הכתבה סוקרת את הפעילות של אמזון ומדברת על הקשיים בשוק הישראלי נוצר תגובה מאוחרת של הקמעונאים הישראליים למגמה שמורגשת היטב בשוק מזה חמש־שש שנים. הצרכנים והצרכניות הישראלים הבינו זה מכבר את הפוטנציאל הענק של קניות מוצרי אופנה, אלקטרוניקה וטואלטיקה דרך האינטרנט, ועברו בהמוניהם לקנות שם כדרך להתמודד עם יוקר המחיה. הקמעונאים לא זיהו […]
גידול של כ- 33% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד.
נשים מקבלות יותר העלאות שכר, אבל עדיין מרוויחות פחות
תהילה ינאי, מנכ"לית משותפת ב Coface Bdi : בעקבות שינויי האקלים בברזיל, שהינה היצרנית המובילה בעולם, וכן במדינות נוספות, ביניהן קולומביה ומקסיקו. כמו כן, שיבושי האספקה תורמים להתייקרות מחירי פולי הקפה