הכתבה סוקרת את הפעילות של אמזון ומדברת על הקשיים בשוק הישראלי נוצר תגובה מאוחרת של הקמעונאים הישראליים למגמה שמורגשת היטב בשוק מזה חמש־שש שנים. הצרכנים והצרכניות הישראלים הבינו זה מכבר את הפוטנציאל הענק של קניות מוצרי אופנה, אלקטרוניקה וטואלטיקה דרך האינטרנט, ועברו בהמוניהם לקנות שם כדרך להתמודד עם יוקר המחיה. הקמעונאים לא זיהו […]
העובדים בישראל פחות שבעי רצון. שיעור העובדים המקומיים שמרגישים שמנהליהם מכירים אותם באופן אישי ומגלים כלפיהם אכפתיות צנח ב-2021