הזכות לפרטיות נחשבה במשך שנים לאחד המעצורים של מהלכים שיווקיים בחברות מסחריות ולשיקול שולי יחסית במערך השיקולים של החברה. בשנתיים האחרונות הייתה זו דווקא Apple שהפיקה מהלימון לימונדה והביאה את הפרטיות היישר לכותרות – פשוטו כמשמעו.
על רקע ההאטה במשק ויוקר המחיה , צפוייה עלייה מינורית בהכנסות של שוק בריכות השחייה
רציתם לקבל הלוואה או לבצע עסקה ושמעתם את המשפט המלחיץ "אמרו לך שיש לך BDI שלילי" אז תשבו , תירגעו ותקראו: ראשית – אין דבר כזה BDI שלילי , אז מה בכל זאת יש? על כל אזרח במדינת ישראל נאספים נתוני אשראי חיוביים ושליליים (3 שנים אחורה) במאגר בנק ישראל כגון התחייבויות, בקשות אשראי, מסגרות […]