|
|
|
|
|
|
הזכות לפרטיות נחשבה במשך שנים לאחד המעצורים של מהלכים שיווקיים בחברות מסחריות ולשיקול שולי יחסית במערך השיקולים של החברה. בשנתיים האחרונות הייתה זו דווקא Apple שהפיקה מהלימון לימונדה והביאה את הפרטיות היישר לכותרות – פשוטו כמשמעו.
"ענף הסטוקים התפתח מאוד בשנים האחרונות, גם בהיקף הפעילות וגם במגוון המוצרים. מצד אחד אמורה להיות עלייה בביקושים למוצרים שהם מציעים, על חשבון ירידה בביקושים של מוצרים יוקרתיים יותר",
אומרת תהילה ינאי, מנכ"לית משותפת בחברת CofaceBDi
לדברי תהילה ינאי, מנכ"לית משותפת בחברת CofaceBDi, "על רקע החרפת התחרות וכניסתם של שחקנים חדשים לשוק, אנו עדים לירידה בהכנסה הממוצעת ממנוי, ומעבר של לקוחות מחבילות פרימיום לחבילות דיסקאונט, זאת לצד פתיחות של לקוחות לעבור לחבילות "רזות" יותר, המבוססות על שירותי אינטרנט". וואלה : השוק גדל, העוגה קטנה: ירידה בהכנסות ענף הטלוויזיה ב-2022