מתוך המאמר שהתפרסם בדה מרקר, מאה החברות שהכי טוב לעבוד בהן 2020
סיכון למשק הישראלי המשמעות של מערכת בחירות נוספת עבור המשק אייל ינאי מנכ"ל משותף ב CofaceBdi (בן זגדון, ערוץ 20)
הישראלים עוברים לקנות תחפושות באינטרנט מחו"ל
סקירה ענפית של חברת המידע העסקי CofaceBdi מגלה כי בשנה החולפת
חלה ירידה חדה של 5% בהכנסות שוק התחפושות בישראל – בעיקר בעקבות הרכישות באינטרנט
שוק התחפושות מהווה 7% מסך ההכנסות של שוק הצעצועים והמשחקים כולו, אשר נאמד ב-1.35 מיליארד שקלים ב 2018