לדברי תהילה ינאי, מנכ"לית משותפת בחברת CofaceBDi: "בשנים האחרונות מאופיין שוק התחפושות בתחרות גוברת, בעיקר בשל המשך מגמת העלייה ברכישות באתרי אונליין בינלאומיים, וכן לצד פריחת חנויות הסטוק המשווקות תחפושות ואביזרים נלווים לתחפושות ברמת מחירים נמוכה יחסית,.
מהסקירה שערכה חברת המידע העסקי עולה כי היקף ההכנסות מענף המסעדנות הסתכם בשנה האחרונה ב-20 מיליארד שקל.
מחכים לנס! האם גם החג הזה נשאר בבתים? מסקר מיוחד שערכנו לעיתון "הארץ", אנו צופים ירידה של כ-40% מהכנסות ממכירות כרטיסים למופעי חנוכה לעומת 2019, לכ-66 מיליון שקל בלבד. "חברות גדולות ומשרדי ממשלה שבשנה רגילה רוכשים הרבה כרטיסים נמנעו מכך השנה, בשל חשש של הורים מביצוע בדיקות ומהתקהלות" תהילה ינאי, מנכ"לית משותפת CofaceBdi.