BDI

פסיפיק רכב ותחבורה

אולי יעניין אותך גם


Bdicode 2019 – יוצא לדרך

פורסם ביום שישי בדה מרקר

פירוק שיתוף בקרקע – האם לפי החלוקה הפיזית המוסכמת או לפי הרישום?

לאחרונה, מתחם בדרום תל אביב נמכר במסגרת הליך פירוק שיתוף והעלה שאלות מורכבות בכל עניין חלוקת תמורת הקרקע. המתחם רשום בטאבו כחלקה אחת במושע, למרות שבמשך עשרות שנים קיימת חלוקה מוסכמת בעין. כלומר, בעלי הזכויות החזיקו חלקים מסוימים בקרקע, והקימו בתי עסק, כל אחד בחלקו שלו.
חלק מהחלקה, העובר על אחזקת חלק מהבעלים, ייועד בתכנית לייעוד של דרך. כאן עולות השאלות– איך תתבצע חלוקת התמורה במסגרת פירוק השיתוף? האם השותף שעל חלקו עוברת פיזית ההפקעה ייאלץ לקבל שווי נמוך יותר לאור העובדה כי ייעוד הקרקע שלו הוא דרך, ושאר השותפים שעליהם לא "נופלת" ההפקעה, ייהנו משווי גבוה יותר? או שמא יישאו כל השותפים בנטל ההפקעה, לאור העובדה כי הרישום בטאבו במשותף?

CofaceBdi: ענף מוצרי התינוקות סובל מתחרות חריפה ומתקשה להציג גידול בשנתיים האחרונות

גודל הענף מוערך כ-795 מיליוני שקלים, מתאפיין מזליגת לקוחות לאתרי סחר בינלאומיים

חידושים והבהרות לזכויות אנשים עם מוגבלות בפסיקה – עו"ד שחר הופמן, שותף ומנהל מחלקת דיני עבודה ועו"ד יעל הדני ממחלקת דיני עבודה – בן ארי, פיש, סבן ושות'

חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות והתקנות על פיו מטילים על מקומות עבודה הנותנים שירותים לציבור ומועסקים בהם למעלה מ-25 עובדים חובה לפעול להעסיק אנשים עם מוגבלות, ע"י חיוב בביצוע התאמות וקביעת יעדי העסקה (3% עובדים עם מוגבלות מקרב כלל העובדים במקום עבודה בו מועסקים למעלה מ- 100 עובדים). לשם עמידה בהוראות החוק והתקנות מעסיקים […]