BDI

נילית

אולי יעניין אותך גם


תעשיה 4.0 – שינוי טכנולוגי ועידן חדש באיכות הסביבה (ליפא מאיר ושות')

עו"ד ד"ר ציפי איסר איציק, מנהלת מחלקת סביבה, קלינטק ואנרגיה נקייה, ליפא מאיר ושות'

דיני הבחירות 2019 – חוק התעמולה ואחריות פלטפורמות תוכן – עו"ד אייל שגיא, ראש מחלקת תקשורת, סייבר, IP והגנת הפרטיות במשרד AYR – עמר רייטר ז'אן שוכטוביץ ושות'

"נדגמת להשתתף בסקר מיוחד". נדמה כי מספר הודעות ה-SMS הדומות שנשלחו לאזרחי ישראל במסגרת בחירות 2019 עבר את גבול הטעם הטוב. לחברות הסקרים (ולמי שמזמין אותם) זוהי דרך נוחה ומהירה להגיע לרחשי ליבו של הבוחר הישראלי – אך זו גם פלטפורמה נוחה להטיית סקרים והשפעה על קבלת החלטות הבוחרים אם הסקרים לא כוללים את כל המפלגות העומדות לבחירה. יו"ר ועדת הבחירות החליט להילחם בכך. בהחלטה שנתן ביום 26.3.19, קבע כי חברות התקשורת עלולות להיות אחראיות בגין הפצת הודעות כאמור על ידי משתמשיהם, כולל משתמשי קצה שאינם לקוחות ישירים שלהם אם לא יסייעו לחשוף את שמות השולחים.