BDI

רשת חנויות רמי לוי שיווק השקמה 2006 בע"מ

שיווק מוצרי מזון וניהול סופרמרקטים

פרופיל

שנת הקמה 1976
כתובת רח' האומן 15 ת.ד. 52149 ירושלים 9342110 - ראה מפה
טלפון 02-6331220, 1-599-590500
פקס 02-6791860
דוא"ל [email protected]
רשתות חברתיות
אתר החברה www.rami-levy.co.il
   

מנהלים

עדינה לוי, סמנכ"ל, רשת חנויות רמי לוי שיווק השקמה 2006 בע"מ

עדינה לוי

סמנכ"ל

רמי לוי, מנכ"ל, רשת חנויות רמי לוי שיווק השקמה 2006 בע"מ

רמי לוי

מנכ"ל

אודות רשת חנויות רמי לוי שיווק השקמה 2006 בע"מ


רשת חנויות רמי לוי שיווק השקמה עוסקת בשיווק קמעונאי בתחום המזון. הקבוצה מפעילה 54 מרכולים, הפועלים בשיטת הדיסקאונט - מכירה ישירה לצרכן הפרטי במחירים מוזלים. חנויות הקבוצה מציעות מגוון מוצרים רחב: החל ממוצרי מזון, ירקות ופירות, עבור לתחומי הטואלטיקה, הניקוי והקוסמטיקה וכלה במוצרי הלבשה וטקסטיל. הקבוצה משווקת בסיטונאות מוצרי מזון וניקוי למרכולים קטנים, מוסדות ומסעדות באזור ירושלים. כמו כן, בתוך קבוצת רמי לוי חברות נוספות: רמי לוי תקשורת, גוד-פארם, קופיקס, סופר-קופיקס וחברת המועדון.

קבוצת רמי לוי שיווק השקמה היא בעלת הזכויות והמפעילה של 54 המרכולים האלה: סניף האומן, סניף רב חן, סניף אחים ישראל, סניף גבעת שאול וסניף רמות בירושלים, סניף איילון, סניף נשר, סניף זכרון יעקב, סניף טבריה, סניף מודיעין שילת, סניף מעלה אדומים, סניף באזור התעשייה בנימין, סניף קסטינה, סניף ביתר עילית, סניף פרדס חנה, סניף קריית חיים, סניף עפולה, סניף גוש עציון, סניף מהדרין ירושלים גבעת שאול, סניף “לב הארץ" ליד ראש העין, סניף אשדוד, סניף מודיעין, סניף נתניה, סניף באר שבע, סניף עכו, סניף קדימה, סניף נהריה, סניף קרית שמונה, סניף כרמיאל, סניף כפר סבא, סניף פתח תקווה, סניף נתיבות, נתניה צפון, סניף אשקלון, סניף יבנה, סניף רעננה, סניף בת-ים, סניף רחובות, סניף ראשון לציון, סניף ביג באר שבע סניף לוד סניף חדרה סניף אילת,סניף קניון מבשרת,סניף בית שמש,סניף רמת החייל תל אביב, חולון, חיפה עזריאלי, סניף אריאל, סניף עטרות ,סניף אשקלון צפון סניף רמלה וסניף קרית גת.

מיצוב תחרותי
תחום קמעונאות המזון בישראל מאופיין בתחרותיות רבה. הקבוצה מתחרה מול מספר רשתות שיווק גדולות, רשתות אזוריות ופרטיות, חנויות מכולת שכונתיות, שווקים פתוחים וחנויות מתמחות. יכולתה של קבוצת רמי לוי שיווק השקמה להתמודד בהצלחה בשוק דינמי זה נובעת בעיקר מהמחירים האטרקטיביים שהיא מציעה מול חנויות הדיסקאונט של הרשתות הגדולות, ועלויות תפעול נמוכות מהנהוג בענף.
רשת רמי לוי שיווק השקמה נמצאת בסביבה תחרותית עם צרכנים מוטי מחיר אך לא רק.
בשוק הקמעונאות, הצרכנים לעד יחפשו מחירים זולים ומבצעים כדי לחסוך בקניות השבועיות וזה נכון לכלל פלחי האוכלוסייה. רמי לוי פילס את דרכו בקטגוריה כמהפכן שהביא את בשורת המחירים הזולים והוא ימשיך לעשות כך בדרך חדה, ברורה, לא מתפשרת ובכך יבטיח את מעמד הרשת כרשת הזולה ביותר במדינה!
לצד המחירים הזולים והמבצעים המעמיקים הרשת מתפתחת, מתעדכנת ומשתכללת בכל הקשור לנראות סניפיה, הרחבת מגוון המוצרים (לרבות מוצרי פרימיום במחירי רמי לוי) הכשרת עובדיה למתן שירות ברמה הגבוה ביותר ללקוחותיה.
הרשת קשובה לצרכנים ולצרכיהם המשתנים, הרשת תמשיך להוביל את מהפיכת המחירים לצד חוויה קמעונאית מועדפת.
כמו כן, שידרגה הרשת משמעותית את אתר האון ליין, גם ברמת חוויית המשתמש וגם ברמה התפעולית וכל זאת תוך שמירה על סל הקניות הזול במדינה גם באינטרנט!

"הארנק הדיגיטלי" הראשון!
באפריל 2021 השיקה הרשת את אפליקצית "הארנק הדיגיטלי של רמי לוי" והוא מציע דרך חדשנית, נוחה ומהירה לתשלום, להנות מהטבות והנחות ולשלם בקלות בסניפי רמי לוי שיווק השקמה וברמי לוי באינטרנט. "הארנק של רמי לוי" הוא הראשוון מסוגו בין רשתות השיווק בארץ, "הארנק" משתדרג ביכולות נוספות בכל עת (כגון תשלום ברשתות אחרות, תשלום למוסדות דוגמת עיריות ומוסדות חינוך).
כחלק מהפעילות השיק רמי לוי את רשת הסופרים השכונתיים "רמי לוי בשכונה" המשרתת את הציבור השכונתי (ולא רק) של אותו איזור בו הסניף נמצא.
"רמי לוי בשכונה" היא בשורה נוספת וגורם ישיר ומשמעותי בהוזלת המחירים בסך במקומי שכידוע הוא יקר משמעותית בשכונות.

ההיסטוריה של החברה
רשת חנויות רמי לוי שיווק השקמה 2006 בע"מ הוקמה והתאגדה ב-2006. חברה זו קלטה לתוכה פעילות של רשת המרכולים הפעילה משנת 1976.
במאי 2007 פרסמה החברה תשקיף שעל פיו הציעה מניות לציבור; אז גם החלו ניירות הערך של החברה להיסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב, והחברה הפכה לחברה ציבורית. החברה נסחרת במדד 125.
החברה היא חברה בת של רמי לוי שיווק השקמה בע"מ – חברה פרטית בבעלותם של עדינה ורמי לוי, שהוקמה בשנת 1985. משפחת לוי פועלת החל משנת 1976 בתחום השיווק הקמעונאי במחירים סיטונאיים לצרכן.

מחויבות לקהילה
רשת שיווק השיקמה וחברת האם רמי לוי שיווק השיקמה מנהיגות מסורת ארוכת שנים של תרומות לנזקקים, בסך כולל של כשבעה מיליון ש"ח מדי שנה. בראש השנה וחג הפסח, הרשת וחברת האם מעניקות לאלפי משפחות תווי קניה לרכישות בסניפיה. בנוסף, נוטלת הרשת חלק בפעילויות צדקה רבות, לעמותות חסד וגופים ציבוריים, אשר מסייעים לקהילה בדרכים שונות. בעלי החברה, רמי ועדינה לוי, רואים את היכולת לעזור לזולת כזכות גדולה שנפלה בחלקם.

 

אולי יעניין אותך גם


מתוך חוברת "חדשנות אורבנית" | גיליון מס' 2 | דה מרקר 27.2.19

מודעה ב דב מרקר : אפריקה ישראל מובילה את תחום הפינוי בינוי ברחבי הארץ.

טוב לעבוד אצלכם? בואו להגיש מועמדות

טוב לעבוד אצלכם? רוצים שכולם ידעו מזה? באו להגיש מועמדות  להורדת טופס מועמדות לדירוג הכי טוב לעבוד 2019    

למה לפסול כשאפשר לתקן? מגמה חדשה בפסיקה מאפשרת תיקון נוסח כתב ערבות פגום במקום פסילה מידית של ההצעה במכרז (מ. פירון ושות' עורכי דין)

על פי החוק בישראל, חוק המורכב משתי מערכות חקיקה, האחת חלה על המדינה, לרבות תאגידים ממשלתיים, מועצות דתיות, קופות חולים ומוסדות להשכלה גבוהה והשניה חלה על עיריות ותאגידים עירוניים, כל עסקה או הזמנת עבודה המתבצעת על-ידי אחד מן הגופים דלעיל, מחייבת פרסום מכרז.