BDI

נוימן תעשיות פלדה לבניה בע"מ

ברזל לבניין, קמעונאי, סיטונאי ויבואן

פרופיל

שנת הקמה 1969
כתובת כתובת פתח תקווה: רח’ השפלה 9, ת.ד. 3910, קריית אריה, פתח תקווה 4951842 כתובת עכו: א.ת. מילואות מזרח, כפר מסריק מען למכתבים ת.ד. 3910 קריית אריה פ"ת כתובת ירושלים: דרך בית לחם 13, ת.ד. 29226, ירושלים 9129102- ראה מפה
פקס 03-9212065,03-9220983,04-6895897,02-6718818,08-6810720

אודות


קבוצת נוימן מספקת מוצרים מפלדה לזיון בטון לתעשיית הבנייה. הקבוצה ידועה באמינותה ובשירות הלקוחות האיכותי שלה. הקבוצה מונה 4 חברות: נוימן ברזל 1974 בע"מ, נוימן תעשיות פלדה לבנייה בע"מ, שובלית 2000 בע"מ ומעש תעשיות פלדה 2001 בע"מ. מחסני הקבוצה ממוקמים בפתח תקווה, ירושלים, עכו וקרית גת. על לקוחות החברה נמנות חברות הבנייה המובילות במדינה.

תולדות החברה
קבוצת נוימן נמצאת בבעלותה ובניהולה של משפחת נוימן אשר החלה את פעילותה בתחום אספקת הפלדה לבנייה החל משנות החמישים, כאשר קופל נוימן, מייסד החברה, פתח עסק קטן לאספקת פלדה לבנייה עבור קבלנים באיזור תל-אביב. הפעילות הלכה וגדלה בהדרגה, וכיום קבוצת נוימן נמנית על הגופים הגדולים והמובילים בישראל לאספקת פלדה לבנייה. הקבוצה מנוהלת תחת ההנהלה הנוכחית משנת 1969 והיקף מכירותיה בשנת 2018 כ-600 מיליון ש"ח. קבוצת נוימן מעסיקה כ-200 עובדים בעלי ידע רב בתחום, לרבות מהנדסים. הקבוצה עומדת בדרישות בקרת האיכות ISO 9001 ומוצריה עומדים בכל התקנים הישראלים הנוגעים לחיזוק בטון.

קווי ייצור
קבוצת נוימן מספקת מגוון אלמנטים מפלדה לחיזוק בטון והעיקרים שבהם:

מוטות מפלדה לבנייה כולל חיתוך וכיפוף (rebars).

רשתות פלדה מרותכות במידות קבועות ומשתנות, כולל חיתוך וכיפוף (welded steel mesh).

כלובים מפלדה לחיזוק מבני בטון (Welded cages).

אלמנטים מרותכים לשימושים שונים בתחום הבניין (Welded elements).
• אלמנטים לבניית מנהרות בשיטת Tunnel burrowing machine.

קפלרים – משמשים לחיבור מוטות פלדה מצולעים.

ביכולתה של הקבוצה לספק ממפעליה השונים מעל 6,000 טון רשת מרותכת וכ-15,000 טון מוטות פלדה בחודש.

עמידה בדרישה הגוברת
קבוצת נוימן הינה ספקית ישירה של חברות הבנייה המובילות בישראל, ביניהן ניתן למנות את: דניה סיבוס, מינרב, שפיר הנדסה, סולל בונה, אשטרום, אלקטרה ועוד רבות אחרות. קבוצת נוימן סיפקה ומספקת פלדה על כל מוצריה למיזמי הבנייה הגדולים ביותר בישראל, ביניהם: טרמינל 3 (נתב"ג), רכבת תחתית ת"א , כביש 6, נמל אשדוד החדש, נמל חיפה החדש, מסילת הרכבת החדשה למודיעין, מנהרת הכרמל, פרויקט מובילאי, גשר 6, מנהרת הרכבת לירושלים, פרוייקט השפד"ן, כמו גם לפרויקטי התשתית העיקריים בישראל.

מחויבות לשירות
קבוצת נוימן מגדילה כל העת את היקפי פעילותה, מרחיבה את תחום הפעילות ואת מעגל לקוחותיה המרוצים. זאת בזכות היושר, האמינות והאיכות הבלתי מתפשרים בתחום שירות הלקוחות ושמירה על צוות עובדים מנוסה ומיומן בתחומי פעילות הקבוצה.

אולי יעניין אותך גם


פירוק שיתוף בקרקע – האם לפי החלוקה הפיזית המוסכמת או לפי הרישום?

לאחרונה, מתחם בדרום תל אביב נמכר במסגרת הליך פירוק שיתוף והעלה שאלות מורכבות בכל עניין חלוקת תמורת הקרקע. המתחם רשום בטאבו כחלקה אחת במושע, למרות שבמשך עשרות שנים קיימת חלוקה מוסכמת בעין. כלומר, בעלי הזכויות החזיקו חלקים מסוימים בקרקע, והקימו בתי עסק, כל אחד בחלקו שלו.
חלק מהחלקה, העובר על אחזקת חלק מהבעלים, ייועד בתכנית לייעוד של דרך. כאן עולות השאלות– איך תתבצע חלוקת התמורה במסגרת פירוק השיתוף? האם השותף שעל חלקו עוברת פיזית ההפקעה ייאלץ לקבל שווי נמוך יותר לאור העובדה כי ייעוד הקרקע שלו הוא דרך, ושאר השותפים שעליהם לא "נופלת" ההפקעה, ייהנו משווי גבוה יותר? או שמא יישאו כל השותפים בנטל ההפקעה, לאור העובדה כי הרישום בטאבו במשותף?

שקילת שיקולי תחרות במכרזים (יוסי לוי ושות', עורכי דין)

לאחרונה פרסמה הרשות לתחרות כלכלית (להלן: "הרשות") טיוטת גילוי דעת להערות הציבור בנושא שקילת שיקולי תחרות במכרזים על-ידי הגופים המזמינים. במסגרת גילוי דעת זה, קובעת הרשות אמות מידה לפיהן עורכי מכרזים יידרשו לשקול שיקולי תחרות כחלק ממכלול השיקולים שנשקלים על-ידם בעת עריכת מכרז. הרשות מסבירה בנייר העמדה, כי כחלק ממכלול מהשיקולים של עורך המכרז במסגרת […]

הלכת "אליק רון" ויישומה בפועל – ערעור הוודאות ביחס למועד והיקף החיוב בהיטלי השבחה – הררי טויסטר ושות'

הלכת ביהמ"ש העליון בענין "אליק רון"*, שינתה באופן מהותי את אופן ההסתכלות על החיוב בהיטלי השבחה. עד להלכה זו, ההסדר החקיקתי המעוגן בתוספת השלישית לחוק התכנון והבניה, לענין מועד החיוב בהיטל השבחה, היה חד משמעי וברור. בהתאם להסדר זה, בעלים או חוכר בנכס במועד בו אושרה תכנית משביחה, הוא החייב בהיטל ההשבחה בגין אישור התכנית. […]