"נדגמת להשתתף בסקר מיוחד". נדמה כי מספר הודעות ה-SMS הדומות שנשלחו לאזרחי ישראל במסגרת בחירות 2019 עבר את גבול הטעם הטוב. לחברות הסקרים (ולמי שמזמין אותם) זוהי דרך נוחה ומהירה להגיע לרחשי ליבו של הבוחר הישראלי – אך זו גם פלטפורמה נוחה להטיית סקרים והשפעה על קבלת החלטות הבוחרים אם הסקרים לא כוללים את כל המפלגות העומדות לבחירה. יו"ר ועדת הבחירות החליט להילחם בכך. בהחלטה שנתן ביום 26.3.19, קבע כי חברות התקשורת עלולות להיות אחראיות בגין הפצת הודעות כאמור על ידי משתמשיהם, כולל משתמשי קצה שאינם לקוחות ישירים שלהם אם לא יסייעו לחשוף את שמות השולחים.
עפ"י סקר Coface Bdi מלפני חודש וחצי, 470 חברות נקלעו למצוקה: עלייה בסיכון לקריסת קבלנים ב-2023
הכנס הוירטואלי, The Marker ו CofaceBdi
100 החבורת שהכי טוב לעבוד בהן, 2020
בענפי ההיטק, התעשייה והמסחר כבר החלו לבחון אפשרויות עסקיות באיחוד האמירויות
26% מהמנהלים ציינו שירצו לקיים כנסים ונופשי חברה באמירויות