אייל ינאי, מנכ"ל משותף בחברת המידע העסקי Coface Bdi: "מסקר הקבלנים שערכנו עולה כי שנת הקורונה אכן פגעה פגיעה משמעותית בענף הבנייה
לדברי תהילה ינאי, מנכ"לית משותפת בחברת CofaceBDi, "בחסות הקורונה חלה עלייה בביקושים למוצרי שוק הקצביות, בעיקר בשל סגירת מסעדות וצמיחה בתחום הבישול הביתי לצד התפתחות פעילות האונליין של התחום".
פורסם בגלובס: 25/8/22 גלובס: חנויות הסטוק מתחזקות: נוגסות יותר מחמישית משוק החזרה ללימודים שוק מוצרי החזרה לבית הספר מאופיין במכירות של ילקוטים, כלי כתיבה וציוד נלווה בחודשים יולי-ספטמבר. מוערך כי בשנת 2022 הכנסות שוק מוצרי החזרה לבית הספר יסתכמו בכ- 375 מיליוני שקלים, גידול של כ- 7% ביחס ל- 2021. בין הסיבות לגידול […]