BDI

חברת החשמל לישראל בע"מ

ייצור, הולכה, חלוקה ואספקת חשמל ללקוחות

פרופיל

שנת הקמה 1923
כתובת ת.ד. 10, חיפה 3100001 - ראה מפה
טלפון 04-8182222
פקס 04-8186100
רשתות חברתיות
אתר החברה www.iec.co.il
   
   

אודות חברת החשמל לישראל בע"מ


חברת החשמל היא חברה ממשלתית וציבורית, המייצרת חשמל ומספקת אותו לכל מגזרי המשק בישראל. כ-99.85% ממניות החברה מוחזקות בידי הממשלה. פעילותה כוללת ייצור חשמל; הולכה והשנאה של חשמל; חלוקה, אספקה ומכירת החשמל ללקוחות. חברת החשמל מחזיקה ומפעילה 15 אתרי תחנות-כוח, שבהם 50 יחידות ייצור, הכוללים יחידות קיטוריות, מחזור משולב, טורבינות גז פתוחות וסילוניות. כושר הייצור המותקן של החברה עמד, 31.12.2022, על 10,955 מגוואט. החברה פועלת לאספקת חשמל זמין, אמין ובאיכות גבוהה, תוך הקפדה על רמת שירות מובילה ושמירה על עקרונות כלכליים, מסחריים וסביבתיים. נכון לסוף שנת 2022 מעסיקה חברת החשמל 10,121 עובדים ומספקת שירות לכ-3.016 מיליון לקוחות.

פעולות פיתוח

בעשור האחרון השקיעה החברה כ-10 מיליארד דולר בפיתוחו של משק החשמל בישראל. את ההון הדרוש למימון השקעותיה מגייסת החברה ממקורות עצמיים ובאמצעות גיוסי הון בארץ ובחו"ל, למרות שמדובר בחברה בבעלות המדינה. מערכת ההולכה של הקווים העיליים במתח 161 ק"ו הורחבה והסתיימו מספר פרויקטים של תגבור קווים (uprating). אורך הקווים העיליים הפעילים במתח עליון 161 ק"ו מסתכם בכ-4,789 ק"מ; אורך הכבלים התת-קרקעיים הפעילים במתח עליון 161 ק"ו מסתכם בכ-157 ק"מ; אורך הקווים במתח 115 ק"ו מסתכם בכ-41.5 ק"מ; אורך הקווים במתח על-עליון 400 ק"ו מסתכם בכ-777 ק"מ. מערכת ההשנאה כוללת 11 תחנות-מיתוג ו-148 תחנות-משנה בבעלות החברה, בנוסף ל-57 תחנות-משנה בבעלות פרטית אך באחריות תפעולית/תחזוקתית של החברה. בסוף שנת 2022 יכולת ההשנאה המותקנת הייתה כ-19,486 MVA. מערכת החלוקה כללה בסוף 2022, קווי רשת מתח גבוה באורך כולל של 30,113 ק"מ; 53,920 שנאי חלוקה בהספק כולל של 27,425 MVA וקווי רשת מתח נמוך באורך כולל של 40,955 ק"מ.

כניסה לעידן של “רשת חכמה"ו"מנייה חכמה"

“רשת חכמה" (Smart Grid) הינה תפיסה חדשה ומתקדמת של מערכת חשמל המושתתת על שילוב רשת חשמל מתקדמת עם מערכות תקשורת דו כיווניות, שליטה, בקרה ומערכות מידע מתקדמות. רשת זו משלבת חיישנים ואמצעי בקרה מתקדמים (LOT) וכן מערך מחשוב (הכולל איסוף נתונים ועיבודם), תקשורת ואוטומציה במרכיבי מערכת החשמל. הרשת החכמה תאפשר שילוב יצרנים לצד ניהול ביקושים, צמצומם או הסטתם ותתרום להתייעלות אנרגטית ולצמצום פליטת גזי החממה, לצד לשיפור הבטיחות, האמינות והגמישות של הרשת וכן לתרום לשיפור חוויית הלקוחות. בפרויקט “המנייה החכמה" נעשה שימוש בטכנולוגיה של מוני חשמל חכמים, כך שמתקבלת תמונת מצב חשמלית אזורית על הנעשה בשתי שכבות תפעוליות: זו של הרשת וזו של מונה הלקוח. הניהול מתבצע ע"י מערכת בקרה מרכזית שפועלת מיחידת המונים הארצית שבחברה ומאפשרת את ניהול הצריכה של הלקוחות הגדולים במשק החשמל ושל הלקוחות הביתיים. למניה החכמה תועלות רבות למשק האנרגיה בישראל ולרשת החכמה.

מטרת המיזם לקדם את משק האנרגיה בהתמודדותו עם אתגרים כגון: שימוש ברכבים חשמליים ואסדרה מול היצרנים הפרטיים (אנרגיות מתחדשות בעיקר), תחרות במגזר האספקה וכיו"ב. התקנת מנייה חכמה הינה חלק מרכזי במהפכת רשת חשמל חכמה לקראתה נערכת חברת החשמל. חברת החשמל המשיכה בשנת 2022 בפריסה ארצית של מניה חכמה, כך שבכל התקנה חדשה מותקן מונה חכם. בהמשך תחול החלפת מונים ישנים במונים חכמים ותוך מספר שנים, כל המונים בישראל יהיו מונים חכמים

שילוב אנרגיות מתחדשות

החברה מגבשת תוכנית פיתוח ארוכת טווח לרשת החשמל לשנת 2030, בהתאם ליעדי הממשלה: הגדלת יעדי ייצור חשמל באנרגיות מתחדשות ל30%- עד לשנת 2030, לרבות תוספת של אמצעים טכנולוגיים שנועדו לניהול ובקרה על פעולתם של מתקני הייצור באנרגיות מתחדשות ולשמירה על יציבות רשת החשמל בעידן של ייצור מבוזר בכדי להבטיח אמינות ואיכות אספקת חשמל לכלל הלקוחות: חברת החשמל פועלת לקידום מיזמים לאגירת אנרגיה, על מנת לתמוך ביכולת השילוב של מקורות אנרגיה מתחדשים לייצור חשמל בהיקף גדול – הגדלת היקף הייצור באמצעות אנרגיות מתחדשות מגדילה את הצורך והכדאיות בשילוב של מתקני האגירה. הדינמיות של כניסה לרשת ויציאה מהרשת של אנרגיות מתחדשות המיוצרות על-ידי יצרנים מבוזרים, מעמידה בפני החברה אתגרים של שמירת יציבות התדר במערכת (יציבות התדר חיונית לאמינות אספקת החשמל). מתקני האגירה יסייעו לתמיכה בייצוב ומיתון השפעת מתקני האנרגיות.

הכנסות, גיוסי הון ודירוג החברה

בשנת 2022 הכנסות החברה הסתכמו בסך של 23,105 מיליון ₪. החברה סיימה את השנה ברווח של 1,774 מיליון ₪.

דירוג אשראי החברה בחו"ל (נכון ל-31.12.2022)

1.Baa1 :Moody's עם אופק יציב (ללא שינוי משנה קודמת).

2.BBB :S&P Global Ratings עם אופק יציב (עלייה משנה קודמת).

דירוג אשראי החברה בישראל (נכון ל-31.12.2022)

1.S&P מעלות: +ilAAA עם אופק יציב.

2.מידרוג: Aa1.il עם אופק חיובי (ללא שינוי משנה קודמת).

ביקוש לחשמל ופסגת עומס

שיא הביקוש במשק בשנת 2022 נרשם ביום 26.1.2022, ועמד על 11,615 מגוואט. בשיא הביקוש, סיפקה חברת החשמל 9,216 מגוואט.

בשנת 2022, ייצרה החברה כ-42.6% מסך ייצור החשמל באמצעות פחם, כ-42.6% באמצעות גז טבעי ונוזלי, כ-0.6% באמצעות סולר, כ-0.2% באמצעות מזוט.

הגז הטבעי במשק החשמל

נכון לסוף 2022, לחברת החשמל שלושה מקורות לאספקת גז טבעי: מאגר “תמר", מאגר “לוויתן" ומאגר “כריש". נכון לסוף שנת 2022 כ-56% מסך יכולת הייצור המותקנת והכוללת של החברה הינה באמצעות יחידות הניתנות להפעלה בגז טבעי.

שירות בסימן שימוש מושכל בחשמל והתייעלות אנרגטית

חברת החשמל יוזמת ומקיימת שיח ושיתופי פעולה ארוכי טווח עם מגוון גורמים בקהילה, בתחומים העולים בקנה אחד עם הליבה העסקית שלה, לרבות בטיחות ושימוש מושכל בחשמל, מדע וטכנולוגיה, קיימות והתייעלות אנרגטית. שיתופי פעולה אלה מאופיינים בהקשבה מתמדת לצרכים העולים מן הקהילה, ומתקיימים תוך אכפתיות, דיאלוג שוטף ואחריות חברתית. החברה חותרת להוביל לתרבות צריכת חשמל נכונה יותר במסגרת תכניות חינוכיות, פרסום אחראי ובמסגרת ההרצאות מועבר גם מידע על בטיחות השימוש בחשמל, המלצות לחיסכון ושימוש מושכל בחשמל והתייעלות אנרגטית במרחב הביתי. הפעילות החינוכית בחברת החשמל מתמקדת בתחומי ליבה מעיסוקה של החברה, ובפרט בבטיחות בחשמל ובהתייעלות אנרגטית. אחת ממטרות החברה בתחומי פעילות אלה היא להוביל שינוי תודעתי והתנהגותי בקהילה, כאשר התלמידים המשתתפים בתוכניות משמשים כשגרירים המסייעים להרחיב את מעגלי ההשפעה. בנוסף, חברת החשמל ממשיכה בפעילותה לעידוד לקוחותיה ל"צרכנות חשמל נבונה" באמצעות פרסום באמצעי התקשורת, צרופות לחשבונות החשמל השוטפים ובאתר האינטרנט של החברה, וכן, בהעברת מידע אודות התייעלות אנרגטית בפני קהלי יעד שונים.

התייעלות אנרגטית באתרי חברת החשמל – צמצום צריכת האנרגיה באתרי החברה

חברת החשמל נרתמת ומסייעת למימוש יעדי הממשלה בתחום ההתייעלות האנרגטית והפחתת פליטות גזי חממה. במסגרת זו, התבצעו בשנים האחרונות מהלכי התייעלות אנרגטית שונים בתוך אתרי החברה לרבות:

שיפור הנצילות האנרגטית ביחידות ייצור קיימות.

החלפת מזגנים ישנים במזגנים חדישים בעלי דירוג אנרגטי גבוה.

החלפת גופי תאורה בתאורה חדישה וחסכונית באנרגיה.

מתוך גישה מערכתית ובמטרה להביא לשיתוף פעולה מירבי, להסיר חסמים, להעלות מודעות עובדים ומנהלים לחשיבות הנושא ולאפשר דיווח אחוד להנהלת החברה, הוקמה מנהלת לקידום פרויקטים של התייעלות אנרגטית אשר מכנסת תחתיה את כל הגופים בחברה העוסקים בתחום.

שינוי מבני, תכנית שינוי ארגוני ותכנית התייעלות

במשך שנים נערכו דיונים בין הגורמי הממשלה והרגולציה לבין חברת החשמל, במטרה להסדיר את הפעילות במשק לטובת הציבור, בהתבסס על חוק משק החשמל. ביום 10 במאי 2018, הגיעו גורמי הממשלה הרלוונטיים והחברה, לאחר היוועצות בנציגי העובדים וההסתדרות, להבנות ביחס למתווה העקרונות בקשר לשינוי המבני לתקופה של שמונה שנים. מתווה זה אושר באותו מועד על ידי דירקטוריון החברה, וזאת בכפוף לקבלת החלטת ממשלה ולעיגון ההסדרים הנדרשים בחקיקה. ביום 3 ביוני 2018, אושר גם מתווה הרפורמה על ידי ממשלת ישראל (החלטת ממשלה בנושא הרפורמה במשק החשמל ושינוי מבני בחברה ותיקון החלטת ממשלה) וביום 19 ביולי 2018, אישרה כנסת ישראל את התיקון לחוק משק החשמל. השינוי המבני כולל את התחומים הבאים: מתווה השינוי המבני; החלטת הממשלה בנושא הרפורמה; התיקון לחוק משק החשמל; עקרונות מדיניות שר האנרגיה והחלטת דירקטוריון החברה.

שירות

שירות איכותי וזמין הינו אחד מערכי הליבה של חברת החשמל. הבנת הצרכים של לקוחותינו המגוונים ומתן מענה מקצועי ומהיר, עומדים במוקד הפעילות והעשייה שלנו. לערך זה משמעויות רוחביות על כל היבטי העשייה של החברה. חברת החשמל שואפת להעניק ערך ללקוחותיה, תוך שילוב בין שירות אישי, אחראי ואנושי לבין חדשנות טכנולוגית. לצד קיום דיאלוג שוטף המתנהל במגוון הערוצים העומדים לרשות הלקוחות, אנו מטמיעים אמצעים חדשניים במטרה לשפר את חוויית הלקוחות ואת שביעות רצונם מהשירות.

במסגרת זו אנו עושים שימוש בכלים דיגיטליים ויכולות בינה מלאכותית – הן בממשק שבין הלקוחות עם מוקדי השירות של החברה, והן במתן כלים עבור הלקוחות לביצוע פעולות ולקבלת מידע באופן עצמאי. בכל הנוגע לאספקת חשמל, החברה הינה ספק שירות חיוני, ומספקת חשמל לפי הוראות הדין והרגולציה החלים עליה. בשנת 2020 נעשה שינוי ארגוני מקיף בתחום השירות בחברת החשמל, לתמיכה בעמידה ביעדי הרפורמה במשק החשמל. אגף שירות לקוחות, הכולל את מוקדי 103 ומרכז החשבונות הארצי וכן מרכזי השירות, עבר מחטיבת לקוחות (אשר שמה שונה לחטיבת שירותי הרשת) לחטיבת שיר"ה – שירות, שיווק ורגולציה. באפריל 2020 נקלט לחברה מנהל אגף שירות חדש. מטרתם של מהלכים אלה, כמו גם צעדים נוספים, לפתח את התמקצעות החברה בתחום השירות מוכוון הלקוח, כערך ארגוני, תוך שימת דגש על הבנת צרכי הלקוחות, לצד שילוב טכנולוגיות ומערכות תקשוב מתקדמות ומותאמות לתפיסה זו.

פיתוח עסקי

היחידה לפיתוח עסקי פועלת לאיתור ומימוש פעילויות עסקיות בנוסף ובמנותק מפעילות החברה כספק שירות חיוני, בארץ ובחו"ל. מטרות היחידה הן להרחיב את תחומי העיסוק של החברה כדי להביא לניצול מיטבי של ידע מקצועי ומשאבים, לשפר יכולות מקצועיות וכדי להגדיל את הכנסותיה ורווחיה של החברה. פעילות הפיתוח העסקי הינה בעיקר בתחומי שירותי תכנון ויעוץ הנדסי; שירותים בתחום הגנת סייבר; ניצול מושכל של תשתיות ומשאבים של החברה; מכירת ידע, שירותי יעוץ ושירותי הנדסה בארץ ובחו"ל; מכירת שירותי הגנת סייבר למערכות קריטיות בחו"ל ובארץ; שירותים מבוססי נכסים: אנטנות, פריקת דלקים, פריקת מוצרים, ניצול יתרות תשתיות; מסחור של מוצרי הלוואי הנוצרים בייצור החשמל – כגון אפר פחם, גבס וכדומה; מעבדות מקצועיות, הדרכה, אחסנה, לוגיסטיקה; תחום התקשורת אודות הקמת חברת התקשורת; פעילות עסקית בתחום החדשנות ופיתוח חבילות שירות חדישות על בסיס עסקי.

מיזם התקשורת

חברת החשמל שותפה בחברת IBC–Israel Broadband Company מיום הקמתה ביולי 2013, מיום א’,1.8.2019, חברת החשמל מחזיקה 30% מהון מניותיה ו-70% מוחזק על ידי שותפות סלקום-תש"י-הוט באופן שווה. בהתאם להסכמים, חברת החשמל מבצעת עבודות תכנון ופריסת כבלים האופטיים על תשתיות החשמל ומעניקה ל-IBC זכות שימוש בלעדית בתשתיות והקצאת אורכי גל על גבי שדרת הרשת האופטית של חברת החשמל. חברת החשמל מבצעת תכנון, פריסת רשת אופטית וחיבור לבניינים על בסיס תשתיות החשמל העיליות והתת קרקעיות הקיימות במספר רב של ערים. IBC מספקת ללקוחות ביתיים ועסקיים שירותי תקשורת רחבת פס, החל מ-100 מגה סימטרי. בנוסף, חברת החשמל מספקת ל-IBC תשתית לאירוח חדרי תקשורת ושירותי אחסנה ולוגיסטיקה הקשורים לפריסת רשת התקשורת.

חדשנות

יחידת החדשנות בחברה הוקמה בשנת 2020, כולל תקציב למחקר ופיתוח. החדשנות בחברה תחת היחידה מתחלקת לשני תחומים עיקריים: חדשנות פתוחה, קרי עבודה משותפת עם סטארט אפים בפיילוטים טכנולוגים, כשחברת החשמל מספקת את מעטפת התוכנית, המומחיות והפלטפורמה (כלומר את רשת החשמל והתשתיות הייחודיות לשוק החשמל והאנרגיה לבחינת טכנולוגיות חדשות), בעוד הסטארט אפ מביא את הטכנולוגיה שלו. התחום השני הינו יזמות פנים ארגונית דרך פלטפורמות שונות, החל מפלטפורמה חברתית, המשך בסדנאות וקורסים וכלה בחממת יזמות פנים ארגונית שהמחזור הראשון שלה הסתיים ומוצרים שתוכננו במסגרתה צפויים לעבור תהליכי התמסחרות בשנים הקרובות. בתחום המחקר ופיתוח הוסכם על שיתופי פעולה עם אוניברסיטאות מובילות כגון: הצטרפות למרכז האנרגיה הלאומי באוניברסיטת בר אילן, פירסום “קול קורא" לאקדמיה וחתימת הסכמים ראשונים עם ספקי מו"פ לבניית פתרונות לאתגרים של חברות חשמל.

איכות הסביבה

חברת החשמל רואה עצמה אחראית ומחויבת לנקוט אמצעים להגנה על הסביבה ולצמצום מפגעים לאורך שרשרת החשמל. החברה פועלת לפי חזון סביבתי בראייה מקיימת, ארוכת טווח וצופה פני עתיד, וממזערת ככל הניתן את ההשלכות הסביבתיות הנובעות מפעילותה, זאת במטרה למנוע מפגעים. החברה פועלת לאימוץ אמות מידה סביבתיות מתקדמות,  לשימוש מושכל בחומרי גלם, ולהפחתת פליטות מזהמים במקור. בנוסף, החברה פועלת על פי אמנות סביבתיות בינלאומיות) כדוגמת "אמנת ברצלונה" למניעת זיהום הים התיכון ממקורות יבשתיים, מחזקת שיתופי פעולה עם גורמים סביבתיים ומקדמת דיאלוג עם מחזיקי עניין רלוונטיים. החברת פועלת בהתאם לעקרונות מדיניות להגנה על הסביבה שאושרו לראשונה בשנת 1997 ומעודכנים מעת לעת. סך ההשקעה במתקני איכות הסביבה בשנת 2022 עמד על כ-467 מיליון ₪, מתוכם כ-435 מיליון ₪ היקף ההשקעה בהיבטי איכות הסביבה במקטע הייצור, ובנוסף סך של כ-32 מיליון ₪ במגזרי הולכה, חלוקה ופרויקטים מיוחדים. החברה פועלת להפחתת השפעות סביבתיות ושותפה למאבק במשבר אקלים. לשם כך גיבשה יעדי ESG ארוכי טווח הכוללים יעדים כמותיים מדידים בתחומי ההשפעה הסביבתיים העיקריים של חברת החשמל; הוצאתן לשימור של יחידות היצור בפחם 1-4 באתר תחנות הכוח “אורות רבין"; הקמת יחידות יצור יעילות; הסבת יחידות יצור מפחם לגז; השקעות סביבתיות; קידום פרויקט מניה חכמה; פיתוח לצורך שילוב אנרגיות מתחדשות ברשת; אגירה; תחבורה חשמלית; דיאלוג מחזיקי עניין ועוד.

מעורבות בקהילה

בהיות חברת החשמל חברת תשתית לאומית, הפעילות הנעשית ביוזמת חברת החשמל מהווה כלי אסטרטגי ליצירת "ערך משותף": ערך חברתי ו/או סביבתי עבור מחזיקי העניין לצד ערך עסקי, זאת תוך שיקוף ערכי הליבה של החברה ומחויבותה לפעול באחריות תאגידית. חברת החשמל יוזמת ומקיימת שיח ושיתופי פעולה ארוכי טווח עם מגוון גורמים בקהילה, בתחומים העולים בקנה אחד עם הליבה העסקית שלה, לרבות בטיחות ושימוש מושכל בחשמל, מדע וטכנולוגיה, קיימות והתייעלות אנרגטית. שיתופי פעולה אלה מאופיינים בהקשבה מתמדת לצרכים העולים מן הקהילה, ומתקיימים תוך אכפתיות, דיאלוג שוטף ואחריות חברתית. הפעילות החינוכית בחברת החשמל מתמקדת בתחומי ליבה מעיסוקה של החברה, ובפרט בבטיחות בחשמל ובהתייעלות אנרגטית. אחת ממטרות החברה בתחומי פעילות אלה היא להוביל שינוי תודעתי והתנהגותי בקהילה, כאשר התלמידים המשתתפים בתוכניות משמשים כשגרירים המסייעים להרחיב את מעגלי ההשפעה.

ניהול סיכונים והמשכיות עסקית

בתחום זה פועלת החברה בהתאם להנחיות רשות החברות הממשלתיות. הפעילות מתבצעת בהתאם למדיניות אב לניהול סיכונים, המגדירה דרכי פעולה, בקרה ודיווח בתחום, לרבות חובת השימוש במערכת מידע ממוחשבת. ניהול סיכונים מתבצע גם לרמות האגפים, המחוזות, תחנות-הכוח ופרויקטים, והינו כלי עבודה בתחום קבלת החלטות ניהוליות ותפעוליות.

כחלק מניהול סיכונים, ממשיכה החברה לקדם את הכנתן, עדכונן ותרגולן של תכניות תגובה לתרחישים קיצוניים במסגרת הבטחת ההמשכיות העסקית/תפקודית. אחת לרבעון מדווחת החברה לדירקטוריון על מצב ניהול הסיכונים בחברה לרבות אירועים מהותיים שהתממשו, פריצות בהצהרות “התיאבון לסיכון", ומידע נוסף לפי הצורך.

היערכות לשעת חירום/משבר

במהלך שנת 2022, פעלה החברה במגוון נושאים נוספים עיקריים במסגרת היערכותה לחירום: פרויקט למיגון מתקנים קריטיים במשק החשמל, הגדלת מלאי הדלק לשימוש משק החשמל לשעת חירום, ביצעה הכשרה של ציוותי חילוץ והצלה מקרב עובדי החברה, פיתוח מערכות שו"ב לשיפור המוכנות לחירום וניהול אירועי חירום ועוד.

 

 

 

אולי יעניין אותך גם


איך לבחור עורך דין לענייני תאונות דרכים

אירועים לא צפויים שמתרחשים במהלך חיינו, יכולים לגרום לנו לבצע פעולות מסוימות שלא צפינו אותן. בין היתר, יתכן שבנסיבות מיוחדות נצטרך להסתייע בשירות מסוים של איש מקצוע. לאחר תאונות דרכים למשל, אחד הדברים המומלצים ביותר הוא לבחור עורך דין, על מנת שזה יהיה מסוגל לסייע לנו מבחינה משפטית. כך תבחרו עורך דין לאחר תאונת דרכים.

סקר CofaceBdi לקראת יום האישה הבינלאומי 2020

פערי שכר?
56% מהמנהלות בישראל סבורות כי השכר שלהן אינו הולם את תפקידן
38% מהנשים המנהלות בגילאים עד 35 לא יציעו עצמן לקידום בתפקיד מתפנה בארגון גם אם הוא עונה על כישוריהן
נשים מנהלות עד גילאי 35 לחוצות פחות מגברים מנהלים בשכבת הגיל שלהן

אייל ינאי, מנכ"ל משותף Coface Bdi בכנס יועצי משכנתאות של בנק ירושלים

לפני שנתיים הבאנו את חברת FICO ל-BDI ואחת לרבעון מנתחים את התנהגות האשראי והדירוגים של הצרכנים".
אייל ינאי מנכ"ל משותף cofacebdi בכנס יועצי המשכנתאות של הבנק הבינלאומי מדבר על היתרונות בשימוש דירוג אשראי ficobdi*.

איך אתם לא יודעים מה הדירוג FICO®BDI שלכם ?

דירוג אשראי הינו מספר שמסייע לנותני אשראי לקבוע אם להעניק לך אשראי ולקבוע את תנאי האשראי שלך (סכום, ריבית, תקופת האשראי, וכו'). מידע על היסטורית התשלומים שלך כגון מספר הלוואות, כרטיסי אשראי, תשלום התחייבויות בזמן, יתרת החוב, הוצל"פ וכו' נאסף מדוח האשראי שלך ומוכנס למודל סטטיסטי שמעניק לך דירוג אשראי אשר משקף את הסבירות שתעמוד […]