BDI

שתית

אולי יעניין אותך גם


המלחמה הגיעה גם לעסקים? הנתונים המדאיגים על מצב החברות בישראל

לראשונה מתום משבר הקורונה נסגרו במשק הישראלי יותר עסקים משנפתחו בו

ממטרד שולי לכלי שיווקי – על המייקאובר של הזכות לפרטיות – עו"ד שיר שושני כץ, משרד AYR – עמר רייטר ז'אן שוכטוביץ ושות'.

הזכות לפרטיות נחשבה במשך שנים לאחד המעצורים של מהלכים שיווקיים בחברות מסחריות ולשיקול שולי יחסית במערך השיקולים של החברה. בשנתיים האחרונות הייתה זו דווקא Apple שהפיקה מהלימון לימונדה והביאה את הפרטיות היישר לכותרות – פשוטו כמשמעו.