|
|
|
|
|
רק 36% מהקבלנים מעריכים שמחירי הדירות יעלו בשנה הקרובה
הזכות לפרטיות נחשבה במשך שנים לאחד המעצורים של מהלכים שיווקיים בחברות מסחריות ולשיקול שולי יחסית במערך השיקולים של החברה. בשנתיים האחרונות הייתה זו דווקא Apple שהפיקה מהלימון לימונדה והביאה את הפרטיות היישר לכותרות – פשוטו כמשמעו.
מסקירת CofaceBdi עולה כי החנויות החיוניות, ובראשן רשתות המזון והפארם,
מוכרות מידי חודש פריטים כמו צעצועים, מוצרים לתינוקות וכלי בית בהיקף של כ 70 מליון שקל.
המחיר הממוצע לפריט עומד על כ- 12 שקלים, וסל קניות ממוצע עומד על כ- 50-60 שקלים
רווחיות ממוצע בשוק: רווח גולמי ממוצע – 35%-40%, רווח תפעולי ממוצע – 4%-8%