זו היא אחת מן הנקודות החשוכות בדיני לשון הרע ובדיני הגנת הפרטיות; או למעשה אחת מן האפשרויות המסוכנות ביותר שהביאה עמה ההתפתחות הטכנולוגית מן השנים האחרונות. עם זאת, יש דרך – אפילו יותר מאחת – לטפל בסיטואציה המסוכנת; אך בעבור זה הכרחי לפעול במהירות ובצורה תכליתית.
בשנת 2020, חל קיטון משמעותי בעקבות השלכות משבר הקורונה והכנסות הענף (בריכות שחיה המוכרות מנויים, כרטיסיות וכרטיסי כניסה חד פעמיים לציבור הרחב) עמדו על כ- 480 מיליוני שקלים, קיטון של כ- 68% ביחס לשנה שגרתית, טרום משבר הקורונה, אז ההכנסות השנתיות נאמדות בכ- 1.5 מיליארדי שקלים. אמנם בחודשים האחרונים, עם פתיחת המשק מחדש, בריכות השחייה […]
גידול של כ- 33% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד.