|
|
|
|
|
59% מהמעסיקים מעריכים שהמרחק ומשך זמן ההגעה לעבודה מהווה שיקול משמעותי בבחירת מקום העבודה
מחירי האופנה בצניחה היסטרית (גלובס 18-7)
הישראלים עוברים לקנות תחפושות באינטרנט מחו"ל
סקירה ענפית של חברת המידע העסקי CofaceBdi מגלה כי בשנה החולפת
חלה ירידה חדה של 5% בהכנסות שוק התחפושות בישראל – בעיקר בעקבות הרכישות באינטרנט
שוק התחפושות מהווה 7% מסך ההכנסות של שוק הצעצועים והמשחקים כולו, אשר נאמד ב-1.35 מיליארד שקלים ב 2018