BDI

ישראכרט בע"מ

הנפקה וסליקה של כרטיסי אשראי

פרופיל

שנת הקמה 1975
כתובת רח' המסגר 40, ת.ד. 62030, ת“א 6162001 - ראה מפה
טלפון 03-6364636
פקס 03-6895526
רשתות חברתיות
אתר החברה www.isracard.co.il
   
   

מנהלים

אייל דשא, יו"ר, ישראכרט בע"מ

אייל דשא

יו"ר

ד"ר רון וקסלר, מנכ"ל, ישראכרט בע"מ

ד"ר רון וקסלר

מנכ"ל

אודות


קבוצת ישראכרט היא הגדולה והמובילה בענף כרטיסי האשראי בישראל. עם נסיון של 44 שנה בתחום, ישראכרט נהנתה מצמיחה מתמשכת בשנים האחרונות, תוך שהיא מטעימה מוצרים ושירותים חדשניים עבור לקוחותיה הפרטיים והעסקיים כאחד. קבוצת ישראכרט מספקת שירותי ניכיון וסליקה לארבעת מותגי האשראי המובילים – Isracard, MasterCard, American Express ו-Visa, המכובדים בכ-100,000 בתי עסק בישראל.

מובילים במועדוני לקוחות
קבוצת ישראכרט מובילה בתחום מועדוני הלקוחות בישראל ומנהלת מגוון רחב של מועדוני צרכנות וקמעונאות – כמה מהם מהגדולים במדינה – בשיתוף ארגונים וגופים גדולים במשק. בין היתר, שיתופי פעולה אלה כוללים ארגוני עובדים בחברות כגון אמדוקס, רפא"ל ותעשייה אווירית וכן את מועדוני Lifestyle, חבר, רמי לוי, הוט, אשמורת, ויקטורי ועוד.
השנה הושק מועדון מכבי ת"א בכדורגל, המעניק הטבות ייחודיות וחווייתיות לאוהדי הקבוצה שיצטרפו למועדון. בנוסף, השיקה ישראכרט כרטיס אשראי חוץ בנקאי חדש Miles&Smiles עם חברת התעופה טורקיש איירליינס. ישראכרט מפעילה פלטפורמה דיגיטלית לטובת הקמת מועדוני לקוחות, ניהול הטבות משתנות וקבועות, מיתוג, פרסום ושיווק. לרשות הקבוצה עומדות גם תשתיות דיגיטליות מהמתקדמות בארץ המשמשות לפעילות ממוקדת ואפקטיבית להנעת קהל היעד. מערכות אלה אף מסייעות למועדונים לגבש הצעות ערך מותאמות ללקוחות.

מובילים בפתרונות דיגיטליים ללקוחות פרטיים
ישראכרט מחויבת לעמוד בציפיות הגבוהות של לקוחותיה, ומפתחת עבורם כל הזמן פתרונות חדשים – כך שייהנו משירות נוח, יעיל, נגיש ומהיר בכל זמן ובכל מקום בהתאם לצרכיהם.

אתר ואפליקציה ללקוחות פרטיים
קבוצת ישראכרט מציעה מגוון שירותים דיגיטליים ללקוחותיה הפרטיים כגון שחזור קוד סודי אונליין, הנפקת כרטיסי אשראי אונליין, דיווח על אובדן כרטיס, חידוש הוראת קבע ובירור עסקאות.
ב-2019 ישראכרט השיקה שיתוף פעולה ראשון מסוגו יחד עם יד2 ו-WeCheck – מיזם חדשני המאפשר למשכירים דירות לקבל דוח רקע על השוכרים, להבטיח את תשלומי שכר הדירה ואף לקבלם מראש

מובילים בפתרונות דיגיטליים ללקוחות עסקיים
אתר ואפליקציה התומכים בניהול העסק: האתר מנגיש מידע עסקי עדכני ללקוחות העסקיים במטרה לשפר את הניהול. האתר שופע מידע חיוני לעסקים, כגון ניתוח של פעילות שיא ושפל במחזורי זמן שונים (יומי, שבועי וכו‘), פילוח מחזור הפעילות העסקית ועוד. מידע זה מאפשר ללקוחות העסקיים למקד את המאמץ השיווקי בקהלי היעד המדויקים לו, בהתאם לממצאי הניתוח.
Ezmatch: שירות התאמות לעסקים בשיתוף חברת Ezmatch. השירות נולד מתוך תובנה שעולם הסליקה בכרטיסי אשראי הוא אתגר מורכב לכל בית עסק ומצריך ניווט בין גורמים שונים. החברה מציעה מערכת לייעול, שיפור ובקרה של פעילויות בתי עסק, באופן שמאפשר בין היתר לעקוב אחר עסקאות בכרטיסי אשראי ולהתאים ביניהן.
360: ישראכרט פיתחה מוצר הכולל עמוד תשלום, ממשק ניהול וחיבור מהיר לסליקה – בפלטפורמה אחת. זוהי למעשה פלטפורמת תשלומים פתוחה הכוללת ניהול לקוח וניהול מוצר. באמצעותה, עצמאיים יכולים להציג סטנדרט חדש של מקצוענות בהתנהלות מול לקוחותיהם: לשגר דרישת תשלום מראש, בזמן או אחרי העסקה בכל דרך (מייל, SMS, WhatsApp) ולשלוח חשבונית דיגיטלית עם סיום העסקה.
Payware: בשנת 2019 ישראכרט השיקה את המהדורה החדשה של Payware, המשלבת אפליקציה לסמארטפון וקורא כרטיסים חדש המותאם לטכנולוגיות המתקדמות EMV ו-CL. המוצר מאפשר לכל בית עסק לחייב את הלקוח בכל מקום ובכל זמן, בעסקה בטוחה. כך למשל, שליח יכול לחייב לקוח במעמד קבלת המשלוח.

מובילה במיגוון מוצרי אשראי
ישראכרט מעמידה לרשות לקוחותיה, הפרטיים והעסקיים, מגוון מוצרי אשראי, העונים על צרכי הלקוחות, ומהווים ערך מוסף בהצעת הערך שישראכרט מעניקה ללקוחותיה.

מובילים בשירות
קבוצת ישראכרט הגדירה לעצמה יעד: להוביל את המצוינות בשירות, מתוך הבנה עמוקה של חשיבותו להצלחתה העסקית של החברה. לפיכך, שירות הוא ערך מוביל בישראכרט וחוצה את כל שדרת הארגון – עובדים ומנהלים כאחד. לצורך כך הוקמו מנגנונים סדורים של למידה, שיפור ובקרה, המודדים את שביעות רצון הלקוחות, מבצעים בקרת איכות ומטפלים בתלונות והכל במטרה לספק את השירות הטוב ביותר עבור הלקוחות, תוך מתן מענה למגוון הצרכים שלהם.

הרחבת היישומים בשירות עצמי וזמינות ברשתות החברתיות
ישראכרט משקיעה בפיתוח מגוון ערוצי שירות עצמי. בזכות השירותים הדיגיטליים המתקדמים, הלקוחות מסוגלים לבצע בעצמם יותר פעולות מאי פעם. במקביל, ישראכרט משלבת טכנולוגיות על מנת להבטיח חווית שירות מקיפה, בכל מקום, בכל זמן ובכל ערוץ: באתר, באפליקציה, ברשתות חברתיות, במענה קולי, במענה אנושי ובשירות פרונטלי. ממש בקרוב, יושק גם שירות באפליקציית WhatsApp.

משקיעים במשאב האנושי ובקהילה
קבוצת ישראכרט פועלת, באמצעות מנהליה, ליצירת סביבת עבודה תומכת ונעימה, המניעה לתוצאות. החברה מעמידה את עובדיה במרכז ומשקיעה רבות בפעילויות רווחה כלל ארגוניות למען העובדים. בנוסף, הקבוצה יוזמת פעילויות רבות המשקפות לעובדים את התרומה המשמעותית של כל אחד מהם לתוצאות העסקיות, לרבות פעילויות יזומות למעורבות העובדים.
כחברה מובילה בתחומה, ישראכרט מחויבת לנתינה לקהילה ומקדישה תשומת לב מיוחדת לקידום דור העתיד, העצמת נשים וחיזוק אוכלוסיות מוחלשות, נזקקות ומגוונות בחברה הישראלית. מעורבותה של ישראכרט בקהילה באה לידי ביטוי במגוון רחב של פעילויות מעורבות חברתית, תרומות כספיות ופעילות התנדבותית של העובדים. החברה מאמינה כי הערך המוסף של נתינה לקהילה הוא חיזוק "גאוות היחידה" ותחושת הזדהות של העובדים עם החברה וערכיה.

אולי יעניין אותך גם


בדיקת CofaceBdi: שיפור במצב החברות בבורסה בתל אביב – רק 8.6% מהן עם הערות עסק חי בדו״חות 2018 לעומת 9.5% בשנת 2017

בסיכום שנת 2018 עמד מספר החברות בבורסה בת"א על 569 חברות # במהלך שנת 2018 נמחקו 56 חברות ונוספו 43 חברות

הישראלים רכשו השנה מטבחי חוץ בכ- 36.5 מיליון שקל – גידול של כ- 17% ביחס לשנה קודמת

חודשי האביב והקיץ הינם חודשי שיא במכירות המהוות כ- 40% מההכנסות השנתיות בענף

שוק מטבחי החוץ מאופיין בקשת מחירים רחבה והמחיר יכול להגיע עד למעלה מ- 100,000 שקל

תהילה ינאי, מנכ"לית CofaceBdi: "בשנתיים הקרובות שוק מטבחי החוץ ימשיך לצמוח בקצב גידול שנתי ממוצע של כ- 16%"