|
|
|
|
|
הזכות לפרטיות נחשבה במשך שנים לאחד המעצורים של מהלכים שיווקיים בחברות מסחריות ולשיקול שולי יחסית במערך השיקולים של החברה. בשנתיים האחרונות הייתה זו דווקא Apple שהפיקה מהלימון לימונדה והביאה את הפרטיות היישר לכותרות – פשוטו כמשמעו.
מחכים לנס! האם גם החג הזה נשאר בבתים? מסקר מיוחד שערכנו לעיתון "הארץ", אנו צופים ירידה של כ-40% מהכנסות ממכירות כרטיסים למופעי חנוכה לעומת 2019, לכ-66 מיליון שקל בלבד. "חברות גדולות ומשרדי ממשלה שבשנה רגילה רוכשים הרבה כרטיסים נמנעו מכך השנה, בשל חשש של הורים מביצוע בדיקות ומהתקהלות" תהילה ינאי, מנכ"לית משותפת CofaceBdi.