BDI

ישראכרט בע"מ

הנפקה וסליקה של כרטיסי אשראי

פרופיל

שנת הקמה 1975
כתובת רח' המסגר 40, ת.ד. 62030, ת“א 6162001 - ראה מפה
טלפון 03-6364636
פקס 03-6895526
רשתות חברתיות
אתר החברה www.isracard.co.il
   
   

מנהלים

אייל דשא, יו"ר, ישראכרט בע"מ

אייל דשא

יו"ר

ד"ר רון וקסלר, מנכ"ל, ישראכרט בע"מ

ד"ר רון וקסלר

מנכ"ל

אודות


קבוצת ישראכרט היא הגדולה והמובילה בענף כרטיסי האשראי בישראל. עם ניסיון של 43 שנה בתחום, ישראכרט נהנית מצמיחה מתמשכת תוך שהיא מפתחת בהתמדה מוצרים ושירותים חדשניים עבור לקוחותיה הפרטיים והעסקיים כאחד. קבוצת ישראכרט מספקת שירותי ניכיון וסליקה לארבעת מותגי האשראי המובילים - Isracard, MasterCard, American express ו-Visa, המכובדים בכ-100,000 בתי עסק בישראל.

מובילים בעולמות ה-E-commerce בישראל
קבוצת ישראכרט מובילה מהפכה בישראל בתחום ה-E-commerce, והשנה העמיקה את שיתופי הפעולה שלה עם אתרי הקניות הפופולריים בעולם, במטרה להעניק הטבות ייחודיות ללקוחותיה. זאת, במקביל למגוון מבצעים ייחודיים באתרי קניות כחול-לבן. העמקת שיתוף הפעולה עם קבוצת עליבאבא: הקבוצה השיקה כרטיס אשראי בשיתוף עם אתר הקמעונאות הסיני הענק AliExpress. ישראל הפכה בכך לאחת המדינות הראשונות בעולם להשיק כרטיס נאמנות מסוג זה, שמקנה ללקוחותיו הטבות בלעדיות למימוש באתר.

מובילים במועדוני לקוחות
קבוצת ישראכרט מובילה בתחום מועדוני הלקוחות בישראל ומנהלת מגוון רחב של מועדוני צרכנות, כמה מהם מהגדולים במדינה, בשיתוף ארגונים וגופים גדולים במשק. בין היתר, כוללים שיתופי פעולה אלה את חבר, Lifestyle, הו"ט, אשמורת, מגה daily plus, רמי לוי, רפאל, Extra Members, ארגוני עובדים ועוד.
ישראכרט מפעילה פלטפורמה דיגיטלית לטובת הקמת מועדוני לקוחות, ניהול הטבות משתנות וקבועות, מיתוג, פרסום וכן שיווק. לרשות הקבוצה עומדות גם תשתיות המשמשות לפעילות ממוקדת ואפקטיבית עם הלקוחות והמועדונים.
השנה השיקה החברה כמה מועדוני לקוחות, בהם "עדיף", "להב" וחידוש מועדון Extra Members לעורכי דין, רואי חשבון ויועצי מס.
מובילים בפתרונות תשלום ברשת:
Isracard Global Payment Services: ישראכרט ממשיכה לקדם שירות סליקה בינלאומי באמצעות שותפים אסטרטגיים ברחבי העולם. השירות מיועד לחברות E-commerce ישראליות המוכרות בארה"ב ובאירופה, והוא כולל שירותי תשלום גלובליים באמצעות מגוון סולקים מובילים ופתרונות טכנולוגיים חדשניים.

פתרונות דיגיטליים ללקוחות פרטיים
ישראכרט מחויבת לעמוד ברמת הציפיות של לקוחותיה, ומפתחת עבורם כל הזמן פתרונות חדשים – כך שייהנו משירות נוח, יעיל, נגיש ומהיר בכל זמן ובכל מקום, בהתאם לצרכיהם.
אתר ואפליקציה ללקוחות פרטיים: קבוצת ישראכרט מציעה מגוון שירותים דיגיטליים ללקוחותיה הפרטיים, בהם: שחזור קוד סודי אונליין, הנפקת כרטיסי אשראי אונליין, דיווח על אובדן כרטיס, חידוש הוראת קבע ובירור עסקאות. בנוסף, החברה מפעילה אתר הלוואות, המאפשר ללקוחות לקחת הלוואה לכל מטרה אונליין.
ישראכרט השיקה השנה אפליקציה חדשה ללקוחות הפרטיים. האפליקציה מציעה חווית משתמש חדשנית, ממוקדת בצרכי הלקוח, בעלת ממשק פרסונלי, אינטואיטיבי ופשוט, אשר מחברת בין עולם ההטבות לעולם המידע והפעולות הפיננסיות.

פתרונות דיגיטליים ללקוחות עסקיים
אתר ואפליקציה התומכים בניהול העסק: האתר מנגיש מידע עסקי עדכני ללקוחות העסקיים במטרה לשפר את הניהול. המידע שניתן באתר כולל, בין היתר, ניתוח של פעילות שיא ושפל במחזורי זמן שונים (יומי, שבועי וכו‘), פילוח מחזור הפעילות העסקית לפי אשראי לעומת מזומן, פילוח גיאוגרפי של קבוצות הלקוחות שרכשו בבית העסק, פילוח סוגי כרטיסי אשראי שביצעו רכישות בבית העסק ולקוחות חוזרים. מידע זה מאפשר ללקוחות העסקיים למקד את המאמץ השיווקי באוכלוסיות הלקוחות השונות, בהתאם לממצאי הניתוח.
Ezmatch: ישראכרט השיקה השנה שירות התאמות אשראי לעסקים בשיתוף חברת Ezmatch. השירות נולד מתוך תובנה שעולם הסליקה בכרטיסי אשראי הוא אתגר מורכב בכל בית עסק ומצריך ניווט בין גורמים שונים. החברה מציעה מערכת לייעול, שיפור ובקרה של פעילויות בתי עסק, באופן שמאפשר בין היתר לעקוב אחר עסקאות בכרטיסי אשראי ולהתאים ביניהן.
360: ישראכרט פיתחה מוצר שיכלול עמוד תשלום, ממשק ניהול וחיבור מהיר לסליקה בפלטפורמה אחת. המוצר הינו פלטפורמת תשלומים פתוחה הכוללת ניהול לקוח וניהול מוצר לכל מי שחפץ בעצמאות. המערכת מאפשרת לכל עצמאי להתנהג במקצוענות אל מול קהל לקוחותיו ולשגר דרישת תשלום מראש, בזמן או אחרי העסקה בכל דרך (מייל, SMS, Whatsapp).

מובילים בעולם התוכן
ישראכרט ממשיכה לשדרג את מגזין התוכן "תכל'ס" אותו היא מפעילה באתר החברה, אשר מספק לצרכנים ולבעלי העסקים תוכן מגוון בתחומי פעילותה, כולל מדריכים, עצות ובדיקות. ישראכרט היא החברה הפיננסית הראשונה בישראל המפעילה באופן קבוע מגזין תוכן המספק ערך מוסף לכלל הצרכנים בתחומים הרלוונטיים לחייהם, ובכך לוקחת בעלות על תחומי הפעילות שלה וממצבת את עצמה כמובילה בכל אחד מהם. השנה הרחיבה ישראכרט את תחומי פעילות המגזין גם לתוכן וידיאו, שסקר עולמות של שימוש במזומן בחו"ל, קניות אונליין באתרי אופנה וכן הלאה.

מובילים בשירות
קבוצת ישראכרט הגדירה לעצמה יעד אסטרטגי: להוביל את המצוינות בשירות, מתוך הבנה עמוקה של חשיבותו להצלחתה העסקית של החברה. לפיכך, שירות הוא ערך מוביל בישראכרט וחוצה את כל שדרת הארגון – מהמנכ"ל ועד אחרון המנהלים. לצורך כך הוקמו מנגנונים סדורים של למידה, שיפור ובקרה, המודדים את שביעות רצון הלקוחות, מבצעים בקרת איכות ומטפלים בתלונות. והכל במטרה לספק את השירות הטוב ביותר עבור הלקוחות, תוך מתן מענה למגוון הצרכים שלהם.
ישראכרט זכתה השנה בשתי קטגוריות בתחרות מצוינות בשירות של המרכז הישראלי לניהול (המי"ל): "השירות מתחיל מבפנים" – עבור פעילותה למצוינות בשירות פנים ארגוני, ויצירת מחויבות פנים ארגונית גבוהה. "שירות לבתי עסק" – עבור חיזוק יחסי השותפות בין ישראכרט לבתי העסק באמצעות הענקת פתרונות התורמים לצמיחתם ולחוויית שירות יוצאת דופן עבורם ועבור לקוחותיהם.
ניבוי פניות במענה הקולי על פי אירועים: מנגנון המאתר אירועים ומפעיל תפריט ייעודי במענה הקולי, שמאתר באופן היעיל והמהיר ביותר את צרכי הלקוח. המנגנון מפנה את הלקוח לביצוע הפעולה הרצויה באמצעי דיגיטלי או באמצעות נציג שירות מיומן.
מענה קולי ויזואלי: הצגת נתב השיחות של החברה באופן ויזואלי המפנה את הלקוח למגוון השירותים השונים. כך יכול הלקוח להגיע מהר יותר לשירות לו הוא זקוק, וכן לקבל מידע שלא ניתן להשמיע במענה קולי סטנדרטי.

משקיעים במשאב האנושי ובקהילה
קבוצת ישראכרט פועלת, באמצעות מנהליה, ליצירת סביבת עבודה תומכת ונעימה, המניעה לתוצאות. החברה מעמידה את עובדיה במרכז ומשקיעה רבות בפעילויות רווחה כלל ארגוניות למען העובדים. בנוסף, הקבוצה יוזמת פעילויות רבות המשקפות לעובדים את התרומה המשמעותית של כל אחד מהם לתוצאות העסקיות, לרבות פעילויות יזומות למעורבות העובדים.
כחברה מובילה בתחומה, ישראכרט מחויבת לנתינה לקהילה ומקדישה תשומת לב מיוחדת לקידום דור העתיד, העצמת נשים וחיזוק אוכלוסיות מוחלשות, נזקקות ומגוונות בחברה הישראלית. מעורבותה של ישראכרט בקהילה באה לידי ביטוי במגוון רחב של פעילויות מעורבות חברתית, תרומות כספיות ופעילות התנדבותית של העובדים. החברה מאמינה כי הערך המוסף של נתינה לקהילה הוא חיזוק "גאוות היחידה" ותחושת הזדהות של העובדים עם החברה.

אולי יעניין אותך גם


שיפור במצב החברות בבורסה בתל אביב – רק 9.1% מהן עם הערות עסק חי בדו״חות 2017

נכון לסוף השנה החולפת נסחרו בבורסה 582 חברות
במהלך השנה נמחקו מהמסחר 24 חברות, ונוספו אליה 37 חברות

בוני הארץ: חברות הנדל"ן שנוסדו לפני קום המדינה ועדיין איתנו

ביום העצמאות ה-70 למדינת ישראל פועלות במשק הישראלי כ-800 חברות שהוקמו לפני קום המדינה – כ-7% מהן מהוות חברות הנדל"ן והבנייה. במסגרת פרויקט מיוחד של וואלה! נדל"ן ו CofaceBdi חזרנו לעבר והתחקנו אחר חברות הנדל"ן שהוקמו בתחילת המאה

כ-70% מבתי הקפה והמסעדות בישראל לא מחזיקים תעודת כשרות

מהסקירה שערכה חברת המידע העסקי עולה כי היקף ההכנסות מענף המסעדנות הסתכם בשנה האחרונה ב-20 מיליארד שקל.