BDI

שנהב ושות', עורכי דין ונוטריון

אולי יעניין אותך גם


הזינוק בשירותי טל רפואה הזדמנות להסדרה מחדש – מאת : לימור גורביץ

לאחר שרובינו הפנמנו שהקורונה כאן, ולא תיעלם כל כך מהר, אחת המשימות והאתגרים החשובים שעומדים לפתחה של מערכת הבריאות היא הסדרה כיום של שירותי הטכנולוגיה טל רפואה המוכר גם בשם טל מדיסין. אחד השינויים המשמעותיים ביותר שהתרחשו בעקבות מגפת הקורונה הן הזדמנויות והזינוק בשימוש ההולך וגובר של הרפואה מרחוק ובהם הטל רפואה. טכנולוגית טל רפואה כוללת שימוש במגוון אמצעים לצורך התייעצויות רפואיות, מתן טיפול רפואי, קידום בריאות הציבור בקהילת מטופלים גם לאחר אשפוזים בבתי חולים.

השלכות מיסוי של "דירת מעטפת" – מאת : עו"ד קארין צוקרמן ועו"ד אתגר קדם קאופמן

חוק ההסדרים 2023 או בשמו המלא "חוק ההתייעלות הכלכלית (תיקוני חקיקה להשגת יעדי התקציב לשנות התקציב 2023 ו-2024 התשפ"ג 2023)" (להלן: "חוק ההסדרים") הטיל לראשונה מס רכישה על רכישת "דירת מעטפת".

נכון לעכשיו ארגז כלים וצמצום נזקים – הערכות משפטית עסקית נגד ביטול חוזים בצל הקורונה, בן ארי, פיש, סבן ושות'

לאור המשך משבר מגיפת הקורונה, אתגרים חדשים הניצבים בפנינו ופרסום ההיבטים המשפטיים השונים הנוגעים לקיום חוזה ועילות כח עליון , ניהול מערך סיכונים ומתווה פיצוי אפשרי , להלן אנו מביאים מספר דרכי פעולה אפשריות למניעה או לצמצום נזקים לחברות ועסקים הסובלים מכך שהתחייבויות חוזיות אינן מקוימות או מקוימות בחלקן.

איך לבחור עורך דין לענייני תאונות דרכים

אירועים לא צפויים שמתרחשים במהלך חיינו, יכולים לגרום לנו לבצע פעולות מסוימות שלא צפינו אותן. בין היתר, יתכן שבנסיבות מיוחדות נצטרך להסתייע בשירות מסוים של איש מקצוע. לאחר תאונות דרכים למשל, אחד הדברים המומלצים ביותר הוא לבחור עורך דין, על מנת שזה יהיה מסוגל לסייע לנו מבחינה משפטית. כך תבחרו עורך דין לאחר תאונת דרכים.