|
|
|
|
|
|
הזכות לפרטיות נחשבה במשך שנים לאחד המעצורים של מהלכים שיווקיים בחברות מסחריות ולשיקול שולי יחסית במערך השיקולים של החברה. בשנתיים האחרונות הייתה זו דווקא Apple שהפיקה מהלימון לימונדה והביאה את הפרטיות היישר לכותרות – פשוטו כמשמעו.
על רקע ההאטה במשק ויוקר המחיה , צפוייה עלייה מינורית בהכנסות של שוק בריכות השחייה
לפי סקירה של חברת BDI, אחת מכל 5 מהחברות הגדולות במשק בודקות, או כבר פועלות, להוציא כסף מישראל • 6% מהחברות הגדולות כבר התחילו לעשות זאת בפועל: להעביר מזומנים לחשבונות בחו"ל • עוד עולה מהדוח: כ-60% מהחברות דיווחו על ירידה ברווחים