BDI

ג'י.אי.אס. גלובל אנוירומנטל סולושנס

אולי יעניין אותך גם


ממטרד שולי לכלי שיווקי – על המייקאובר של הזכות לפרטיות – עו"ד שיר שושני כץ, משרד AYR – עמר רייטר ז'אן שוכטוביץ ושות'.

הזכות לפרטיות נחשבה במשך שנים לאחד המעצורים של מהלכים שיווקיים בחברות מסחריות ולשיקול שולי יחסית במערך השיקולים של החברה. בשנתיים האחרונות הייתה זו דווקא Apple שהפיקה מהלימון לימונדה והביאה את הפרטיות היישר לכותרות – פשוטו כמשמעו.

על פי נתוני חברת Coface Bdi , שוק הבישום העולמי מוערך בכ-30-34 מיליארד דולר

בישראל מוערך כי בשנת 2021 הכנסות שוק הבשמים בישראל הסתכמו בכ- 1.25 מיליארדי שקלים

הטעם הישראלי ביין משתבח

CofaceBdi: הישראלים קנו בשנה החולפת 42.4 מיליון בקבוקי יין ב-1.82 מיליארד שקל