.תהילה ינאי, מנכ"לית משותפת ב–BDI: "רוב הגלידריות העלו את מחירי הגלידות באחוזים בודדים, אבל הן לא מכסות את הגידול בהוצאות, כך שחלה שחיקה ברווחיות. לאחר כמה שנים שבהן היינו עדים לפתיחה מואצת של סניפים, נראה כי השוק קרוב לרוויה, ובשנה החולפת חלה האטה בקצב פתיחות סניפים חדשים"
מחכים לנס! האם גם החג הזה נשאר בבתים? מסקר מיוחד שערכנו לעיתון "הארץ", אנו צופים ירידה של כ-40% מהכנסות ממכירות כרטיסים למופעי חנוכה לעומת 2019, לכ-66 מיליון שקל בלבד. "חברות גדולות ומשרדי ממשלה שבשנה רגילה רוכשים הרבה כרטיסים נמנעו מכך השנה, בשל חשש של הורים מביצוע בדיקות ומהתקהלות" תהילה ינאי, מנכ"לית משותפת CofaceBdi.