|
|
|
|
הזכות לפרטיות נחשבה במשך שנים לאחד המעצורים של מהלכים שיווקיים בחברות מסחריות ולשיקול שולי יחסית במערך השיקולים של החברה. בשנתיים האחרונות הייתה זו דווקא Apple שהפיקה מהלימון לימונדה והביאה את הפרטיות היישר לכותרות – פשוטו כמשמעו.
ריקי גור, סמנכ"לית הכספים של אפי קפיטל: "מערכת היחסים שנוצרה עם גמלא הראל כוללת גם הפריה הדדית וגם הבנה ששני הצדדים מאוד מקצועיים ומאוד ישרים. מבחינתנו זה מאסט לעבודה עם כל גוף". סיפור הצלחהעל שלושה אלמנטים מבוסס שת"פ עסקי טוב – אמון ואמינות, אינטרסים משותפים וכמובן – הצלחה עסקית. שלושת הפרמטרים החשובים הללו הם שעומדים […]
בית המשפט המחוזי בירושלים קבע כי עמותה בפירוק זכאית לפטור מלא ממס שבח, אף שבמועד מכירת הנכס לא החזיקה באישור "מוסד ציבורי".