|
|
לדברי תהילה ינאי, מנכ"לית משותפת בחברת CofaceBDi: "בשנים האחרונות מאופיין שוק התחפושות בתחרות גוברת, בעיקר בשל המשך מגמת העלייה ברכישות באתרי אונליין בינלאומיים, וכן לצד פריחת חנויות הסטוק המשווקות תחפושות ואביזרים נלווים לתחפושות ברמת מחירים נמוכה יחסית,.
תהילה ינאי, מנכ"לית משותפת ב-CofaceBdi אומרת: "הקניונים בישראל צריכים להמציא את עצמם מחדש בכל הקשור לחוויית השוכר ולחוויית הלקוח. המעבר לרכישת מוצרים בסחר מקוון מהווה איום מהותי על העסקים המקומיים בתחום הקמעונאות, והעלייה בסיכון של אותם עסקים משפיעה על הקניונים שמתקשים לאכלס את שטחי המסחר בשוכרים יציבים לאורך זמן. תהילה ינאי תהילה ינאיצביקה גולדשטיין "בשנה […]
geektime בואו לבדוק האם אתם עובדים באחד מ-100 מקומות העבודה הטובים ביותר בישראל
בדיקה מיוחדת של CofaceBdi לבחינת היקף הפגיעה בענפים נבחרים בעקבות משבר הקורונה מעלה כי ענף משרדי הנסיעות והתיירות מתקשה להתאושש ולחזור לשגרה.