התיחסות לסקר מאוגוסט 2021
אחרי שבועיים של סירוב, בשופרסל קמעונאית המזון הגדולה החליטו להיענות לדרישות תנובה ולהעלות מחירים, אך במקביל להוריד עשרות מוצרים אחרים. "בשונה ממדינות אחרות, אצלנו רוב הזמן אין מחאות, הציבור לא מצביע ברגליים", אומרת תהילה ינאי, מנכ"לית משותפת בחברת CofaceBDi. "אנחנו גם לא רואים יותר מדי מצטרפים למדיניות שנקטה שופרסל, ולעומת זאת כן יש קמעונאים שמסבירים […]
בשנת 2020 מוערך שהכנסות הענף עמדו על כ- 800 מיליוני שקלים, קיטון של כ- 10% בהשוואה לשנת 2019,