימיות, סיוע במחלקות ילדים בבתי חולים ועוד. בנוסף, סופר-פארם מקיימת מדי שנה מספר התרמות לעמותות שונות, בהן האגודה לסוכרת נעורים (אשר ליאון קופלר יו"ר סופר-פארם הוא נשיאה), עמותת חיים, וראייטי, מרכזי סיוע לנפגעות תקיפה מינית ועוד.

שביעות הרצון של העובדים

סופר-פארם מקפידה לבדוק את מידת שביעות הרצון של עובדי חנויות העמיתים והמשרד המרכזי. בין השאר, סופר-פארם משתתפת בסקר שביעות הרצון בקרב העובדים שמקיימת CofaceBdi זה מספר שנים. ממצאי הסקר מלמדים כי שביעות הרצון של עובדי חנויות סופר-פארם והמשרד המרכזי גבוהה משמעותית מהממוצע במשק- באופן כללי ובענף בפרט היא זוכה לציונים הגבוהים ביותר. האיתנות של המותג סופר-פארם היא קריטריון הזוכה לציון גבוה במיוחד בקרב עובדי החנויות והמשרד המרכזי, כמו גם יחסי העבודה הטובים בחנויות, ההווי והאווירה.

 

אולי יעניין אותך גם


מתוך גלובס : המעומדים למשרות נעלמו וזה לא רק בגלל תשלומי החל"ת

Coface Bdi: ל- 84% מהחברות במשק הישראלי קשה יותר לגייס עובדים בהשוואה לתקופת טרום קורונה

בדיקה מיוחדת של BDI – שוק הדיור המוגן הפרטי 2019

מוערך כי היקף ההכנסות השנתי של שוק הדיור המוגן הפרטי בישראל (לא כולל בתי אבות ציבוריים ודיור מוגן ממשלתי) נאמד בכ- 2.35 מיליארדי שקלים. אבחנה בין דיור מוגן פרטי לבתי אבות במסגרות השונות מעלה כי בתי האבות מהווים כ- 65% משוק הדיור לאוכלוסיית הקשישים, בעוד שוק הדיור המוגן הפרטי מהווה כ- 35% ממנו. מספר בתי […]

המשמעות של מערכת בחירות נוספת (מנכ"ל CofacBdi אייל ינאי בראיון בערוץ 20)

סיכון למשק הישראלי המשמעות של מערכת בחירות נוספת עבור המשק אייל ינאי מנכ"ל משותף ב CofaceBdi (בן זגדון, ערוץ 20)