לדברי תהילה ינאי, מנכ"לית משותפת בחברת CofaceBDi, "על רקע החרפת התחרות וכניסתם של שחקנים חדשים לשוק, אנו עדים לירידה בהכנסה הממוצעת ממנוי, ומעבר של לקוחות מחבילות פרימיום לחבילות דיסקאונט, זאת לצד פתיחות של לקוחות לעבור לחבילות "רזות" יותר, המבוססות על שירותי אינטרנט". וואלה : השוק גדל, העוגה קטנה: ירידה בהכנסות ענף הטלוויזיה ב-2022
תודה רבה על השתתפותכם בנכס החברות שהכי טוב לעבוד בהן 2022
בנוסף, יום הבחירות עצמו נחשב ליום הפסד למשק. בחברת Coface BDI העריכו שמדובר יהיה על כ- 6.5 מיליארד שקל הפסדי תוצר גולמי כתוצאה מיום שבתון.