BDI

ש. שסטוביץ

אולי יעניין אותך גם


הכנסות חנויות הסטוק צפויות להסתכם בכ- 1,954 מיליוני שקלים בשנת 2020 (בדיקה מיוחדת – חנויות הסטוק 09.20)

המחיר הממוצע לפריט עומד על כ- 12 שקלים, וסל קניות ממוצע עומד על כ- 50-60 שקלים

רווחיות ממוצע בשוק: רווח גולמי ממוצע – 35%-40%, רווח תפעולי ממוצע – 4%-8%

תובענות‭ ‬ייצוגיות‭ ‬בענייני‭ ‬נגישות‭: ‬הגיע‭ ‬הזמן‭ ‬לחשב‭ ‬מסלול‭ ‬מחדש

בשנים‭ ‬האחרונות‭ ‬מתחוללת‭ ‬בישראל‭ ‬מהפכה‭ ‬של‭ ‬ממש‭ ‬בתחום‭ ‬דיני‭ ‬הנגישות‭ ‬לאנשים‭ ‬עם‭ ‬מוגבלות‭. ‬בתוך‭ ‬שנים‭ ‬ספורות‭ ‬דיני‭ ‬הנגישות‭ ‬הוסדרו‭ ‬לראשונה‭ ‬במספר‭ ‬רב‭ ‬של‭ ‬חוקים‭ ‬ותקנות‭, ‬אלא‭ ‬שחלק‭ ‬מהוראות‭ ‬החקיקה‭ ‬גרם‭ ‬לתופעות‭ ‬בעייתיות‭ ‬אשר‭ ‬לא‭ ‬נצפו‭ ‬מראש‭.‬

סדרת כתבות : עסקים פעילים שהוקמו לפני קום המדינה

במשק הישראלי עדיין פועלים 800 חברות ועסקים שהוקמו מלפני קום המדינה YNET פרסמה סדרת כתבות בנושא החלק השלישי פורסם אתמול "גולדה לא רצתה מאפרה במתנה": העסקים שהוקמו לפני המדינה החלק השני העסקים שהוקמו לפני המדינה: "אבא שלי היה מסיים לעבוד ב-14:00" החלק הראשון העסקים שהוקמו לפני המדינה: מרכיבים ג'יפים ליד התחנה המרכזית    

דיני הבחירות 2019 – חוק התעמולה ואחריות פלטפורמות תוכן – AYR – עמר רייטר ז'אן שוכטוביץ ושות'

"נדגמת להשתתף בסקר מיוחד". נדמה כי מספר הודעות ה-SMS הדומות שנשלחו לאזרחי ישראל במסגרת בחירות 2019 עבר את גבול הטעם הטוב. לחברות הסקרים (ולמי שמזמין אותם) זוהי דרך נוחה ומהירה להגיע לרחשי ליבו של הבוחר הישראלי – אך זו גם פלטפורמה נוחה להטיית סקרים והשפעה על קבלת החלטות הבוחרים אם הסקרים לא כוללים את כל המפלגות העומדות לבחירה. יו"ר ועדת הבחירות החליט להילחם בכך. בהחלטה שנתן ביום 26.3.19, קבע כי חברות התקשורת עלולות להיות אחראיות בגין הפצת הודעות כאמור על ידי משתמשיהם, כולל משתמשי קצה שאינם לקוחות ישירים שלהם אם לא יסייעו לחשוף את שמות השולחים.