|
|
|
|
|
בשנת 2022 הכנסות הענף יסתכמו בכ-1.73 מיליארדי שקלים
אחרי שבועיים של סירוב, בשופרסל קמעונאית המזון הגדולה החליטו להיענות לדרישות תנובה ולהעלות מחירים, אך במקביל להוריד עשרות מוצרים אחרים. "בשונה ממדינות אחרות, אצלנו רוב הזמן אין מחאות, הציבור לא מצביע ברגליים", אומרת תהילה ינאי, מנכ"לית משותפת בחברת CofaceBDi. "אנחנו גם לא רואים יותר מדי מצטרפים למדיניות שנקטה שופרסל, ולעומת זאת כן יש קמעונאים שמסבירים […]
א' זיסמן שני – משפט וגישור – חברת עורכי דין שוב ושות' חדד רוט שנהר ושות'
הישראלים עוברים לקנות תחפושות באינטרנט מחו"ל
סקירה ענפית של חברת המידע העסקי CofaceBdi מגלה כי בשנה החולפת
חלה ירידה חדה של 5% בהכנסות שוק התחפושות בישראל – בעיקר בעקבות הרכישות באינטרנט
שוק התחפושות מהווה 7% מסך ההכנסות של שוק הצעצועים והמשחקים כולו, אשר נאמד ב-1.35 מיליארד שקלים ב 2018