|
בדיקה: 1 מכל 7 חברות בענף מוצרי התינוקות נמצאת בסכנת קריסה המשבר הבא? מבדיקה של CofaceBdi עולה כי רמת הסיכון של החברות והרשתות המוכרות מוצרים, בגדים וריהוט המיועדים לתינוקות – זינקה ב-7.3% בתוך שנתיים. הסיבות: עלייה ברכישות האונליין של מוצרים אלה והחרפת התחרות בענף כתוצאה מכניסת שחקניות חדשות להמשך הכתבה ב YNET
שוק האשראי בשנים האחרונות, התאפיין בהגדלת התחרות ומגוון השחקנים הפעילים
דווקא בימים אלה עלינו להסתכל קדימה, להתכונן ליום שאחרי, ולהגיע אליו ערוכים ומוכנים. חלק מתכנון נכון כולל המשך קיום פעילויות (בכפוף לדין), התנעת הליכים לקראת "היום שאחרי", וקביעת אסטרטגיה ארוכת טווח.