|
|
|
|
|
|
ידיעות אחרונות, ממון 31/1/24 סקר מנהלים מיוחד של Coface BDi על רקע המלחמה על רקע המלחמה, חברת המידע העסקי Coface Bdi ערכה שאלון מיוחד בקרב 600 חברות ועסקים הפועלים במגוון תחומי פעילות במשק הישראלי. במסגרת השאלון, המנהלים התבקשו להתייחס להשלכות המלחמה על פעילותם העסקית. ובין היתר נשאלו לגבי הירידה בהיקף הפעילות העסקית לנוכח המצב, […]
"נדגמת להשתתף בסקר מיוחד". נדמה כי מספר הודעות ה-SMS הדומות שנשלחו לאזרחי ישראל במסגרת בחירות 2019 עבר את גבול הטעם הטוב. לחברות הסקרים (ולמי שמזמין אותם) זוהי דרך נוחה ומהירה להגיע לרחשי ליבו של הבוחר הישראלי – אך זו גם פלטפורמה נוחה להטיית סקרים והשפעה על קבלת החלטות הבוחרים אם הסקרים לא כוללים את כל המפלגות העומדות לבחירה. יו"ר ועדת הבחירות החליט להילחם בכך. בהחלטה שנתן ביום 26.3.19, קבע כי חברות התקשורת עלולות להיות אחראיות בגין הפצת הודעות כאמור על ידי משתמשיהם, כולל משתמשי קצה שאינם לקוחות ישירים שלהם אם לא יסייעו לחשוף את שמות השולחים.
עו"ד הלית שמחוני
ראש מחלקת דיני עבודה