BDI

PCMachine

שירות מחשבים ותשתיות תקשורת

פרופיל

שנת הקמה 2000
כתובת אזור התעשייה, ירכא - ראה מפה
טלפון 077-9090000
דוא"ל [email protected]
אתר החברה www.pcmachine.co.il
   

מנהלים

ראמי עזירי, מנכ"ל, PCMachine

ראמי עזירי

מנכ"ל

אודות PCMachine


חברת PCMachine, חברת שירותי מחשוב שהוקמה לפני כ-20 שנה, מאגדת תחת קורת גג אחת מגוון שירותים חיוניים שתומכים בשותפיה העסקיים ומסייעים להצלחתם – שירותי מחשוב לעסקים; מכירה ואספקת ציוד; תכנון, הקמת וניהול רשתות תקשורת; אחסון בענן; אבטחת מידע ואבטחת רשתות; שרתי דואר ותחנות קצה; תמיכה טכנית מרחוק לתיקון תקלות (Help Desk). PCMachine רותמת את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר כדי לתת את המענה הטוב ביותר למערך המחשוב של לקוחותיה, ברמת המקצועית ובאיכות השירות הגבוהות ביותר. "אנו מתאימים לכל לקוח את הפתרון הנדרש על פי צרכיו", מציין מנכ"ל החברה ראמי עזירי.

שירותי מחשוב
חברת PCMachine מסייעת לחברות ולעסקים לנהל את מערכות המחשוב באופן יעיל ולתחזק אותן. החברה מאפשרת לבעלי העסקים לנהל את העסק שלהם ב"ראש שקט". היא מעניקה להם את הביטחון שהמערכות בעסק שלהם מתנהלות באופן מקצועי ויעיל, ושכל תקלה פתאומית ברשת או בתוכנה חשובה תטופל ותתוקן במהירות המרבית.
חברת PCMachine מתקינה, מתפעלת ומאבטחת שרתים ורשתות תקשורת (כולל רשת פנים ארגונית ומערכות דואר אלקטרוני עסקיות), מטמיעה תוכנות עסקיות (כמו ERP), ומספקת תמיכה טכנית צמודה.
עסקים שונים זקוקים למערכות מחשוב שונות אך כולם זקוקים למערכות איכותיות ואמינות. בחברת PCMachine מאמינים, שכאשר גורם אחד מספק שירותי ניהול ותמיכה כל המערכות יתפקדו היטב בכל מצב – וכל העסקים ייצאו נשכרים.
גם לבתי עסק קטנים עדיף להיעזר בשירותי מחשוב של חברה חיצונית ומקצועית כמו PCMachine. במקום להעסיק עובד משלהם במשרה מלאה, הם זוכים לשירותים מקצועיים וזולים יותר.

שירותי ענן מאובטחים
PCMachine מספקת ללקוחותיה שירותי מחשוב ענן מאובטחים באמצעות שרתים חיצונים המחוברים לרשת האינטרנט וחוסכת להם בעלויות הבעלות, הניהול והתחזוקה של שרתים מקומיים. שירותי הענן כוללים גם יישום תוכנות שמופצות באינטרנט במודל של השכרה לפי שעות ולא במודל רכישה. כאשר הלקוחות משלמים רק עבור המשאבים שהם צורכים בפועל – השימוש באפליקציות או בתוכנות (הממוקמות בענן ויש להן שעות שימוש ספציפיות) יהיה זול וכלכלי יותר מאשר רכישת חומרה, תוכנות ושרתים שעומדים שעות רבות בחוסר מעש.
והכי חשוב: אחסון וגיבוי הנתונים בשרתים החיצוניים מבטיח ללקוחות שקט נפשי. PCMachine משתמשת בטכנולוגיית גיבוי חדשנית ומתקדמת המצמצמת את עלויות האחסון והגיבוי ולכן הסיכוי לאובדן מידע בעקבות תקלה. הוא נמוך בהרבה. הגיבוי בענן מאפשר ללקוחות לגשת למידע מכל מקום וכך מתאפשרת עבודה גם מחוץ למשרד, כשהגיבוי נעשה באופן אוטומטי תוך סנכרון מתמיד של המידע. שירותי הגיבוי בענן מבטיחים ללקוחות פעילות עסקית רציפה ויעילה, במיוחד כאשר משתמשים בשירותיה של חברה מקצועית ואמינה כמו PCMachine.

פתרונות אבטחת מידע
חברת PCMachine לשירותי מחשוב שומרת על מערכת הנתונים של ארגונים מפני איומי סייבר (פריצות של האקרים), וירוסים, תוכנות רוגלה ונוזקות. החברה מתקינה במחשבי לקוחותיה חומת אש (Firewall) ותוכנות אנטי וירוס מתקדמות שיכולות לזהות ולמנוע חדירה של וירוסים, נוזקות ורוגלות חדשים ולסלק את הקיימים. כך מונעת PCMachine גניבת מידע חשוב וסודי ממחשבי לקוחותיה. שירות אנטי וירוס ארגוני כולל גם תחזוקה שוטפת ועדכונים של התוכנה, קניית רישיונות עבור המשתמשים בחברה ותמיכה טכנית במקרה הצורך.
שירות אנטי וירוס ארגוני, שהוא חלק ממערך אבטחת מידע כולל של העסק, צריך תחזוקה שוטפת וליווי של אנשי מקצוע ושירותי Help Desk. התמיכה של מומחי PCMachine מתחילה כבר בשלב בחירת התוכנה המתאימה וההתקנה שלה במערכות המחשוב, ובהמשך סריקה קבועה של הודעות הדואר האלקטרוני הארגוני וכל מערכות המחשוב הארגוניות.

שירותי Help Desk
PCMachine מספקת ללקוחותיה שירותי תמיכה הניתנים מרחוק ((Help Desk כדי לפתור תקלות טכניות בתפעול המחשבים, התוכנות ומערכות התקשורת. "התקלות פוגעות בפעילות העסק וצריך לפתור אותן במהירות הרבה ביותר", מדגיש מנכ"ל החברה ראמי עזירי, "אנשי ה-Help Desk שלנו מיומנים בפתירת תקלות. כאשר שירותי ה-Help Desk כוללים תמיכה מרחוק על ידי השתלטות על מחשבים, כל תהליך פתרון התקלה נעשה מהיר ביותר. אנשי התמיכה מכירים את התוכנות שמותקנות בעסק, ויודעים מה לעשות כדי לפתור כל תקלה. כשעובד מתלונן על בעיה במחשב שלו, איש התמיכה שלנו משתלט על המחשב ויכול לראות בעצמו בדיוק מהי הבעיה ואיך לפתור אותה. אחר כך הוא גם מדריך את העובד איך לפתור בעיות שנתקל בהן".
שירותי Help Desk מתאימים לחברות בכל התחומים והגדלים, במיוחד לעסקים קטנים ובינוניים, ולחברות שתחום העיסוק שלהן אינו טכנולוגי ועובדיהן אינם בקיאים בפתרון תקלות במערכות ממוחשבות. "מנהלי החברה יודעים שהם יכולים לפנות בכל עת לקבלת תמיכה ושלא 'ייתקעו' לאורך זמן עם תקלות טכניות", מוסיף מנכ"ל PCMachine.

שירותי תמיכה וניהול רשתות
התקשורת הינה כלי מרכזי בעבודה היום יומית של העסק, ועל כן חשוב מאוד לתחזק את הרשת ולדאוג לתפעולה באופן תקין. כל משרד שיש בו מחשבים המחוברים לרשת האינטרנט זקוק לשירותי תמיכה וניהול רשתות מקצועיים. "ניהול מקצועי ואמין של הרשת עשוי למנוע אובדן זמן עבודה יקר", מסביר ראמי עזירי, "כל תקלה יכולה לגרום לפגיעה בעבודה הרציפה ולעכב התקדמות פרויקטים. עבודה עם חברת PCMachine, המעניקה שירותי תמיכה לרשתות, תמיד משתלמת ללקוחות".

שירותי שרתי דואר ותחנות קצה
תחנות קצה הם נטל כבד על תקציב המחשוב בחברה, ושימוש במספר פתרונות עבור ניהול התוכנה, ניהול התקנות, תיקוני אבטחה ופעילות שוטפת דורשים משאב אנושי יקר וגורמים לבזבוז ובעיות תחזוקה. "שימוש בפתרון חכם וקל להטמעה – מספק ניהול מקיף של תחנות קצה מכול הסוגים, כולל טלפונים ניידים וטאבלטים", מסביר מנכ"ל PCMachine. "מגוון היכולות שלנו כולל הטמעת מערכת הפעלה, הפצת תוכנות ותחזוקת יישומים, ניהול כל ההתקנים המחוברים לרשת, כולל מחשבי Windows®, Mac®, Linux® ו-UNIX®, מחשבי Chromebook והתקנים נוספים כמו מדפסות וסורקים, גישה מאובטחת למערכת הדואר, תיבות דואר בעלות נפח אחסון רב, אבטחת תחנות קצה, ושירות מלא לתיקון תקלות".

שירותי מחשוב לעסקים קטנים
שירותי המחשוב שמספקת חברת PCMachine כוללים את כל החבילה הדרושה לתפעול תקין ויעיל של העסק הקטן – מהתקנת יישומי אופיס ותקלה במדפסת הרשת עד תקלה בתוכנת ה-CRM לניהול לקוחות. עסקים קטנים רבים זקוקים גם לשרתים שיפעלו במשרדי העסק. "מומחי PCMachine מתאימים לכל עסק את התשתית הממוחשבת שתענה על צרכיו הספציפיים כדי להגיע לרמת אפקטיביות מקסימלית", אומר מנכ"ל החברה.

לקוחות ופרויקטים
PCMachine מנהלת ומבצעת עשרות פרויקטים חיצוניים – הקמת תשתיות תקשורת ומחשוב, אבטחת מידע, בסיסי נתונים, פתרונות בסביבות מיקרוסופט, הקמת חדרי מחשב, מעבר לסביבת ענן ועוד. בנוסף, החברה מספקת ללקוחותיה ייעוץ במגוון אפשרויות של שירות ותמיכה (שעתי, חוזה שנתי ועוד).
בין לקוחות החברה – בזק, בזק בינלאומי, פרטנר, הטכניון, אלקטרה, קניוני עזריאלי, זוגלובק, דבאח, Avalon Telecom, עיריית קריית ביאליק, עיריית נצרת, מטה אשר, משגב וחוות השמפיניון (מושב זרעית).

 

אולי יעניין אותך גם


בדיקה שנערכה על ידי Coface BDI עבור mako מגלה כמה מוציאה משפחה בכל עשירון

בדקנו עבור Mako מהי ההוצאה החודשית של משקי בית בישראל – הכל, כולל הכל: מזון, דיור, חינוך, הוצאות רכב, תרבות, בידור ופנאי, שירותי בריאות, הלבשה והנעלה

חלוקה בימי קורונה : וקסלר ברגמן ושות' עורכי דין

במהלך השבועות האחרונים אנו עדים להתרחשותו של משבר גלובלי חסר תקדים בעטייה של התפשטות נגיף הקורונה, שהשלכותיו הולכות ומתעצמות באופן תדיר, כפועל יוצא של היזון חוזר בין התפשטות הנגיף לבין החרפת הצעדים בהם נוקטות מדינות העולם במאמץ למנוע זאת. צעדים אלה לא התבצעו בחלל הריק, והם גררו תגובת שרשרת של צמצום דרמטי בהיקפי הפעילות העסקית והמסחרית, לצד תנודתיות חריפה במסחר בבורסות בעולם.

קריספין, רובינשטיין, בלכר ושות' – תשתפו את העולם בכוכבים שאתם !

    קריספין, רובינשטיין, בלכר ושות', עורכי דין