|
|
|
מחכים לנס! האם גם החג הזה נשאר בבתים? מסקר מיוחד שערכנו לעיתון "הארץ", אנו צופים ירידה של כ-40% מהכנסות ממכירות כרטיסים למופעי חנוכה לעומת 2019, לכ-66 מיליון שקל בלבד. "חברות גדולות ומשרדי ממשלה שבשנה רגילה רוכשים הרבה כרטיסים נמנעו מכך השנה, בשל חשש של הורים מביצוע בדיקות ומהתקהלות" תהילה ינאי, מנכ"לית משותפת CofaceBdi.
מספר העסקים שנסגרו בישראל ב-2017 שבר שיא נוסף של 43.2 אלף
תחומי העסקים שבלטו לרעה השנה: עבודות בנייה, הובלות והסעות, מסעדות ומינימרקטים
קופאס: היקף פשיטות הרגל ברחבי העולם צפוי לעלות בעשרות אחוזים (המבשר) מניתוח של חברת BDI קופאס עולה כי היקף ההכנסות של הרשת הממוזגת עמד ב-2019 על כ-1.7 מיליארד שקל, וכי היא אחזה בנתח שוק כספי של 3.8% מהמכירות בענף המזון, ונתח שוק כמותי של 5.9%. (שני מוזס , גלובס)
"נדגמת להשתתף בסקר מיוחד". נדמה כי מספר הודעות ה-SMS הדומות שנשלחו לאזרחי ישראל במסגרת בחירות 2019 עבר את גבול הטעם הטוב. לחברות הסקרים (ולמי שמזמין אותם) זוהי דרך נוחה ומהירה להגיע לרחשי ליבו של הבוחר הישראלי – אך זו גם פלטפורמה נוחה להטיית סקרים והשפעה על קבלת החלטות הבוחרים אם הסקרים לא כוללים את כל המפלגות העומדות לבחירה. יו"ר ועדת הבחירות החליט להילחם בכך. בהחלטה שנתן ביום 26.3.19, קבע כי חברות התקשורת עלולות להיות אחראיות בגין הפצת הודעות כאמור על ידי משתמשיהם, כולל משתמשי קצה שאינם לקוחות ישירים שלהם אם לא יסייעו לחשוף את שמות השולחים.