BDI

PwC Israel

אולי יעניין אותך גם


ממטרד שולי לכלי שיווקי – על המייקאובר של הזכות לפרטיות – עו"ד שיר שושני כץ, משרד AYR – עמר רייטר ז'אן שוכטוביץ ושות'.

הזכות לפרטיות נחשבה במשך שנים לאחד המעצורים של מהלכים שיווקיים בחברות מסחריות ולשיקול שולי יחסית במערך השיקולים של החברה. בשנתיים האחרונות הייתה זו דווקא Apple שהפיקה מהלימון לימונדה והביאה את הפרטיות היישר לכותרות – פשוטו כמשמעו.

70 שנות עבודה: העסקים שהוקמו לפני המדינה

חנות כלי הבית שגולדה מאיר לא הסכימה לקבל ממנה מתנה, מוכר הפלאפל שהבריטים הסתלבטו עליו, המקום בו הרכיבו פעם ג'יפים ישירות מהקופסה ומוכר הפרוות שהסטודנטיות רדפו אחריו בשנות ה-50. צפו בארבעה בתי עסק שהוקמו לפני יותר מ-70 שנה – ופועלים גם היום